abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150299320
Omdat zon verhaal weer zorgt voor meer vragen, vragen die dan half worden beantwoord en waar mensen dan weer achteraan gaan vragen -> aandacht
pi_150299656
Praktisch naakt :) omdat ik alleen boven op mn kamer netflixen kan en onder de dekens met kleren aan vind ik onhygiënisch :) in die kleren heb je ook buiten gelopen etc
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_150299749
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

je bent niet liever, je laat gewoon over je heen lopen en durft je grenzen niet aan te geven
Iemand die over zich heen laat lopen en die geen grenzen durft aan te geven is liever.
Neemt verder niet weg dat het slechte eigenschappen zijn.
pi_150299778
Duidelijk genoeg?

Dit topic krijgt een beetje een negatieve wending en dat zal ik vast en zeker zelf veroorzaakt hebben maar ik wilde de objectieve mening van een stel vreemden. Puur omdat ik nieuwsgierig was of ik de enige vrouw was die zoiets erg raar en vervelend vind en wat jullie in zon situatie zouden doen

Dat het dan zo moet neem ik maar op de koop toe maar beetje jammer vind ik het wel
pi_150299991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef Elisabeth92 het volgende:
Duidelijk genoeg?

Dit topic krijgt een beetje een negatieve wending en dat zal ik vast en zeker zelf veroorzaakt hebben maar ik wilde de objectieve mening van een stel vreemden. Puur omdat ik nieuwsgierig was of ik de enige vrouw was die zoiets erg raar en vervelend vind en wat jullie in zon situatie zouden doen

Dat het dan zo moet neem ik maar op de koop toe maar beetje jammer vind ik het wel
Het is inderdaad ongebruikelijk.

Veel mensen denken dat jij hier aan het 'trollen' bent. Oftewel dat je een verzonnen internet-verhaal aan het vertellen bent. Die mensen zullen niet serieus op je reageren. Is niet alleen een probleem op Fok!, maar van het internet in zijn algemeenheid.

Btw als je seks hebt op regelmatige basis verhoogt dat bepaalde hormonen die er ook voor zorgen dat je meer zin in seks krijgt. Daarnaast produceer je dan meer oxytocine die er ook weer voor zorgt dat je 'verliefder' en 'monogamer' wordt.

Een tip die ik je dus kan geven die zeker zal werken is hem een spuit geven met een goed afgestelde dosis oxytocine. :P

Weet je zeker dat hij geen ander heeft? Of weet je zeker of hij je nog wel interessant vindt?
Verder zou ik het niet weten.
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:24:24 #231
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150300005
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef Elisabeth92 het volgende:
Duidelijk genoeg?

Wat had je verwacht! Dat we zouden zeggen dat je een geweldige vriend hebt? Dat jij een geweldige vriendin bent?
je kan mij niet wijsmaken dat je deze antwoorden niet zag aankomen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:27:30 #232
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150300137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Iemand die over zich heen laat lopen en die geen grenzen durft aan te geven is liever.
Neemt verder niet weg dat het slechte eigenschappen zijn.
Is het liever als het uit angst is voor de gevolgen?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150300371
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Het is inderdaad ongebruikelijk.

Veel mensen denken dat jij hier aan het 'trollen' bent. Oftewel dat je een verzonnen internet-verhaal aan het vertellen bent. Die mensen zullen niet serieus op je reageren. Is niet alleen een probleem op Fok!, maar van het internet in zijn algemeenheid.

Btw als je seks hebt op regelmatige basis verhoogt dat bepaalde hormonen die er ook voor zorgen dat je meer zin in seks krijgt. Daarnaast produceer je dan meer oxytocine die er ook weer voor zorgt dat je 'verliefder' en 'monogamer' wordt.

Een tip die ik je dus kan geven die zeker zal werken is hem een spuit geven met een goed afgestelde dosis oxytocine. :P

Weet je zeker dat hij geen ander heeft? Of weet je zeker of hij je nog wel interessant vindt?
Verder zou ik het niet weten.
Nee dat weet ik niet zeker ik doe mijn best een zo leuk mogelijke vriendin te zijn, verzorg me goed heb mijn eigen leven maar deel ook genoeg met hem, mijn vrienden vinden hem geweldig en zijn vrienden mij. kwa seks wil ik hem dus ook zon beetje alles wel geven. Maar daar maakt bij geen gebruik van ;)

Tja en of hij een ander heeft natuurlijk heb ik daaraan gedacht maar ik ben eerder bedrogen en dat bekende onderbuik gevoel is er niet. Komt bij dat ik om het zeker te willen weten zijn telefoon heb bekeken. Helemaal niks...

Tja of hij kan donders goed liegen of er is echt niks aan de hand op drukte in het dagelijks leven na... en dat zal in zekere mate altijd wel blijven dus dan moet ik kappen of ermee leren leven

Ik weet t niet meer maar ff afwachten wat hij na ons gesprek gaat doen
pi_150300456
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb geen "angst" voor gevolgen... ik respecteer mijn vriend en ga hem niet dwingen tot dingen die hij echt niet wil. Niks met angst te maken
pi_150300529
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zijn geen criteria voor 'liefheid'.

Is hetzelfde dat twee mensen die vrijgevig zijn, even vrijgevig zijn ook al doet de eerste dit 'uit zichzelf' en doet een andere dit vanuit zijn religieuze overtuiging.
pi_150300558
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:04 schreef Elisabeth92 het volgende:En voornamelijk dat hij vind dat ik het teveel push dat die dingen vanzelf moeten gebeuren.
Tuurlijk, het is jouw schuld
quote:
Maarja na zon gesprek gebeurt er sowieso niks meer natuurlijk.
Nee? Niet zoiets van "Oh schat sorry, ik wist niet dat je er zo over dacht, dat het je dwars zat toen je voor de 10e keer op rij je mond om m'n lul sloot, me klaarpijpte en ik in slaap viel. Kom, ik maak het goed met je, ik zal je even nemen". Er kwam niet zoiets?
quote:
Dus t weekend ff afwachten.
Tuurlijk, wacht nog een paar dagen, of een half jaar, kunnen we je nog een keer quoten in een nieuw topic. Ga dan trouwen en wacht vervolgens weer een jaar tot z'n libido helemaal 0,0 is.
Dingen aan z'n hoofd; tijd om prioriteiten te stellen
Racist
pi_150300690
Nou ik wil niet lullig doen maar ik wil seks uit lust of liefde medelij seks kan je overal krijgen daar pas ik dan weer voor sta ik liever droog
pi_150300698
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:33 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Nee dat weet ik niet zeker ik doe mijn best een zo leuk mogelijke vriendin te zijn, verzorg me goed heb mijn eigen leven maar deel ook genoeg met hem, mijn vrienden vinden hem geweldig en zijn vrienden mij. kwa seks wil ik hem dus ook zon beetje alles wel geven. Maar daar maakt bij geen gebruik van ;)

Tja en of hij een ander heeft natuurlijk heb ik daaraan gedacht maar ik ben eerder bedrogen en dat bekende onderbuik gevoel is er niet. Komt bij dat ik om het zeker te willen weten zijn telefoon heb bekeken. Helemaal niks...

Tja of hij kan donders goed liegen of er is echt niks aan de hand op drukte in het dagelijks leven na... en dat zal in zekere mate altijd wel blijven dus dan moet ik kappen of ermee leren leven

Ik weet t niet meer maar ff afwachten wat hij na ons gesprek gaat doen
Of hij is ongelukkig, wat het libido ook flink in de weg kan staan.

Waarom the fuck heb je nog steeds dat gesprek niet gehad? :|W Als je denkt dat je lief bent door te wachten tot je relatie helemaal naar de knoppen is, dan heb je het goed mis. Soms is niet lief zijn het liefste dat je kan doen.
pi_150300901
Ik heb dus vanavond nogmaals echt gevraagd naar de reden. En hij zegt ik heb teveel aan mn hoofd. Drukke baan werkt 50 uur in de week, thuissituatie is kut en ga maar door.

Dat geeft hij als reden. Meer niet. Tja wat moet ik dan? Ik loop daar tegen een muur aan, meer reden heeft ie niet of geeft ie niet
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:51:22 #240
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_150301050
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:47 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ik heb dus vanavond nogmaals echt gevraagd naar de reden. En hij zegt ik heb teveel aan mn hoofd. Drukke baan werkt 50 uur in de week, thuissituatie is kut en ga maar door.

Dat geeft hij als reden. Meer niet. Tja wat moet ik dan? Ik loop daar tegen een muur aan, meer reden heeft ie niet of geeft ie niet
En? Al aangegeven dat je het gaat uitmaken als er niet snel wat verandert?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_150301094
Jup
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:56:23 #242
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_150301211
quote:

Als dit waar is snap ik er geen bal van. Juist seks is uitermate geschikt om even te ontspannen en te ontsnappen aan de dagelijkse sleur.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_150301330
Mij was altijd geleerd dat je een vrouw eerst op haar gemak moet stellen en ze lekker in haar vel moet zitten voor de seks

En dat mannen juist seks hebben om hun hoofd leeg te maken.

Bij ons is dat dus omgedraaid schijnbaar
pi_150301376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:41 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ik wil niet lullig doen maar ik wil seks uit lust of liefde medelij seks kan je overal krijgen daar pas ik dan weer voor sta ik liever droog
Da's ook wel waar, maar hij geeft aan de andere kant ook niet aan dat hij eraan wil werken; "nu even niet, maar dit weekend gaan we het proberen". kon er niet eens af?
quote:

Juist met je partner moet je dit soort dingen kunnen delen. Ik vind 'm vaag, veel te vaag. Ik mag toch wel aannemen dat jij zijn thuissituatie kent? Of deelt hij zelfs dat niet?
Racist
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:02:41 #245
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_150301406
quote:
8s.gif Op maandag 2 maart 2015 01:21 schreef Elisabeth92 het volgende:
Goed ik en mijn vriend zijn een kleine 2 jaar samen. Grote ups en downs maar de seks was altijd vrij stabiel. 2x in de week standaard routine.

Nu vond ik dat al een beetje saai.. te weinig en te gewoon. Maar na vanalles van mijn kant te hebben geopperd en geprobeerd zit er van zijn kant gewoon niet meer in en heb ik me daarbij neergelegd.

Maar nu... ik sta langer droog dan mn vrijgezelle vriendinnen. 8 weken vind ik niet normaal. Hij wil wel dat ik hem pijp, vind het ook leuk om te doen en te zien dat hij geniet maar er komt niks terug! En telkens zegt hij dan ag sorry schat... tja is wel goed ofzo maar come on 8 weken? Helemaal niks? Terwijl het goed gaat tussen ons. ik snap het niet en hij wil dus wel liefst elke dag of 2x op een dag gepijpt worden. praten word hem niet want dat vind ie dan genant en dan mag ik helemaal niet meer aan m komen..

Wie weet waar dit aan kan ligge? Ben ik niet meer mooi of doe ik niet genoeg mn best?
Nou, neukertje zoeken dus.
pi_150301509
Thuissituatie ken ik die is vrij drastisch. En hij is hier altijd welkom maar dan voelt hij zich afhankelijk en tot last. Eigen plek kan hij betalen maar hij verkiest een woning met status en aanzien boven het ontsnappen uit die rotsituatie. Zo is hij opgevoed en dat krijg ik er niet uit. Moet hij ook zelf weten maargoed resulteert dus in dit
pi_150302234
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Elisabeth92 het volgende:
Thuissituatie ken ik die is vrij drastisch. En hij is hier altijd welkom maar dan voelt hij zich afhankelijk en tot last. Eigen plek kan hij betalen maar hij verkiest een woning met status en aanzien boven het ontsnappen uit die rotsituatie. Zo is hij opgevoed en dat krijg ik er niet uit. Moet hij ook zelf weten maargoed resulteert dus in dit
Is je relatie wel goed ? gaat het jullie om het aanzien, dus hoe andere jullie zien. Of kijk je ook naar je eigen geluk ?
Als iemand geen seks met je wil, dan is er een probleem kan van alles zijn. Maar als hij zelf wel sex wil maar niks wil doen dan is er toch iets mis.
Wil hij wel neuken ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_150302386
Het gaat mij niet om het aanzien. Het gaat mij om hem. Niet om de relatie of om het hebben van iemand maar om hem puur hem.

Ik ga ervan uit dat dat van zijn kant hetzelfde is, al hebben zijn ouders echt een aanzien huwelijk.

Hij wil dus gepijpt worden maar geen seks. Dus eenzijdig seksueel verkeer van mij naar hem
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:57:17 #249
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_150302997
Het ligt aan hem, en hij gaat niet veranderen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 06:59:23 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150304931
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Ik heb geen "angst" voor gevolgen... ik respecteer mijn vriend en ga hem niet dwingen tot dingen die hij echt niet wil. Niks met angst te maken
Maar je laat je wel dwingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')