die gebruik ik dan ook niet, kleurstoffen ook niet, kunstmatige zoetstoffen ook niet. Ik eet niks uit pakjes en zakjes, drink geen koffie of frisdrank/limonade, eet geen oude kaas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vetsin (en andere smaakversterkers) is ook zoiets fijns voor mensen met b.v. migraine.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Probeer het gewoon....
http://plazilla.com/page/4295044197/migraine-en-voeding
Mensen die vaker te kampen hebben met migraine, doen er goed aan eens hun voeding en voedingspatroon onder de loep te nemen. Alhoewel men niet van alle migraine weet wat de oorzaak is, zijn er wel de zogenaamde triggers, welke onder andere in voeding te vinden zijn. Welke voedingsmiddelen kun je beter vermijden als je migraine hebt? En zijn er ook voedingsmiddelen die een aanval kunnen voorkomen of beperken? Wat is het beste voedingspatroon als je migraine hebt? Lees snel verder...
Voedingsmiddelen die migraine triggerenHet spijt me zeer, maar plazilla neem ik als bron niet serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als jij daar geen last van hebt dan geldt dat ook niet voor jouquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dat lijstje van Fan zo lees, zou ik nu ter plekke moeten sterven van de migraine...
Wat een bullshit!
En nee, Fann. Ik dood niet de boodschapper...
Ik corrigeerde het net al tegen Juup, het gaat vooral om de hogere E-nummers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alle E-nummers? Dat lijkt me dan weer erg apart, aangezien daar ook allerlei onschuldig spul tussen zit. Maar wat fijn dat het veel beter met haar gaat. Bijwerkingen van bètablokkers zijn deels dezelfde als van migraine, dus dat houdt me heel erg tegen. Ik had vroeger altijd een te lage bloeddruk, gelukkig nu niet meer.
Volgens KT heb je al meer dan 180 VA topics geopened met je hardwarequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moederborden, geheugen en processors verkopen en de rest gaat naar een opkoper.
Zit aardig wat messing en koper in.
nou ja was gewoon één van de linken, maar oké dan weet ik het ook niet, was goed bedoeld,quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar plazilla neem ik als bron niet serieus
Ik heb geen kutbui, ik heb wel een bui, maar geen kutbui.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Ten opzichte van de TT ben ik de enige die er niet aan voldoet, geloof ik...
het is ook heel lief van jequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja was gewoon één van de linken, maar oké dan weet ik het ook niet, was goed bedoeld,
proberen kan geen kwaad dacht ik....
Dat heb je niet goed gelezenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dat lijstje van Fan zo lees, zou ik nu ter plekke moeten sterven van de migraine...
Wat een bullshit!
En nee, Fann. Ik dood niet de boodschapper...
De rotzooi gaat op Fok!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens KT heb je al meer dan 180 VA topics geopened met je hardware
ja, ik las het al.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik corrigeerde het net al tegen Juup, het gaat vooral om de hogere E-nummers.
Mijn dochter kreeg vooral nachtmerries van de betablokkers.
er is één ding waar ik zelden last van heb en dat is hoofdpijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik eens een keer hoofdpijn heb, weet ik wel hoe het komt.
De meeste hoofdpijn is dan ook geen migraine.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet dat je je helemaal suf zoekt naar remedies op het internet en dat je daar op vertrouwd, maar ik geloof daar niet in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar als jij daar geen last van hebt dan geldt dat ook niet voor jou![]()
ook niet voor mij... ik heb geen migraine... maar ze kan het toch proberen...?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op vertrouwen is een groot woord, maar als er al van alles zonder resultaat geprobeerd is kan ik me voorstellen dat mensen eens iets anders proberen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat je je helemaal suf zoekt naar remedies op het internet en dat je daar op vertrouwd, maar ik geloof daar niet in.
Net zo min als in homeopatische middelen, spirituele zweefteef behandelingen en allerlei andere kwakzalvers. Tuurlijk kan je alles proberen, maar wat schiet je er mee op als het niet werkt.
Niks, nog meer frustratie en zeker er niet beter van geworden...
Dat lijstje heb ik wel gelezen.quote:
Van mij mogen ze, maar dit soort dingen helpen toch ook niet?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op vertrouwen is een groot woord, maar als er al van alles zonder resultaat geprobeerd is kan ik me voorstellen dat mensen eens iets anders proberen.
ik heb heel soms migraine zonder hoofdpijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
er is één ding waar ik zelden last van heb en dat is hoofdpijn![]()
de rest ga ik het effe niet over hebben
Die triggers zijn dan ook alleen maar triggers voor mensen die regelmatig migraine hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijstje heb ik wel gelezen.
Bijna alle genoemde triggers zijn op mij van toepassing en ik heb geen migraine...
Nou....... is niet helemaal waar... mijn zus had ook váák last van hoofdpijn, geen migraine, dat danquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat je je helemaal suf zoekt naar remedies op het internet en dat je daar op vertrouwd, maar ik geloof daar niet in.
Net zo min als in homeopatische middelen, spirituele zweefteef behandelingen en allerlei andere kwakzalvers. Tuurlijk kan je alles proberen, maar wat schiet je er mee op als het niet werkt.
Niks, nog meer frustratie en zeker er niet beter van geworden...
Bij mijn dochter helpt het anders wel om op het gebruik van E-nummers te letten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar dit soort dingen helpen toch ook niet?
Je hoeft geen wetenschapper te zijn om dat te begrijpen...
Dat zijn opvliegers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb heel soms migraine zonder hoofdpijn
HIJ SNAPT ONS GEWOON NIET !quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die triggers zijn dan ook alleen maar triggers voor mensen die regelmatig migraine hebben.
Wat versta je dan onder zweverige bullshit? Versta je daar ook het letten op E-nummers onder?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik lig in een deuk met dit mannen en vrouwen gedoe...
En indd al die zweverige bullshit werkt niet, ja, tenzij je erin geloofd, juist het zijn louter placebo's.
Nee... allemaal bullshit net als horoscopen of dat gedoe...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand hier weleens zijn/haar aura laten lezen?
Ik wel, niet geheel vrijwilllig...
Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijnquote:
of hij wil het niet snappen dat kan ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... allemaal bullshit net als horoscopen of dat gedoe...
nee, en waarom jij wel?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand hier weleens zijn/haar aura laten lezen?
Ik wel, niet geheel vrijwilllig...
Ja, dat staat er wel, maar latente migraine wordt er niet mee opgewekt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die triggers zijn dan ook alleen maar triggers voor mensen die regelmatig migraine hebben.
Onze dokter.....quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat staat er wel, maar latente migraine wordt er niet mee opgewekt.
Volgens mijn huisarts heb ik wel migraine gehad, maar dat betwijfel ik...
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat staat er wel, maar latente migraine wordt er niet mee opgewekt.
Volgens mijn huisarts heb ik wel migraine gehad, maar dat betwijfel ik...
Er zijn wel meer mensen die af en toe een hoofdpijntje migraine noemen.quote:Mensen die vaker te kampen hebben met migraine, doen er goed aan eens hun voeding en voedingspatroon onder de loep te nemen. Alhoewel men niet van alle migraine weet wat de oorzaak is, zijn er wel de zogenaamde triggers, welke onder andere in voeding te vinden zijn. Welke voedingsmiddelen kun je beter vermijden als je migraine hebt? En zijn er ook voedingsmiddelen die een aanval kunnen voorkomen of beperken? Wat is het beste voedingspatroon als je migraine hebt? Lees snel verder...
Onderdeel van een teambuildingdag.quote:
Nou, alles wat geen wetenschappelijk basis heeft. Zelf heb ik ook nergens last van en ik eet echt alles dat niet gezond is, incl. drank.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder zweverige bullshit? Versta je daar ook het letten op E-nummers onder?
Wat zei ze?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onderdeel van een teambuildingdag.
Maar het doet me deugd dat jullie die onzin niet geloven...![]()
Ik heb de aura dame echt uit staan lachen, wat een idioot was dat.
Alles wat ze zei was klinkklare onzin en dan maar volhouden dat je jezelf niet kent...
Dan ben je er waarschijnlijk niet gevoelig voor, maar dat wil nog niet zeggen dat anderen geen baat hebben bij het minderen van E-nummers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, alles wat geen wetenschappelijk basis heeft. Zelf heb ik ook nergens last van en ik eet echt alles dat niet gezond is, incl. drank.
Wat een vreemde manier van teambuilding, ik zou zo'n iemand ook niet serieus nemen, dus zonde van tijd en geld.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onderdeel van een teambuildingdag.
Maar het doet me deugd dat jullie die onzin niet geloven...![]()
Ik heb de aura dame echt uit staan lachen, wat een idioot was dat.
Alles wat ze zei was klinkklare onzin en dan maar volhouden dat je jezelf niet kent...
Je mag ook van mij, maar ik geloof er zelf niet in. Veel dingen zijn psychosomatisch en zitten gewoon tussen je oren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je er waarschijnlijk niet gevoelig voor, maar dat wil nog niet zeggen dat anderen geen baat hebben bij het minderen van E-nummers.
Ik heb dagenlang achter elkaar stekende hoofdpijnen gehad, elke nacht, ongeveer 1 uur nadat ik ging slapen. Werd dan wakker met gevoel of iemand een metalen pen in mijn hoofd aan het slaan was, waarbij 1 helft van mijn gezicht verlamd aan voelde. Tranend oog, loopneus en zo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Er zijn wel meer mensen die af en toe een hoofdpijntje migraine noemen.
Maar waarom dacht jouw huisarts dat je migraine hebt en wat denk je zelf dat het is?
Migraine zit tussen je oren, bedoel je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag ook van mij, maar ik geloof er zelf niet in. Veel dingen zijn psychosomatisch en zitten gewoon tussen je oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |