hou je mond, zijn dat groningers?quote:
Nouja zoiets. Ze schijnen er ergens te wonen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hou je mond, zijn dat groningers?
altijd gedacht dat ze in het midden van het land woonden, waarom weet ik nu achteraf eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja zoiets. Ze schijnen er ergens te wonen.
Misschien ook wel vroegah hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:39 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
altijd gedacht dat ze in het midden van het land woonden, waarom weet ik nu achteraf eigenlijk ook niet
ben jij vaker op zo'n meet geweest?quote:
Vorig jaar in Zwolle. was wel meteen de grootste kutmeet ooitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:45 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ben jij vaker op zo'n meet geweest?
wijk/dorp?quote:
wat loopt er gemiddeld nou rond? pas ik er tussen als 18 jarige?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Zwolle. was wel meteen de grootste kutmeet ooitdus daarom het nu maar over doen, met hoop op zon
Op een ONZ! meet wel, dan zit je tussen de 18 en 40 jaar. Vorig jaar dan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wijk/dorp?
[..]
wat loopt er gemiddeld nou rond? pas ik er tussen als 18 jarige?
De meet in Zwolle was ondanks de regen nog best geslaagd. Niemand ging weg en we hebben ons prima vermaaktquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Zwolle. was wel meteen de grootste kutmeet ooitdus daarom het nu maar over doen, met hoop op zon
Ohja het was zeker wel gezelligquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De meet in Zwolle was ondanks de regen nog best geslaagd. Niemand ging weg en we hebben ons prima vermaakt
Net ten zuiden van, wil je meerijden als ik ga?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wijk/dorp?
[..]
wat loopt er gemiddeld nou rond? pas ik er tussen als 18 jarige?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:03 schreef Heatseeker het volgende:
Ik verwacht Monopoly, Moira, Wietparkiet, Ro-ald, Geo4kant & LB en natuurlijk onze viking Spaghettivreter ook aanwezig.
Ik heb slechtere excuses gehoord.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:23 schreef Fylax het volgende:
dan zit ik verdomme midden in mn examens
Dus een mooi moment om even uit de examenstress te stappen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb slechtere excuses gehoord.
ik heb ook auto, daarom vroeg ik het ook, maar voor mij is het ook nog niet zekerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Net ten zuiden van, wil je meerijden als ik ga?
Ik hou het hier wel even in de gaten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:42 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik heb ook auto, daarom vroeg ik het ook, maar voor mij is het ook nog niet zeker
het duurd toch nog wel een poosquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik hou het hier wel even in de gaten.
als ik ga, geen probleemquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Als er toevallig Groningers langs Emmen komen met de auto (ik betaal uiteraard wel benzinekosten mee) dan wil ik graag mee als het kan.
Enige reden dat ik op misschien sta is omdat ik misschien die dag ook naar een feest ga maar dat weet ik binnenkort wel zeker.
Corsa, niks bijzonders.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:47 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
het duurd toch nog wel een poos
welke auto heb je?
Als dit:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Als er toevallig Groningers langs Emmen komen met de auto (ik betaal uiteraard wel benzinekosten mee) dan wil ik graag mee als het kan.
Enige reden dat ik op misschien sta is omdat ik misschien die dag ook naar een feest ga maar dat weet ik binnenkort wel zeker.
Gebeurt, dan rij ik niet. Vind Emmen namelijk een klere-eind om. Als je met bus naar Hoogeveen komt wil ik in Hoogeveen best via het station rijden.quote:
Misschienquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:03 schreef Heatseeker het volgende:
Ik verwacht Monopoly, Moira, Wietparkiet, Ro-ald, Geo4kant & LB en natuurlijk onze viking Spaghettivreter ook aanwezig.
Valt in de praktijk wel mee hoor. Vorig jaar waren er zon 20 man, ondanks dat het kutweer was.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:54 schreef Zolder het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest, maar ik heb zo het vermoeden dat 90% van de misschien lijst toch nooit komtzit je daar zo met 3 man
Ik kom als Sardu en gianni61 komenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
Even een update:
WIE KOMEN ER MISSCHIEN?
DrNick
Amarantha
RingBewoner
FL_Freak
LittleBrownie
christiman
d4v1d
Fylax
Sardu
Pixelbitty
hihi je zei komenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kom als Sardu en gianni61 komen.
Hihiquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kom als Sardu en gianni61 komen.
Toeeeeeeequote:
Jepquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hou je mond, zijn dat groningers?
Of gewoon regen bestellen, en dan lekker in de nattigheid zittenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
Ahh meet in mei in WilhelminaparkBeter maken we er ook een Stonermeet-reünie van
Two years after...
Ik zou dan wel Stonermeet-kwaliteit prefererenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of gewoon regen bestellen, en dan lekker in de nattigheid zitten
Die heb ik niet meegemaakt,maar ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dan wel Stonermeet-kwaliteit prefererenKneiterstoned chillen in het gras en BBQ'en in de zon
Daarna om beurten hout zoeken om fikkie te stoken
*Gaat topic graven*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegemaakt,maar ik laat me graag verrassen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #279 - Mensen die niet bij de stonermeet waren :')
De hoogtijdagen van Stoners
Ja, ik hoop dat jullie komen. Zou wel tof zijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
Ahh meet in mei in WilhelminaparkBeter maken we er ook een Stonermeet-reünie van
Two years after...
[..]
JepSins eind 2013/begin 2014 pas hoor
Bij Overwinningsplein/Corpus den Hoorn in de buurt.
Ik zet Moner en mij trouwens ff op de misschien lijst
Mooie tijdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dan wel Stonermeet-kwaliteit prefererenKneiterstoned chillen in het gras en BBQ'en in de zon
Daarna om beurten hout zoeken om fikkie te stoken
Altijd leuk om oude meets terug te lezenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
Afbakbrood op een kampvuur leggenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Altijd leuk om oude meets terug te lezen
Ook al was ik zelf niet bij deze, blijft mooi
lol, klinkt als een heerlijke paupermeetquote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afbakbrood op een kampvuur leggenMensen hebben het nog opgegeten ook haha.
Dus zorgen dat je 21 mei aanwezig bentquote:Op zondag 1 februari 2015 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis het echt zo nu ik het terug lees. Was echt een bazen meetWel ongeveer 2 uur erover gedaan met o.a Moira. om wat chips/cola/wiet te halen in de stad
!
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
Ja lijkt me leuk om jou ook een keer te meetenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat jullie komen. Zou wel tof zijn!
Ik kan me dat niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis het echt zo nu ik het terug lees. Was echt een bazen meetWel ongeveer 2 uur erover gedaan met o.a Moira. om wat chips/cola/wiet te halen in de stad
!
Met je miniatuurjointjequote:
Ik ga soberso,en zo eng ben ik toch niet? Daarbij verwacht ik deze meet wel wat bekenden! die van vorig jaar was gewoon wat te vlot op de vorige.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Feest gaat niet door dus ik kan wel. MAAR ik ga alleen heen als bepaalde mensen ook gaan(zo'n beetje de hele misschien lijst dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |