Had het hele topic niet gelezen, maar nu mis je wel dit antwoord op jouw vraag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef FANN het volgende:
Nee, sorry, dat werkt niet meer![]()
en ik heb in het topic gekeken, maar niks nieuws onder de zon, ze hebben gedeeltelijk gelijk
en gedeeltelijk ongelijk...
Met 2 k's dus, dan is het goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zeg ook wel een KutGriek, dus ja hoor van mij mag het
Ik zal niet over je spelfout vallen in dit geval.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zeg ook wel een KutGriek, dus ja hoor van mij mag het
ah... ja nou af en toe struin ik wel mijn AT af en dan kom ik het wel tegen ... het is nou ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had het hele topic niet gelezen, maar nu mis je wel dit antwoord op jouw vraag.
40+ / Reclames van vroeger (30 + mag ook)
Doe ik uiteraard ook, maar dan nog word je er niet slimmer van.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou ik juist van jou mogen verwachten dat je 'm op de goede manier gebruikt
Grieks hooi...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal niet over je spelfout vallen in dit geval.
FeneGriek is trouwens ook leuk...
Hm, da's al een tijd terug, dan kan het nu overal zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
December 19 naast de schoorsteenmantel
Ik spuug van het lachen mijn koffie over de laptop.quote:
Ja ik noop maar dat het niet besmettelijk isquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hm, da's al een tijd terug, dan kan het nu overal zijn
Verstaan doe ik het niet want het is tekstquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik spuug van het lachen mijn koffie over de laptop.
Gezellig.... MM die voortaan de taalnazi gaat uithangen en dan jij nogquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef Juup© het volgende:
En nee, het boeit mij geen zak wat men over mij denkt. Ik ben sowieso in een kutstemming dus vriendelijk zijn is lastig (wel vaker) [ afbeelding ].
Tegen jou ben ik wel vriendelijk hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Gezellig.... MM die voortaan de taalnazi gaat uithangen en dan jij nog
ow... op wie ben je op dit moment pissig dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tegen jou ben ik wel vriendelijk hoor, alleen tegen sommige azijnpisser hier niet
Ik piste geen azijn, ik vond je opmerking van topickiller juist grappig....quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tegen jou ben ik wel vriendelijk hoor, alleen tegen sommige azijnpisser hier niet
Op van alles,quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... op wie ben je op dit moment pissig dan?
Snap ik Limbo, jij ben ook geen azijnpisser vind ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik piste geen azijn, ik vond je opmerking van topickiller juist grappig....
Vandaar mijn antwoord > Forza Juup.![]()
ah... kutbuien hebben we allemaal weleensquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op van alles,
• Overheid
• Mezelf
• Diverse personen
• Mezelf (of had ik dat al genoemd?![]()
• Etc..
Ach ik heb gewoon een kutbui zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |