Of Mw. MM was gestop met 's nacht op je kop te rammenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dagenlang achter elkaar stekende hoofdpijnen gehad, elke nacht, ongeveer 1 uur nadat ik ging slapen. Werd dan wakker met gevoel of iemand een metalen pen in mijn hoofd aan het slaan was, waarbij 1 helft van mijn gezicht verlamd aan voelde. Tranend oog, loopneus en zo.
Duurde ongeveer anderhlaf uur per keer voordat het voorbij was.
Gezien het constante patroon lijkt het me geen migraine en de dokter bezoeken wilde ik niet.
Na dez zoveelste keer op aandringen van mw. MM wel gedaan en toen kwam Flappie, onze huisarts, met de prognose 'mograine'. Immigran meegekregn, nooit geslikt en ook nooit meer last gehad.
Dokterbezoek had dus wel effect, maar dan anders...
ah... kon ze ze niet ''oproepen'' voor jequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. dat ik met mijn ouders moest praten.
Die waren echter al een tijdje overleden...
Een echt zweverig type laat zich daardoor niet weerhoudenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. dat ik met mijn ouders moest praten.
Lekker makkelijk, een receptje meequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dagenlang achter elkaar stekende hoofdpijnen gehad, elke nacht, ongeveer 1 uur nadat ik ging slapen. Werd dan wakker met gevoel of iemand een metalen pen in mijn hoofd aan het slaan was, waarbij 1 helft van mijn gezicht verlamd aan voelde. Tranend oog, loopneus en zo.
Gezien het constante patroon lijkt het me geen migraine en de dokter bezoeken wilde ik niet.
Na dez zoveelste keer op aandringen van mw. MM wel gedaan en toen kwam Flappie, onze huisarts, met de prognose 'mograine'. Immigran meegekregn, nooit geslikt en ook nooit meer last gehad.
Je begint nu ook al dubbel te postenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. dat ze zag dat ik eens met mijn ouders moest praten.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. dat ze zag dat ik eens met mijn ouders moest praten.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... kon ze ze niet ''oproepen'' voor je
Nee, je begrijpt me verkeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Migraine zit tussen je oren, bedoel je?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begint nu ook al dubbel te posten
Jij hebt echt migraine.
als leek zeg ik dat het op clusterhoofdpijn lijktquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
klopt wel een beetje, want je hoofd zit tussen je orenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Migraine zit tussen je oren, bedoel je?
Ja, en dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als leek zeg ik dat het op clusterhoofdpijn lijkt
Dat zou kunnen, maar ik ben bang van niet.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt wel een beetje, want je hoofd zit tussen je oren
Ze schrok toen ik dat zei en begon toen over het hiernamaals en zo, maar toen ben ik echt hardop gaan lachen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Een echt zweverig type laat zich daardoor niet weerhouden
daar gebruik je volgens mij ook sumatriptan tegen. Maar wees blij dat het voorbij is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dan?
Doorbijten en doorgaan...
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dan?
Doorbijten en doorgaan...
Yeah rightquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.
Ik had hem op mijn tong liggen, maar zulke inkoppertjes, daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik had deze verwacht, maar niet van jou.
Ik heb niks gebruikt, Imigran ligt hier ongebruikt in de kast...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar gebruik je volgens mij ook sumatriptan tegen. Maar wees blij dat het voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |