Jij doet alles voor de laatste post.quote:
Juist, en ik ben niet eens ongesteldquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... kutbuien hebben we allemaal weleens
ken je nagaan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FANN had vroeger een lapofobie waarvan we haar hebben genezen. Nu is ze een beetje doorgeslagen.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ken je nagaan....
Dat zei ik overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN had vroeger een lapofobie waarvan we haar hebben genezen. Nu is ze een beetje doorgeslagen.![]()
40+ / [40+ SC #5] Waar Fan een Lapo fobie heeft
Arcee kloon geconstateerdquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN had vroeger een lapofobie waarvan we haar hebben genezen. Nu is ze een beetje doorgeslagen.![]()
40+ / [40+ SC #5] Waar Fan een Lapo fobie heeft
Ik compenseer dat wat jij allemaal vergeet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef FANN het volgende:
![]()
ik ben eroverheen gegroeid denk ik...
en waarom onthou jij zulke dingen?
Dat moet dat véél zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik compenseer dat wat jij allemaal vergeet.
Mij vallen zulke dingen ook op, als rechtgeaarde azijnpisser.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja weet ik, maar MM is in zo'n moodswing
Jij hebt af en toe snoepaanvallen of zo? Ik hoor je nu steeds vaker zulke dingen zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is niet handig om het pak koekjes dat ik voor de logees gehaald had zelf leeg te eten
Dan eten de logees maar nietsquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is niet handig om het pak koekjes dat ik voor de logees gehaald had zelf leeg te eten
Misschien zwanger?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe snoepaanvallen of zo? Ik hoor je nu steeds vaker zulke dingen zeggen
als ik heel moe ben iddquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe snoepaanvallen of zo? Ik hoor je nu steeds vaker zulke dingen zeggen
Ik ben soms een beetje pa maar dat telt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat ben je dan vaak de laatste tijd?
Ik heb op het moment wel een chocolademelk tic, moet ik uitkijken dat ik geen liter chocomel per dagquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben soms een beetje pa maar dat telt natuurlijk niet.
Ken alleen cola tic, chocolademelk tic heb ik nooit geprobeerd, lijkt me ook goor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb op het moment wel een chocolademelk tic, moet ik uitkijken dat ik geen liter chocomel per dag
drink
ja. Te veel werken, te veel huishouden en de hooikoorts is weer begonnen en daar ben ik de eerste tijd ook heel moe van.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat ben je dan vaak de laatste tijd?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja weet ik, maar MM is in zo'n moodswing
Niet met jou, gewoon in het algemeenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
met mij? nee dat wil je niet, dat weet ik héél zeker
Maar moppie dan moet je geen koekies gaat vreten.... zoek iets anders dan... fruit ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja. Te veel werken, te veel huishouden en de hooikoorts is weer begonnen en daar ben ik de eerste tijd ook heel moe van.
quote:
er ging ook al een smoothie inquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar moppie dan moet je geen koekies gaat vreten.... zoek iets anders dan... fruit ofzo
Ik heb geen bui, ik zit prima in mijn vel, maar ik vind het wel leuk dat jij denkt dat ik een bui heb.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]jawel......... jij hebt soms van die buien, da's écht waar
vraag maar aan Mevr. MM die gaat
dat vast beamen
Van mij mag je in dit geval een aanname over mij doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen bui, ik zit prima in mijn vel, maar ik vind het wel leuk dat jij denkt dat ik een bui heb.
En ik denk ook wel waarom jij dat denkt, maar dat is een aanname en die mogen hier niet meer...
serieus?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tijdens. Hap, slok, hap, slok, hap...
Nee, ik hou dat voor me...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Van mij mag je in dit geval een aanname over mij doen
kloptquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?
dan is het de suiker, je bent verslaafd aan suiker...
klinkt ook best geil eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah......... doe nou...... toe dan.......
Nee!quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah......... doe nou...... toe dan.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |