hou je mond, zijn dat groningers?quote:
Nouja zoiets. Ze schijnen er ergens te wonen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hou je mond, zijn dat groningers?
altijd gedacht dat ze in het midden van het land woonden, waarom weet ik nu achteraf eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja zoiets. Ze schijnen er ergens te wonen.
Misschien ook wel vroegah hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:39 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
altijd gedacht dat ze in het midden van het land woonden, waarom weet ik nu achteraf eigenlijk ook niet
ben jij vaker op zo'n meet geweest?quote:
Vorig jaar in Zwolle. was wel meteen de grootste kutmeet ooitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:45 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ben jij vaker op zo'n meet geweest?
wijk/dorp?quote:
wat loopt er gemiddeld nou rond? pas ik er tussen als 18 jarige?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Zwolle. was wel meteen de grootste kutmeet ooitdus daarom het nu maar over doen, met hoop op zon
Op een ONZ! meet wel, dan zit je tussen de 18 en 40 jaar. Vorig jaar dan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wijk/dorp?
[..]
wat loopt er gemiddeld nou rond? pas ik er tussen als 18 jarige?
De meet in Zwolle was ondanks de regen nog best geslaagd. Niemand ging weg en we hebben ons prima vermaaktquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Zwolle. was wel meteen de grootste kutmeet ooitdus daarom het nu maar over doen, met hoop op zon
Ohja het was zeker wel gezelligquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De meet in Zwolle was ondanks de regen nog best geslaagd. Niemand ging weg en we hebben ons prima vermaakt
Net ten zuiden van, wil je meerijden als ik ga?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wijk/dorp?
[..]
wat loopt er gemiddeld nou rond? pas ik er tussen als 18 jarige?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:03 schreef Heatseeker het volgende:
Ik verwacht Monopoly, Moira, Wietparkiet, Ro-ald, Geo4kant & LB en natuurlijk onze viking Spaghettivreter ook aanwezig.
Ik heb slechtere excuses gehoord.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:23 schreef Fylax het volgende:
dan zit ik verdomme midden in mn examens
Dus een mooi moment om even uit de examenstress te stappen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb slechtere excuses gehoord.
ik heb ook auto, daarom vroeg ik het ook, maar voor mij is het ook nog niet zekerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Net ten zuiden van, wil je meerijden als ik ga?
Ik hou het hier wel even in de gaten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:42 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik heb ook auto, daarom vroeg ik het ook, maar voor mij is het ook nog niet zeker
het duurd toch nog wel een poosquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik hou het hier wel even in de gaten.
als ik ga, geen probleemquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Als er toevallig Groningers langs Emmen komen met de auto (ik betaal uiteraard wel benzinekosten mee) dan wil ik graag mee als het kan.
Enige reden dat ik op misschien sta is omdat ik misschien die dag ook naar een feest ga maar dat weet ik binnenkort wel zeker.
Corsa, niks bijzonders.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:47 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
het duurd toch nog wel een poos
welke auto heb je?
Als dit:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Als er toevallig Groningers langs Emmen komen met de auto (ik betaal uiteraard wel benzinekosten mee) dan wil ik graag mee als het kan.
Enige reden dat ik op misschien sta is omdat ik misschien die dag ook naar een feest ga maar dat weet ik binnenkort wel zeker.
Gebeurt, dan rij ik niet. Vind Emmen namelijk een klere-eind om. Als je met bus naar Hoogeveen komt wil ik in Hoogeveen best via het station rijden.quote:
Misschienquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:03 schreef Heatseeker het volgende:
Ik verwacht Monopoly, Moira, Wietparkiet, Ro-ald, Geo4kant & LB en natuurlijk onze viking Spaghettivreter ook aanwezig.
Valt in de praktijk wel mee hoor. Vorig jaar waren er zon 20 man, ondanks dat het kutweer was.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:54 schreef Zolder het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest, maar ik heb zo het vermoeden dat 90% van de misschien lijst toch nooit komtzit je daar zo met 3 man
Ik kom als Sardu en gianni61 komenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
Even een update:
WIE KOMEN ER MISSCHIEN?
DrNick
Amarantha
RingBewoner
FL_Freak
LittleBrownie
christiman
d4v1d
Fylax
Sardu
Pixelbitty
hihi je zei komenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kom als Sardu en gianni61 komen.
Hihiquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kom als Sardu en gianni61 komen.
Toeeeeeeequote:
Jepquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hou je mond, zijn dat groningers?
Of gewoon regen bestellen, en dan lekker in de nattigheid zittenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
Ahh meet in mei in WilhelminaparkBeter maken we er ook een Stonermeet-reünie van
Two years after...
Ik zou dan wel Stonermeet-kwaliteit prefererenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of gewoon regen bestellen, en dan lekker in de nattigheid zitten
Die heb ik niet meegemaakt,maar ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dan wel Stonermeet-kwaliteit prefererenKneiterstoned chillen in het gras en BBQ'en in de zon
Daarna om beurten hout zoeken om fikkie te stoken
*Gaat topic graven*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegemaakt,maar ik laat me graag verrassen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #279 - Mensen die niet bij de stonermeet waren :')
De hoogtijdagen van Stoners
Ja, ik hoop dat jullie komen. Zou wel tof zijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
Ahh meet in mei in WilhelminaparkBeter maken we er ook een Stonermeet-reünie van
Two years after...
[..]
JepSins eind 2013/begin 2014 pas hoor
Bij Overwinningsplein/Corpus den Hoorn in de buurt.
Ik zet Moner en mij trouwens ff op de misschien lijst
Mooie tijdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dan wel Stonermeet-kwaliteit prefererenKneiterstoned chillen in het gras en BBQ'en in de zon
Daarna om beurten hout zoeken om fikkie te stoken
Altijd leuk om oude meets terug te lezenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
Afbakbrood op een kampvuur leggenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Altijd leuk om oude meets terug te lezen
Ook al was ik zelf niet bij deze, blijft mooi
lol, klinkt als een heerlijke paupermeetquote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afbakbrood op een kampvuur leggenMensen hebben het nog opgegeten ook haha.
Dus zorgen dat je 21 mei aanwezig bentquote:Op zondag 1 februari 2015 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis het echt zo nu ik het terug lees. Was echt een bazen meetWel ongeveer 2 uur erover gedaan met o.a Moira. om wat chips/cola/wiet te halen in de stad
!
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
Ja lijkt me leuk om jou ook een keer te meetenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat jullie komen. Zou wel tof zijn!
Ik kan me dat niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis het echt zo nu ik het terug lees. Was echt een bazen meetWel ongeveer 2 uur erover gedaan met o.a Moira. om wat chips/cola/wiet te halen in de stad
!
Met je miniatuurjointjequote:
Ik ga soberso,en zo eng ben ik toch niet? Daarbij verwacht ik deze meet wel wat bekenden! die van vorig jaar was gewoon wat te vlot op de vorige.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Feest gaat niet door dus ik kan wel. MAAR ik ga alleen heen als bepaalde mensen ook gaan(zo'n beetje de hele misschien lijst dus)
En ik ben er ook bijquote:Op maandag 2 februari 2015 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga soberso,en zo eng ben ik toch niet? Daarbij verwacht ik deze meet wel wat bekenden! die van vorig jaar was gewoon wat te vlot op de vorige.
Haha je bent niet eng hoor en vind het ook wel leuk om je weer te meeten. Maar Sardu, Mono, Moira, LittleBrownie enz zijn toch de mensen die ik graag (weer) wil zienquote:Op maandag 2 februari 2015 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga soberso,en zo eng ben ik toch niet? Daarbij verwacht ik deze meet wel wat bekenden! die van vorig jaar was gewoon wat te vlot op de vorige.
Daarom!quote:
Nah, mono en Moira verwacht ik ook wel, of er moet echt wat vreemds gebeuren.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha je bent niet eng hoor en vind het ook wel leuk om je weer te meeten. Maar Sardu, Mono, Moira, LittleBrownie enz zijn toch de mensen die ik graag (weer) wil zien
Tuurlijk, het is eigenlijk ook nog wat vroeg om een definitieve ''ja'' te zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht het wel even af. Maak mijn misschien pas definitief ja als ik de rest/deel van de aanwezigen weet
Ik denk dat heel veel mensen dit doen. Daardoor blijft iedereen op misschien.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht het wel even af. Maak mijn misschien pas definitief ja als ik de rest/deel van de aanwezigen weet
Kans is best groot dat ik toch wel heen ga.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen dit doen. Daardoor blijft iedereen op misschien.
We rekenen op jequote:Op maandag 2 februari 2015 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kans is best groot dat ik toch wel heen ga.
Niet het wilhelminapark vies maken jaquote:Op maandag 2 februari 2015 18:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ruim het zelf op hoor, maak je geen zorgen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil op de misschien-lijst gaarne, samen met mijn schone deerne.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zet mij maar bij misschien, ik bevestig een maandje vantevoren waarschijnlijk
niet klagenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]![]()
Apart trouwens dat ik nog steeds de OP kan editten na bijna 2 weken
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil op de misschien-lijst gaarne, samen met mijn schone deerne.
Krokodil mee, buffel hoofd mee. Dikke pret.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij moeten zeker nog eens pilsen
Duurt ook nog dikke 3 maand voor het zo ver is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef RingBewoner het volgende:
De aanmeldingen stromen nog niet echt binnen.
En wij ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij moeten zeker nog eens pilsen
en het grote afzeggen dan? daar heb je wel aanmeldingen voor nodigquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duurt ook nog dikke 3 maand voor het zo ver is.
Tot de week voor de tijd meld iedereen zich aan, en dan begint het afzeggen pas.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en het grote afzeggen dan? daar heb je wel aanmeldingen voor nodig
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
Zou me nu nog niet druk maken om te weinig aanmeldingen.
Beach? Wat doe je mij aan? Tegen wie moet ik nou lullen als ik bezopen ben?quote:
Tegen mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Beach? Wat doe je mij aan? Tegen wie moet ik nou lullen als ik bezopen ben?
Bring it.quote:
Valt wel mee hoor. Mensen die niet kunnen zuipen willen we ook niet hebben,quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:25 schreef xericax het volgende:
Als jullie 13:00 uur beginnen met zuipen ligt 75% voor zes uur voor pampus.
Ik hoop eigenlijk dat er voor die tijd nog een actie komt voor alle ov, die zijn vaak 16 euro, maar dan kan je ook met de bus ed. Komt voor mij weer beter uitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:05 schreef HeaN82 het volgende:
Voor de mensen die met de trein gaan!
https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes
[ afbeelding ]
Een dag onbeperkt reizen
Met de Trein Dagkaart kun je één zaterdag of zondag onbeperkt reizen door heel Nederland, voor maar 13.99! Je kunt op deze dag reizen in de treinen van NS, Arriva, BRENG, Connexxion, Syntus en Veolia. De Trein Dagkaart is een chip- en stempelkaart ineen.
Wees er snel bij!
Je koopt jouw Trein Dagkaart tot en met 22 februari 2015, in de winkel of online. Met de dagkaart kun je vanaf 7 februari tot en met 24 mei 2015 één zaterdag of zondag onbeperkt reizen.
Wees er snel bij, want OP=OP!
Awesome. Dan is ons plekje over dik 3 maanden nog wel vrij dus!quote:Op zondag 8 februari 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:
Ik kon niet wachten dus ik ben al naar Utrecht gegaan. Slaapzak meegenomen!
Kom je ook?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:05 schreef HeaN82 het volgende:
Voor de mensen die met de trein gaan!
https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes
[ afbeelding ]
Een dag onbeperkt reizen
Met de Trein Dagkaart kun je één zaterdag of zondag onbeperkt reizen door heel Nederland, voor maar 13.99! Je kunt op deze dag reizen in de treinen van NS, Arriva, BRENG, Connexxion, Syntus en Veolia. De Trein Dagkaart is een chip- en stempelkaart ineen.
Wees er snel bij!
Je koopt jouw Trein Dagkaart tot en met 22 februari 2015, in de winkel of online. Met de dagkaart kun je vanaf 7 februari tot en met 24 mei 2015 één zaterdag of zondag onbeperkt reizen.
Wees er snel bij, want OP=OP!
Ik vier waarschijnlijk dat weekend mijn verjaardag.quote:
Gewoon verjaardag bij ons vieren.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik vier waarschijnlijk dat weekend mijn verjaardag.
Ik werk 2 van de 5 weekenden, dus ik kan mijn verjaardag ook niet makkelijk verzetten.
Komt allemaal wel goed schat.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef TheWeeknd het volgende:
nee grapje lijkt me heel gezellig
maar wie regelt het bbq-en enzo dan? en het vlees?
Iedereen neemt wat mee.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef TheWeeknd het volgende:
dat komt wel goed, is altijd paniek vooraf en uiteindelijk is er altijd teveel van allesquote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef TheWeeknd het volgende:
haha herkenbaarquote:Op maandag 9 februari 2015 20:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
dat komt wel goed, is altijd paniek vooraf en uiteindelijk is er altijd teveel van alles
Wordt vast wel weer een lijstje gemaakt over 2 a 3 maanden. Wie wat meeneemtquote:Op maandag 9 februari 2015 20:18 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ooh ja is prima hoor, wel zo netjes
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:55 schreef HeaN82 het volgende:
Ik zie tegen die tijd wel....
Misschien kan ik LB wel hosselen als ik op de motor kom!
Ja precies, als je nu al kipfilet gaat marineren is het wat te vroegquote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wordt vast wel weer een lijstje gemaakt over 2 a 3 maanden. Wie wat meeneemtAltijd handig.
Poeh nee joh. Denk dat gemiddeld 18 a 20 is. Sommige zullen wat ouder zijn maar jij, Dr Nick enz zijn allemaal vrij jong dus het gemiddelde is echt geen 25quote:Op maandag 9 februari 2015 20:21 schreef Fylax het volgende:
TheWeeknd wilde weten wat de gemiddelde leeftijd is van de meet.
25 ongeveer toch?
Eerder 20/22quote:Op maandag 9 februari 2015 20:21 schreef Fylax het volgende:
25 ongeveer toch?
meestal spreiding van 18-35 ofzo met merendeel 20-25quote:Op maandag 9 februari 2015 20:21 schreef Fylax het volgende:
25 ongeveer toch?
Als yvonne nou ook komt...quote:Op maandag 9 februari 2015 20:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
meestal spreiding van 18-35 ofzo met merendeel 20-25
En remlofquote:
primaaquote:Op maandag 9 februari 2015 20:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
meestal spreiding van 18-35 ofzo met merendeel 20-25
vast door dat youtube filmpjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
primaa
ik dacht eerder 40-50, weet niet waarom![]()
maar rond de 20 is gewoon prima
Je moetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:14 schreef Fokker89 het volgende:
Komen wel veel vrouwen zo
Weet niet of ik nog durf [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga proberen een snipperdag te nemen, heb er nog genoeg staan. Alleen is het in het begin van de zomervakantie voor veel spoorwegmensen. Dus moet kijken of ze me een dag kunnen missen (en de volgende dag geen vroege dienst)
En ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:52 schreef Sardu het volgende:
Met BJ en moner in het vooruitzicht moet ik haast dat festival wel laten schieten.
Jij zou anders mee gaan naar dat festival.quote:
Ja maar.. Ik vind het toch minder leuk als mijn vriend niet mee gaatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij zou anders mee gaan naar dat festival.
En die gaat wel mee naar de meet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar.. Ik vind het toch minder leuk als mijn vriend niet mee gaat
Surdu komt dus ook! Bij deze.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:52 schreef Sardu het volgende:
Met BJ en moner in het vooruitzicht moet ik haast dat festival wel laten schieten.
baasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:52 schreef Sardu het volgende:
Alsof er ooit een meet is geweest waar niet geneukt isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:12 schreef very het volgende:
Ik kom alleen als er geneukt gaat worden
En anders ga ik van een afstandje wijzen en lachen.
Geen idee. Het enige wat ik hier ooit over gezien/gehoord heb is dit:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof er ooit een meet is geweest waar niet geneukt is
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:18 schreef very het volgende:
[..]
Geen idee. Het enige wat ik hier ooit over gezien/gehoord heb is dit:
En hier zal best geneukt zijn, maar ik doel natuurlijk wel op neuken op de normale, heteroseksuele manier
Settled, it is!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Surdu komt dus ook! Bij deze.
Neem ik weer de bananen mee net als vorig jaar
Waarom sta jij nog niet in de OP?quote:
quote:
Wel superleuk dat jij ook weer komtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Surdu komt dus ook! Bij deze.
Neem ik weer de bananen mee net als vorig jaar
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij zou anders mee gaan naar dat festival.
quote:
Doe es lief johquote:
Wel aan de riem he?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik mijn bitch ook meeneem. Ze vind meeten wel leuk
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik mijn bitch ook meeneem. Ze vind meeten wel leuk
Nawhquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb tijdje geleden leuke meid leren kennen. Tot nu toe klikt het erg goed.
Die op je FB staat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
IK meld me bij deze weer af voor de meet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
IK meld me bij deze weer af voor de meet.
Als ik geen kans heb om bondage te scoren heb ik er niks te zoeken.
Ik dacht dat je zou bukken voor Horkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
IK meld me bij deze weer af voor de meet.
Als ik geen kans heb om bondage te scoren heb ik er niks te zoeken.
Die wil ik alleen voor de seks, met bondage had ik serieuze plannenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou bukken voor Hork
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die wil ik alleen voor de seks, met bondage had ik serieuze plannen
Oehquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die wil ik alleen voor de seks, met bondage had ik serieuze plannen
Daarom dusquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is nog ver weg dus kan niet met zekerheid zeggen, maar ik kom wel als ik niks te doen heb dan
pleb ;squote:Op woensdag 11 februari 2015 15:33 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb zaterdag geen gratis OV dus verplaats ff naar vrijdag
Weenie zie die week wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sws kom (![]()
) ik als FL ook komt
hahahquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:11 schreef Fylax het volgende:
Als TheWeeknd komt, komen wij samen naar jullie toe
als stelletje
grapje
maar we komen wel samen
Zal ik een sixpack meenemen dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat jij langskomt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Misschien toch alvast lijstje maken?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Kunnen we nooit genoeg van hebben.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien toch alvast lijstje maken?
Welnee. Ik was er vorig jaar ook voor de eerste keer, en kende ook niemand, en het is me uitstekend bevallenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef nofxtbr het volgende:
is het raar als ik naar deze meet ga?
ik ken niemand
oke dan kom ik misschienquote:Op zondag 15 februari 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welnee. Ik was er vorig jaar ook voor de eerste keer, en kende ook niemand, en het is me uitstekend bevallen
Heb modrechtenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:27 schreef Fylax het volgende:
fokker hoe kan jij de op nog steeds aanpassen
Dan wandel je lekker door de stad. Half uur lopen ofzo naar Wilhelminapark vanaf het station.quote:
Ooit op Facebook was er een event met random mensen om een sneeuwbalgevecht te houden in Moreelsepark. Was ook leukquote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef nofxtbr het volgende:
is het raar als ik naar deze meet ga?
ik ken niemand
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ooit op Facebook was er een event met random mensen om een sneeuwbalgevecht te houden in Moreelsepark. Was ook leuk
Van dit clubje valt dat reuze meequote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ja ik ga wel gewoon fuck it
maar was bang dat iedereen elkaar al kende ofzo
Ik zit al vele jaren op FOK maar ik ken hier niemand. Enige wat ik doe is mijn mening verkondingen in serie topics en grappige plaatjes postenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ja ik ga wel gewoon fuck it
maar was bang dat iedereen elkaar al kende ofzo
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van dit clubje valt dat reuze mee
oke ja het lijkt me wel gezelligquote:Op maandag 16 februari 2015 21:11 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zit al vele jaren op FOK maar ik ken hier niemand. Enige wat ik doe is mijn mening verkondingen in serie topics en grappige plaatjes postenHeb wat namen van webloggers onthouden, that's it. Wel altijd zin in bier in het park enzo
Ik ben er he... dus dat lukt je wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:20 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
[..]
oke ja het lijkt me wel gezellighoop wat leuke mensen te ontmoeten
oja duhquote:Op maandag 16 februari 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben er he... dus dat lukt je wel.
Oehquote:Op zondag 22 februari 2015 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs.
Jij ook dus? Maar zeg maar echt?
wss welquote:Op zondag 22 februari 2015 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs.
Jij ook dus? Maar zeg maar echt?
Nee leek me wat onzinnig omdat het eigenlijk voor iedereen misschien is.quote:
Zet mij er dan maar uit.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee leek me wat onzinnig omdat het eigenlijk voor iedereen misschien is.
Een definitieve lijst maken we de laatste week wel.
Lig hier nog steeds in mijn slaapzak. Het is verdomd koud en nat.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:
Ik kon niet wachten dus ik ben al naar Utrecht gegaan. Slaapzak meegenomen!
Ik kom wel even een kopje warme chocolademelk met een koekje brengen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Lig hier nog steeds in mijn slaapzak. Het is verdomd koud en nat.
Hallo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kom wel even een kopje warme chocolademelk met een koekje brengen.
Ik stond op misschien en nu op komen en dat klopt niet dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik de de OP niet meer bijwerken, dus even wachten tot het nieuwe topic.
Het gaat er om dat jeje hebt aangemeld, de laatste week komt er een definitieve lijst.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik stond op misschien en nu op komen en dat klopt niet dus.
Ik wil mensen geen valse hoop scheppen dat ik zeker zou komen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat jeje hebt aangemeld, de laatste week komt er een definitieve lijst.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Drinky het volgende:
Autistenmeet 2015, ik ben benieuwd hoeveel mensen komen opdagen, stilletjes van een afstand toekijken en dan rechtsomkeert maken naar hun zolderkamer.
Ik vermoed ongeveer 0quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Drinky het volgende:
Autistenmeet 2015, ik ben benieuwd hoeveel mensen komen opdagen, stilletjes van een afstand toekijken en dan rechtsomkeert maken naar hun zolderkamer.
daar zou ik me in jou geval geen zorgen over makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil mensen geen valse hoop scheppen dat ik zeker zou komen.
quote:
Anno 2015, na honderden geslaagde meets, dit nog steeds grappig vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Drinky het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anno 2015, na honderden geslaagde meets, dit nog steeds grappig vinden.
Ja want je hebt een appartement en niet een zolderkamerquote:
Een flatwoning heet zoiets gewoon. maar inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja want je hebt een appartement en niet een zolderkamer! Grijp ze Fokkie
!
Geregistreerd op: maandag 27 oktober 2014 @ 15:52quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:35 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb er wel zin in, laatste keer voor mij was in de stairway 2007 volgens mij.
Dit is al de tweede keer dat je me dit aandoetquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd wat je oude account was.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je me dit aandoet.
Ik wil het niet zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd wat je oude account was.
Ze loopt gewoon een beetje populair te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje meelullen met de oldbies in de hoop er ook bij te horen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze loopt gewoon een beetje populair te doen.
Was je toen al geboren?quote:
Dat is je penny spaarrekening.quote:
Ik las spermaban.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:54 schreef vaduz het volgende:
Mag je ook komen als je een permaban hebt?
Waar de mond van overstroomt...quote:
Als je op een meet komt is het toch bekendquote:
Geen bekenden voor mij op de meetquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je op een meet komt is het toch bekend.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef Fylax het volgende:
Ik wil niet opscheppen, maar in 2005 zat ik al op Habbo enzo, dus kan best dat ik op een of andere manier op FOK bengekomen, kan dat alleen niet meer herinneren.
Ik was in 1993 al eens op internet, best kans dat ik toen ook al op fok ben geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef Fylax het volgende:
Ik wil niet opscheppen, maar in 2005 zat ik al op Habbo enzo, dus kan best dat ik op een of andere manier op FOK bengekomen, kan dat alleen niet meer herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |