En ik ben er ook bijquote:Op maandag 2 februari 2015 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga soberso,en zo eng ben ik toch niet? Daarbij verwacht ik deze meet wel wat bekenden! die van vorig jaar was gewoon wat te vlot op de vorige.
Haha je bent niet eng hoor en vind het ook wel leuk om je weer te meeten. Maar Sardu, Mono, Moira, LittleBrownie enz zijn toch de mensen die ik graag (weer) wil zienquote:Op maandag 2 februari 2015 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga soberso,en zo eng ben ik toch niet? Daarbij verwacht ik deze meet wel wat bekenden! die van vorig jaar was gewoon wat te vlot op de vorige.
Daarom!quote:
Nah, mono en Moira verwacht ik ook wel, of er moet echt wat vreemds gebeuren.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha je bent niet eng hoor en vind het ook wel leuk om je weer te meeten. Maar Sardu, Mono, Moira, LittleBrownie enz zijn toch de mensen die ik graag (weer) wil zien
Tuurlijk, het is eigenlijk ook nog wat vroeg om een definitieve ''ja'' te zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht het wel even af. Maak mijn misschien pas definitief ja als ik de rest/deel van de aanwezigen weet
Ik denk dat heel veel mensen dit doen. Daardoor blijft iedereen op misschien.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht het wel even af. Maak mijn misschien pas definitief ja als ik de rest/deel van de aanwezigen weet
Kans is best groot dat ik toch wel heen ga.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen dit doen. Daardoor blijft iedereen op misschien.
We rekenen op jequote:Op maandag 2 februari 2015 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kans is best groot dat ik toch wel heen ga.
Niet het wilhelminapark vies maken jaquote:Op maandag 2 februari 2015 18:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ruim het zelf op hoor, maak je geen zorgen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil op de misschien-lijst gaarne, samen met mijn schone deerne.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zet mij maar bij misschien, ik bevestig een maandje vantevoren waarschijnlijk
niet klagenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]![]()
Apart trouwens dat ik nog steeds de OP kan editten na bijna 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |