Sorry, maar ik vind het ook grappig...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt zo grappig, die interactie tussen FANN en MM
nah... valt reuze mee hoor... ik voelde wel dat je me aan het voeren was en ik hapte expres, kijken wat er uit zou komen, maar da;s dus niet veelquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik geef toe, ik heb je wat gemanipuleerd vanavond.
En dat lukte aardig...
Nou wat een lolquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt zo grappig, die interactie tussen FANN en MM
We lachen wat af hieroquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het ook grappig...
Neeeeeee....quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... valt reuze mee hoor... ik voelde wel dat je me aan het voeren was en ik hapte expres, kijken wat er uit zou komen, maar da;s dus niet veel
neuroloog vond het niet raar en heeft me pillen voorgeschreven. Soms ben ik er vroeg bij en helpt zo'n pil te voorkomen dat het doorzet. Dan ben ik nog steeds heel moe en moet slapen, maar dan volgt er geen dagenlange ellende.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff klinkt niet zo best... is dat normaal bij migraine patiënten of weet je dat niet?
Je hebt het er vast weleens met de dokter over gehad? Of niet?
potato potatoquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neeeeeee....
Manipuleren is geen voeren...
Hap, kijken wat er uit zal komen en dan slik, weg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... valt reuze mee hoor... ik voelde wel dat je me aan het voeren was en ik hapte expres, kijken wat er uit zou komen, maar da;s dus niet veel
Gelukkig maar dat jij er baat bij hebtquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
neuroloog vond het niet raar en heeft me pillen voorgeschreven. Soms ben ik er vroeg bij en helpt zo'n pil te voorkomen dat het doorzet. Dan ben ik nog steeds heel moe en moet slapen, maar dan volgt er geen dagenlange ellende.
Oké...... dus je hebt er wel medicijnen voor, dat is tenminste ''iets'' nu nog op tijd innemen dus....quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
neuroloog vond het niet raar en heeft me pillen voorgeschreven. Soms ben ik er vroeg bij en helpt zo'n pil te voorkomen dat het doorzet. Dan ben ik nog steeds heel moe en moet slapen, maar dan volgt er geen dagenlange ellende.
ik kom in aanmerking voor onderhoudsmedicatie ( bètablokkers), maar ben nog niet overtuigd of de nadelen daarvan opwegen tegen de eventuele voordelen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij er baat bij hebt
Dank je, inderdaad tijd voor mijn pillen, ik vergeet die dingen te vaak.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké...... dus je hebt er wel medicijnen voor, dat is tenminste ''iets'' nu nog op tijd innemen dus....
Die "afweging" is altijd moeilijk helaasquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom in aanmerking voor onderhoudsmedicatie ( bètablokkers), maar ben nog niet overtuigd of de nadelen daarvan opwegen tegen de eventuele voordelen.
Ik heb mijn maximale dosis voor vanavond ingenomen, maar ik ben nog steeds niet rustig helaas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, inderdaad tijd voor mijn pillen, ik vergeet die dingen te vaak.
soms sta ik er mee op en dan ben ik te laat. Ik heb meerdere varianten en het gaat in fases, soms maanden geen last, soms om de week. Heb het ooit een hele zomer gehad, drama was dat ( toen wist ik niet wat het was).quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké...... dus je hebt er wel medicijnen voor, dat is tenminste ''iets'' nu nog op tijd innemen dus....
Als je straks op bed ligt, lees dan onze conversatie nog eens terug.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
soms sta ik er mee op en dan ben ik te laat. Ik heb meerdere varianten en het gaat in fases, soms maanden geen last, soms om de week. Heb het ooit een hele zomer gehad, drama was dat ( toen wist ik niet wat het was).
okéquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je straks op bed ligt, lees dan onze conversatie nog eens terug.
Ga er dan niet vanuit dat ik je in de maling neem en misschien begrijp je het dan wel...
Mijn dochter heeft ook onderhoudsmedicijn voorgeschreven gekregen door de neuroloog om migraine tegen te gaan, ze had nog wel vaak migraine maar niet meer zo heftig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom in aanmerking voor onderhoudsmedicatie ( bètablokkers), maar ben nog niet overtuigd of de nadelen daarvan opwegen tegen de eventuele voordelen.
en juist in snoep zitten veeeeeeeeeeeeel E-nummersquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft ook onderhoudsmedicijn voorgeschreven gekregen door de neuroloog om migraine tegen te gaan, ze had nog wel vaak migraine maar niet meer zo heftig.
Ruim een jaar geleden is ze haar voedingspatroon aan gaan passen, heeft alle E-nummers uit haar menu geschrapt en heeft sindsdien alleen nog af en toe een beetje hoofdpijn, zelfs nadat ze gestopt is met haar medicijnen.
Weer metaal voor een reparatie aan jouw auto?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo alle schroefjes en moertjes zijn los.
Hier in 40+ ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
da's toch al járen jouw probleem?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat kan je nu nog met die oude meuk?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die E- Nummers zijn vaak zo overdreven. Veel natuurlijke stoffen hebben ook een e-nummer gekregen en kunnen geen kwaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
en juist in snoep zitten veeeeeeeeeeeeel E-nummers![]()
Zal ik de mijne eens aansnijden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Als een aanval helemaal voorbij is, dan vergeet ik het gelukkig weer snel hoe dramatisch het was en ga ik vrolijk door met de rest van mijn leven, ik probeer er niet bij stil te staan.
Maar dat was weer genoeg over mijn kwaaltjes
Nogal:Yquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, niet alle E-nummers kunnen kwaad, het gaat volgens mij om die boven de 300.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die E- Nummers zijn vaak zo overdreven. Veel natuurlijke stoffen hebben ook een e-nummer gekregen en kunnen geen kwaad.
Maar ach ik ga deze discussie niet eens meer aan op Fok!
ja, dat weet ik, maar kleurstoffen enzo zijn ook niet altijd gevaarlijk, maar misschien kunnen ze wel zo'n migraineaanval teweeg brengen, dat weet ik allemaal niet precies, dat zou ze moetenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die E- Nummers zijn vaak zo overdreven. Veel natuurlijke stoffen hebben ook een e-nummer gekregen en kunnen geen kwaad.
Maar ach ik ga deze discussie niet eens meer aan op Fok!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
alle E-nummers? Dat lijkt me dan weer erg apart, aangezien daar ook allerlei onschuldig spul tussen zit. Maar wat fijn dat het veel beter met haar gaat. Bijwerkingen van bètablokkers zijn deels dezelfde als van migraine, dus dat houdt me heel erg tegen. Ik had vroeger altijd een te lage bloeddruk, gelukkig nu niet meer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft ook onderhoudsmedicijn voorgeschreven gekregen door de neuroloog om migraine tegen te gaan, ze had nog wel vaak migraine maar niet meer zo heftig.
Ruim een jaar geleden is ze haar voedingspatroon aan gaan passen, heeft alle E-nummers uit haar menu geschrapt en heeft sindsdien alleen nog af en toe een beetje hoofdpijn, zelfs nadat ze gestopt is met haar medicijnen.
Gelukkig maar, de koek is ook op.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, laat maar.
Nog even en ik ga me nog schuldig voelen dat ik geen kwaal heb...
Vetsin (en andere smaakversterkers) is ook zoiets fijns voor mensen met b.v. migraine.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat weet ik, maar kleurstoffen enzo zijn ook niet altijd gevaarlijk, maar misschien kunnen ze wel zo'n migraineaanval teweeg brengen, dat weet ik allemaal niet precies, dat zou ze moeten
uitzoeken...
Probeer het gewoon....quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alle E-nummers? Dat lijkt me dan weer erg apart, aangezien daar ook allerlei onschuldig spul tussen zit. Maar wat fijn dat het veel beter met haar gaat. Bijwerkingen van bètablokkers zijn deels dezelfde als van migraine, dus dat houdt me heel erg tegen. Ik had vroeger altijd een te lage bloeddruk, gelukkig nu niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moederborden, geheugen en processors verkopen en de rest gaat naar een opkoper.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kan je nu nog met die oude meuk?
Ik heb ook geen kutbui hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Ten opzichte van de TT ben ik de enige die er niet aan voldoet, geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |