Ter verbeteringquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zou je willen ruilen dan? Met welk doel?
dat reeksen is ook gewoon kut, handig soms maar gewoon kutquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Newbie heeft deel 4 geopend buiten de reeks en OP is fucked .
Karina moet dat eigenlijk fixen, maar we hebben FB nog niet gevonden.
Of je krijgt migraine van de snoepaanvallen....quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De vorige snoepaanval kwam door migraine, ook zo'n fijn iets.
nopequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Of je krijgt migraine van de snoepaanvallen....
Gewoon een nieuwe 4 openen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Newbie heeft deel 4 geopend buiten de reeks en OP is fucked .
Karina moet dat eigenlijk fixen, maar we hebben FB nog niet gevonden.
Of 4 volmaken en dan de volgende 5 noemenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even Karina vragen en het is zo opgelost.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja. Te veel werken, te veel huishouden en de hooikoorts is weer begonnen en daar ben ik de eerste tijd ook heel moe van.
Echt erg dat topic jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
SEX / 2 jaar relatie, geen seks wel pijpen STA OP SPRINGEN
Hap, slik, weg.
die vent is gewoon luiquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
SEX / 2 jaar relatie, geen seks wel pijpen STA OP SPRINGEN
Hap, slik, weg.
Zoals een groot deel van de wereldbevolking.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dan is het de suiker, je bent verslaafd aan suiker...
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals een groot deel van de wereldbevolking.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan ook dat 'ie een smartphone heeft...
Ik heb ook regelmatig iets zoets nodig al kan ik er slecht tegen, en migraine heb ik gelukkig geen last van (wel zo af en toe van een caleidoscoop effect i.c.m. met hoofdpijn)quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik moet ook af en toe iets ''zoets'' hoor, maar ik heb gelukkig geen migraine....
Ik las evenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik moet ook af en toe iets ''zoets'' hoor, maar ik heb gelukkig geen migraine....
En dacht dat we het nog over die luie vent hadden.quote:ik moet ook af en toe iets ''zoiets'' hoor, maar ik heb gelukkig geen migraine....
Whatsappsex?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zit dat je dwars, dat ik een smartphone heb?![]()
Die Griek wil met me whatsappen al ie op zijn werk effe niks te doen heeft, dus is eignlijk gewoon daarvoor![]()
wat maakt dat nou uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |