quote:Aanmeldingen
Fokker89 - Koelbox vol Bier
Heatseeker
DrNick
BlueJeans
Vaatwastablet
Pixelbitty
Amarantha
RingBewoner
LittleBrownie
christiman
d4v1d
Fylax
Sardu
Moira.
Monopoly
LompeHork + LompeVrouw
VoornaamAchternaam
TheWeeknd
bondage
OllieWilliams
Yoda87
Mirel - Sixpack bier.
nofxtbr
richolio
IsaacCuenca
Spaghettivreter
quote:Fokker89 - Koelbox vol bier
Bondage - Bier/Drank
nofxtbr
Heatseaker
Ringbewoner
DrNick
Ja denk t ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was in 1993 al eens op internet, best kans dat ik toen ook al op fok ben geweest.
Misschien moet je gewoon een paar jaartjes wachten voor je op een meet komtquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:04 schreef Fylax het volgende:
Kan ik trouwens ook met een vriend (niet-FOK!ker) komen? Ik denk dat ik alleen niet mag van papa en mama
Zeker, toen bestond het Internet nog maar net.quote:
En FOK! al jarenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker, toen bestond het Internet nog maar net.
uh hoezoquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een paar jaartjes wachten voor je op een meet komt
Jij nog niet.quote:
Scheelt weinig. 1999.quote:
Omdat je minderjarig bent. En in principe zijn we dan nog verantwoordelijk voor jou, maar dus ook die eventuele vriend die helemaal niks met dit forum te maken heeft.quote:
Ik ga iig geen zorg dragen voor een kind dat ligt te kotsen in de bosjes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat je minderjarig bent. En in principe zijn we dan nog verantwoordelijk voor jou, maar dus ook die eventuele vriend die helemaal niks met dit forum te maken heeft.
Waarom zou ik gaan kotsen in de bosjes?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga iig geen zorg dragen voor een kind dat ligt te kotsen in de bosjes.
En pasta saladequote:
Been there, done that, doe ik ook niet meer neequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga iig geen zorg dragen voor een kind dat ligt te kotsen in de bosjes.
Gaat niet niet om, als er wat gebeurd zijn wij wel aansprakelijk. Of worden wij door je ouders als aansprakelijk gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan kotsen in de bosjes?
De een is bijna 17 en de ander bijna 18quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar Fylax, even serieus. Je ouders vinden het wel ineens goed als je een andere minderjarig iemand meeneemt?
En wat zou er moeten gebeuren?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gaat niet niet om, als er wat gebeurd zijn wij wel aansprakelijk. Of worden wij door je ouders als aansprakelijk gezien.
Je wilt 2 niet FOK!kers meenemen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
De een is bijna 17 en de ander bijna 18
Je wil 2 niet-FOK!kers meenemen naar een FOK!meet?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef pixelbitty het volgende:
een kind dat ligt te kotsen in de bosjes
Nop, een van die. De een is trouwens wel FOK!ker (niet actief tho)quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je wilt 2 niet FOK!kers meenemen?
Ja dan moet er weer iemand bij blijven en krijg je later gezeik met yvonne als je hem in de bosjes laat liggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done that, doe ik ook niet meer nee.
Je kotst niet zomaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel? Er kan van alles gebeuren.
Ik moest stiekem wel even lachen..quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dan moet er weer iemand bij blijven en krijg je later gezeik met yvonne als je hem in de bosjes laat liggen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel even lachen..
Oh nee, die slaat hem gewoon terug de bosjes in als hij eruit probeert te kruipenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dan moet er weer iemand bij blijven en krijg je later gezeik met yvonne als je hem in de bosjes laat liggen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, die slaat hem gewoon terug de bosjes in als hij eruit probeert te kruipen.
niet waarquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, die slaat hem gewoon terug de bosjes in als hij eruit probeert te kruipen.
Ik ben wel vaker bij mensen die zuipen en drugs doen, zit ik gewoon gezellig bij?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef pixelbitty het volgende:
Er wordt gezopen en drugs gebruikt, er moet maar lekker een leeftijd gebonden worden aan de meet.
Ik was ook minderjarig op de ONZ stonermeet en toen was unscrewed er zelfs, volgens mij was hij toen 15 of 16.quote:
Ik weet niets eens of ik wel of niet magquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik was ook minderjarig op de ONZ stonermeet en toen was unscrewed er zelfs, volgens mij was hij toen 15 of 16.
Maar ben het er wel mee eens. Als je van je ouders niet mag (al snap ik niet waarom je het ze überhaupt zou vertellen/vragen), is het misschien beter maar niet te komen ook
enkel op vertoon van een valse id kaartquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef richolio het volgende:
Ik ben ook minderjarig, maar mag ik wel bier drinken?
Is één ervan een meisje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat moet goed komenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
enkel op vertoon van een valse id kaart
Eens met Ollie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik was ook minderjarig op de ONZ stonermeet en toen was unscrewed er zelfs, volgens mij was hij toen 15 of 16.
Maar ben het er wel mee eens. Als je van je ouders niet mag (al snap ik niet waarom je het ze überhaupt zou vertellen/vragen), is het misschien beter maar niet te komen ook
Deze manquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die niet kunnen draaien? Geven we die een parapluutje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind ook dat je niet op de meet mag komen als je niet tegen blowen kan.
sssstquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die niet kunnen draaien? Geven we die een parapluutje?
er komt wss iemand van 16 naar de meetquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Hm, vind het maar dubieus dan. Spijtig ook.
Ik kan wel tegen blowen, ik doe het zelf alleen niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind ook dat je niet op de meet mag komen als je niet tegen blowen kan.
Die hebben pechquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die niet kunnen draaien? Geven we die een parapluutje?
Ik koop wel een doosje cones voor je hoor Fokkie, kun jij ook lekker gek doen.quote:
Doe maar niet, dan ben ik niet zo gezellig meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik koop wel een doosje cones voor je hoor Fokkie, kun jij ook lekker gek doen.
Kan me niet voooooooorstellen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan ben ik niet zo gezellig meer
Dan laten we die op Fylax passen.quote:
quote:
Zet je er gewoon bij. Want we rekenen uiteraard op je.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als ik tegen die tijd kan wil ik best komen. Heb het alleen een beetje druk de laatste tijd dus kan nu nog niks beloven
yo ik dacht dat jij 23 was ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
quote:
Het is pas een bazenmeet met een dronken SVquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als ik tegen die tijd kan wil ik best komen. Heb het alleen een beetje druk de laatste tijd dus kan nu nog niks beloven
Je bent zelf een bazenmeetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is pas een bazenmeet met een dronken SV
En hem moet helpen met pissen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
ga het nog even aan lopen moedigen johquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jaquote:
HODFR! Ga lekker hakkuh dan. Wij vermaken ons wel zonder je.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom niet. Net te horen gekregen dat ik wel naar hardcore feest ga die dag.
Hahaquote:Op zondag 15 maart 2015 00:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
HODFR! Ga lekker hakkuh dan. Wij vermaken ons wel zonder je.
QFTquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iets tussen gekomen ?quote:Op zondag 15 maart 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik baal wel heel erg hard. Waarom moet dit nou precies op 23 mei?
Doe dan gewoon een tietenpost of zo, daar hebben we tenminste nog wat aan.quote:
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een tietenpost of zo, daar hebben we tenminste nog wat aan.
Oke, die 2 of 3 heterofiele vrouwen op FOK misschien niet. Maar de rest van de users wel.quote:
Dan kom ik ook.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo in de bosjes in het Wilhelminapark ja toch
Of nja, een weiland is beter, wanten
![]()
![]()
![]()
Wil wel proberen te komen iigquote:
zou echt leuk zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil wel proberen te komen iigals 't dan wat beter gaat allemaal
uiteraard gaf jij de doorslag![]()
ghehequote:Op woensdag 1 april 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik neem wel een paar rookworsten mee dan
ofnietquote:Op woensdag 1 april 2015 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oké laten we maar stoppen met de SC, je dm't maar
Zegt nog steeds niet wie het isquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Door TARDIS is mijn relatie voorbij
Nee, dat was het wel weer eigenlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hallo ik ben TARDIS., als je vragen hebt beantwoord ik ze graag.
Gelukkig, dan kunnen we lekker door.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat was het wel weer eigenlijk.
Ik vind het gewoon geweldig dat dit euvel nu uit de wereld is. En jullie met elkaar kunnen leven.quote:
Zo'n lieve jongenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geweldig dat dit euvel nu uit de wereld is. En jullie met elkaar kunnen leven.
Oh werkt dat zo hier. Eerst even flink lokken door mijn naam meermaals te posten, en als ik er dan ben gelijk pesten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef hoink581 het volgende:
TARDIS is een pesttakkenjong die alleen maar uit is op populariteit.
Tyf gewoon op johquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo hier. Eerst even flink lokken door mijn naam meermaals te posten, en als ik er dan ben gelijk pesten.
Hopelijk ben je ontiegelijk hard van je apropos gekankerd. Kutlulquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben werkelijk zo van mijn apropos dat ik geen scherpe reply heb
TRquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hopelijk ben je ontiegelijk hard van je apropos gekankerd. Kutlul
Sterke comebackquote:
Dat kan bij mij tenminste nog, Justin.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ze zouden je aan je snor moeten ophangen.
Ga lekker je leuke radio programmaatje maken, Gielquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat kan bij mij tenminste nog, Justin.
Kijk dat is nog eens nuttige infoquote:Op woensdag 15 april 2015 13:44 schreef HeaN82 het volgende:
http://www.blokker.nl/nl/(...)2d-MQCFYzMtAodjUAAKw
Een dagje met de trein door heel Nederland! NS Dal Vrij Dagkaart 2015 voor 1 persoon. Wie wil dit nu niet? Een dag met de trein kunnen reizen door heel Nederland voor een aantrekkelijke prijs? Heeft u vrienden die u door de grote reisafstand niet vaak kunt bezoeken of wilt u bijvoorbeeld eens een geheel ander deel van het land bekijken? Dan is deze NS Dal Vrij Dagkaart 2015 ideaal om te gebruiken.
Let op!
Dit artikel heeft een afwijkende levertijd van 2 tot 3 werkdagen en zal per briefpost naar u worden verzonden.
De treinkaartjes zijn verkrijgbaar t/m 26 april 2015.
De treinkaartjes zijn te gebruiken van 13 april t/m 14 juni 2015.
Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
U ontvangt geen Track&Trace code.
Hoe en wanneer kunt u op reis:
• Eén dag geldig voor één persoon van 13 april t/m 14 juni 2015.
• Geldig in de treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia tijdens daluren (ma-vr. vóór 6.30 uur, tussen 9.00-16.00 uur en na 18.30 uur) en op za. en zo. de hele dag geldig.
• Verplicht in- en uitchecken bij alle vervoerders, behalve bij Connexxion. Daar toont de klant de Dagkaart aan controlerend personeel.
• Met toeslag geldig in Intercity direct tussen Schiphol en Rotterdam en ICE International.
• Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
• Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
• Te gebruiken van 13 april t/m 14 juni 2015.
Let op: deze kaartjes zijn niet geldig voor gebruik op Koningsdag maandag 27 april.
[ afbeelding ]
Zekers. Treinkaart ligt al klaar.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja, nog dik 2 weken....
Zijn er nog mensen van plan te komen?
Anders maak ik van het weekend even een lokquote voor alle aanmeldingen, om even te kijken of het de moeite waard is
Is wel het plan om te gaanquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja, nog dik 2 weken....
Zijn er nog mensen van plan te komen?
Anders maak ik van het weekend even een lokquote voor alle aanmeldingen, om even te kijken of het de moeite waard is
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Over precies 2 weken zijn we allemaal gelukkig, ontmaagd en bezopen.quote:
Oh, je stond in het topic, van daaruit heb ik gequotequote:Op zondag 10 mei 2015 00:41 schreef jodelahity het volgende:
Lol ik wordt gequote zonder het aangegeven te hebben?Ik zal erover nadenken.
Laat maar weten als je het zeker weetquote:Op zondag 10 mei 2015 00:41 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan geen 2 weken vooruit plannen nu in deze periode. Laat 't weten.
Eigenlijk wel echt zin om te gaan trouwens.
wordtquote:Op zondag 10 mei 2015 00:41 schreef jodelahity het volgende:
Lol ik wordt gequote zonder het aangegeven te hebben?Ik zal erover nadenken.
Dat zou een ontzettende tegenslag zijn, hoop dat er daar bovenop kunnen komenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:43 schreef Moira. het volgende:
Huu ik twijfel nog. Moet even tegen die tijd (paar dagen van tevoren) bepalen of 't lukt ivm schooldrukteMaar hoop dat 't lukt! Volgens mij moet mono werken
quote:Op zondag 10 mei 2015 10:06 schreef d4v1d het volgende:
Paul blijf met je tyfustengels van mijn UI af
Ik hed die heul niet eens gemaakt. Volgens mij heb jij die zelf gemaakt heequote:Op zondag 10 mei 2015 10:06 schreef d4v1d het volgende:
Paul blijf met je tyfustengels van mijn UI af
We gaan met z'n allen bij je langsquote:
Lolnope.jpgquote:Op zondag 10 mei 2015 11:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We gaan met z'n allen bij je langs
Allemaal een blikje Euroshopper energydrank kopen.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We gaan met z'n allen bij je langs
Mijn laatste examen is 22 mei, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 10 mei 2015 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je examens hebt zou ik me lekker daar op richten, er komen nog zat meets in de toekomst.
Ik kan die dag niet, dus zet mij maar op afwezigquote:Op zondag 10 mei 2015 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Over precies 2 weken zijn we allemaal gelukkig, ontmaagd en bezopen.
Tenminste dat is de bedoeling.
Laat hier even weten of je definitief van plan bent om te komen. dan kunnen we een definitieve lijst maken. Laat ook even weten wat je meeneemt, kwa voedel en/of drank.
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan die dag niet, dus zet mij maar op afwezig
Ik ben er ook toch.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk niet dat ik van papa en mama alleen mag
Gezellig.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:17 schreef BlueJeans het volgende:
Ik kom heur! En ik neem weer de bananas mee. Gesjellig!
quote:Op zondag 10 mei 2015 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
inb4 'kom gezellig met mij en pz en sv stappen'
Neem je toch iemand mee. Bij voorkeur een geil buurmeisje ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk niet dat ik van papa en mama alleen mag
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:48 schreef d4v1d het volgende:
Sta jij daar straks in je eentje oo 23 mei samen met je begleider in dat park Fylax
tsjaquote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ook goed,maar het hele FOK! loopt terug.
Njah de meeste goeie users zitten in de SC's weggedoken en de reguliere topics worden verneukt door trolls.quote:
Not this shit again.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ook goed,maar het hele FOK! loopt terug.
okquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het geboehoe over FOK! wat terug loopt en tijden die veranderen.
Denk het niet hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar eh.... Wordt het nog wat deze meet fokker?
Waar is jouw avatar. Die maakt me altijd blij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar eh.... Wordt het nog wat deze meet fokker?
Ik wil iets nieuws 😉.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waar is jouw avatar. Die maakt me altijd blij.
Ow ow ow, je maakt het me ook niet gemakkelijk hé. Nou ja dan moet ik dat blije koetje maar als screensaver doenquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil iets nieuws 😉.
Je mag het voortaan met mijn aanwezigheid doen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:55 schreef Toto69 het volgende:
nofxtbr wil heeeel graag dat deze meet doorgaat
[..]
Geen idee. Ik ben in ieder geval van plan om te komen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maar hoeveel komen er nou eigenlijk nog?
denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
definitief: (10-05-2015)
quote:
Fokker89 - Koelbox vol bier
Bondage - Bier/Drank
nofxtbr
Heatseaker
Ringbewoner
DrNick
Ja maar da's altijd zo. Uiteindelijk komt de helft of meer niet.quote:
als jij komt moet eigenlijk iedereen al komenquote:
fissa tochquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij komt moet eigenlijk iedereen al komen
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:00 schreef feyregy het volgende:
ik kom ook
meneer veel drugs mee
paar gram sos
wiet
pep
xtc
mdma
speed
leggo
als dat maar goed gaatquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, en blijkbaar neem ik drank mee...
een paar kratt'n bier van maastricht naar groning'nquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoveel kan ik toch niet meenemen in de trein
Als ik al drank meeneem dan worden het hoogstens een paar sixpackjes. Ik ga het zelf niet zuipen omdat ik aan de joint ga.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een paar kratt'n bier van maastricht naar groning'n
gewoon
lolquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mortaxx kan er niks aan doen dat hij maar 1m75 is
hoef je hem niet meteen kort te noemen
mooizoquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben best deftig. Een hele meneer zoals een bekend filosoof ooit zei
Ja wie moet er dan voor mij draaienquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:16 schreef Sardu het volgende:
Ik heb die avond een feestje.![]()
Maar ik zal wel vroeg vertrekken richtung Utrecht en in m'n eentje een joint opsteken in het park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |