quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kom als Sardu en gianni61 komen.
Toeeeeeeequote:
Jepquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hou je mond, zijn dat groningers?
Of gewoon regen bestellen, en dan lekker in de nattigheid zittenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
Ahh meet in mei in WilhelminaparkBeter maken we er ook een Stonermeet-reünie van
Two years after...
Ik zou dan wel Stonermeet-kwaliteit prefererenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of gewoon regen bestellen, en dan lekker in de nattigheid zitten
Die heb ik niet meegemaakt,maar ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dan wel Stonermeet-kwaliteit prefererenKneiterstoned chillen in het gras en BBQ'en in de zon
Daarna om beurten hout zoeken om fikkie te stoken
*Gaat topic graven*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegemaakt,maar ik laat me graag verrassen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #279 - Mensen die niet bij de stonermeet waren :')
De hoogtijdagen van Stoners
Ja, ik hoop dat jullie komen. Zou wel tof zijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
Ahh meet in mei in WilhelminaparkBeter maken we er ook een Stonermeet-reünie van
Two years after...
[..]
JepSins eind 2013/begin 2014 pas hoor
Bij Overwinningsplein/Corpus den Hoorn in de buurt.
Ik zet Moner en mij trouwens ff op de misschien lijst
Mooie tijdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dan wel Stonermeet-kwaliteit prefererenKneiterstoned chillen in het gras en BBQ'en in de zon
Daarna om beurten hout zoeken om fikkie te stoken
Altijd leuk om oude meets terug te lezenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
Afbakbrood op een kampvuur leggenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Altijd leuk om oude meets terug te lezen
Ook al was ik zelf niet bij deze, blijft mooi
lol, klinkt als een heerlijke paupermeetquote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afbakbrood op een kampvuur leggenMensen hebben het nog opgegeten ook haha.
Dus zorgen dat je 21 mei aanwezig bentquote:Op zondag 1 februari 2015 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis het echt zo nu ik het terug lees. Was echt een bazen meetWel ongeveer 2 uur erover gedaan met o.a Moira. om wat chips/cola/wiet te halen in de stad
!
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
Ja lijkt me leuk om jou ook een keer te meetenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat jullie komen. Zou wel tof zijn!
Ik kan me dat niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis het echt zo nu ik het terug lees. Was echt een bazen meetWel ongeveer 2 uur erover gedaan met o.a Moira. om wat chips/cola/wiet te halen in de stad
!
Met je miniatuurjointjequote:
Ik ga soberso,en zo eng ben ik toch niet? Daarbij verwacht ik deze meet wel wat bekenden! die van vorig jaar was gewoon wat te vlot op de vorige.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Feest gaat niet door dus ik kan wel. MAAR ik ga alleen heen als bepaalde mensen ook gaan(zo'n beetje de hele misschien lijst dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |