Misschien toch alvast lijstje maken?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Kunnen we nooit genoeg van hebben.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien toch alvast lijstje maken?
Welnee. Ik was er vorig jaar ook voor de eerste keer, en kende ook niemand, en het is me uitstekend bevallenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef nofxtbr het volgende:
is het raar als ik naar deze meet ga?
ik ken niemand
oke dan kom ik misschienquote:Op zondag 15 februari 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welnee. Ik was er vorig jaar ook voor de eerste keer, en kende ook niemand, en het is me uitstekend bevallen
Heb modrechtenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:27 schreef Fylax het volgende:
fokker hoe kan jij de op nog steeds aanpassen
Dan wandel je lekker door de stad. Half uur lopen ofzo naar Wilhelminapark vanaf het station.quote:
Ooit op Facebook was er een event met random mensen om een sneeuwbalgevecht te houden in Moreelsepark. Was ook leukquote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef nofxtbr het volgende:
is het raar als ik naar deze meet ga?
ik ken niemand
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ooit op Facebook was er een event met random mensen om een sneeuwbalgevecht te houden in Moreelsepark. Was ook leuk
Van dit clubje valt dat reuze meequote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ja ik ga wel gewoon fuck it
maar was bang dat iedereen elkaar al kende ofzo
Ik zit al vele jaren op FOK maar ik ken hier niemand. Enige wat ik doe is mijn mening verkondingen in serie topics en grappige plaatjes postenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ja ik ga wel gewoon fuck it
maar was bang dat iedereen elkaar al kende ofzo
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van dit clubje valt dat reuze mee
oke ja het lijkt me wel gezelligquote:Op maandag 16 februari 2015 21:11 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zit al vele jaren op FOK maar ik ken hier niemand. Enige wat ik doe is mijn mening verkondingen in serie topics en grappige plaatjes postenHeb wat namen van webloggers onthouden, that's it. Wel altijd zin in bier in het park enzo
Ik ben er he... dus dat lukt je wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:20 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
[..]
oke ja het lijkt me wel gezellighoop wat leuke mensen te ontmoeten
oja duhquote:Op maandag 16 februari 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben er he... dus dat lukt je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |