En ik ben er ook bijquote:Op maandag 2 februari 2015 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga soberso,en zo eng ben ik toch niet? Daarbij verwacht ik deze meet wel wat bekenden! die van vorig jaar was gewoon wat te vlot op de vorige.
Haha je bent niet eng hoor en vind het ook wel leuk om je weer te meeten. Maar Sardu, Mono, Moira, LittleBrownie enz zijn toch de mensen die ik graag (weer) wil zienquote:Op maandag 2 februari 2015 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga soberso,en zo eng ben ik toch niet? Daarbij verwacht ik deze meet wel wat bekenden! die van vorig jaar was gewoon wat te vlot op de vorige.
Daarom!quote:
Nah, mono en Moira verwacht ik ook wel, of er moet echt wat vreemds gebeuren.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha je bent niet eng hoor en vind het ook wel leuk om je weer te meeten. Maar Sardu, Mono, Moira, LittleBrownie enz zijn toch de mensen die ik graag (weer) wil zien
Tuurlijk, het is eigenlijk ook nog wat vroeg om een definitieve ''ja'' te zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht het wel even af. Maak mijn misschien pas definitief ja als ik de rest/deel van de aanwezigen weet
Ik denk dat heel veel mensen dit doen. Daardoor blijft iedereen op misschien.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht het wel even af. Maak mijn misschien pas definitief ja als ik de rest/deel van de aanwezigen weet
Kans is best groot dat ik toch wel heen ga.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen dit doen. Daardoor blijft iedereen op misschien.
We rekenen op jequote:Op maandag 2 februari 2015 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kans is best groot dat ik toch wel heen ga.
Niet het wilhelminapark vies maken jaquote:Op maandag 2 februari 2015 18:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ruim het zelf op hoor, maak je geen zorgen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil op de misschien-lijst gaarne, samen met mijn schone deerne.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zet mij maar bij misschien, ik bevestig een maandje vantevoren waarschijnlijk
niet klagenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]![]()
Apart trouwens dat ik nog steeds de OP kan editten na bijna 2 weken
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil op de misschien-lijst gaarne, samen met mijn schone deerne.
Krokodil mee, buffel hoofd mee. Dikke pret.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij moeten zeker nog eens pilsen
Duurt ook nog dikke 3 maand voor het zo ver is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef RingBewoner het volgende:
De aanmeldingen stromen nog niet echt binnen.
En wij ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij moeten zeker nog eens pilsen
en het grote afzeggen dan? daar heb je wel aanmeldingen voor nodigquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duurt ook nog dikke 3 maand voor het zo ver is.
Tot de week voor de tijd meld iedereen zich aan, en dan begint het afzeggen pas.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en het grote afzeggen dan? daar heb je wel aanmeldingen voor nodig
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
Zou me nu nog niet druk maken om te weinig aanmeldingen.
Beach? Wat doe je mij aan? Tegen wie moet ik nou lullen als ik bezopen ben?quote:
Tegen mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Beach? Wat doe je mij aan? Tegen wie moet ik nou lullen als ik bezopen ben?
Bring it.quote:
Valt wel mee hoor. Mensen die niet kunnen zuipen willen we ook niet hebben,quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:25 schreef xericax het volgende:
Als jullie 13:00 uur beginnen met zuipen ligt 75% voor zes uur voor pampus.
Ik hoop eigenlijk dat er voor die tijd nog een actie komt voor alle ov, die zijn vaak 16 euro, maar dan kan je ook met de bus ed. Komt voor mij weer beter uitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:05 schreef HeaN82 het volgende:
Voor de mensen die met de trein gaan!
https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes
[ afbeelding ]
Een dag onbeperkt reizen
Met de Trein Dagkaart kun je één zaterdag of zondag onbeperkt reizen door heel Nederland, voor maar 13.99! Je kunt op deze dag reizen in de treinen van NS, Arriva, BRENG, Connexxion, Syntus en Veolia. De Trein Dagkaart is een chip- en stempelkaart ineen.
Wees er snel bij!
Je koopt jouw Trein Dagkaart tot en met 22 februari 2015, in de winkel of online. Met de dagkaart kun je vanaf 7 februari tot en met 24 mei 2015 één zaterdag of zondag onbeperkt reizen.
Wees er snel bij, want OP=OP!
Awesome. Dan is ons plekje over dik 3 maanden nog wel vrij dus!quote:Op zondag 8 februari 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:
Ik kon niet wachten dus ik ben al naar Utrecht gegaan. Slaapzak meegenomen!
Kom je ook?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:05 schreef HeaN82 het volgende:
Voor de mensen die met de trein gaan!
https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes
[ afbeelding ]
Een dag onbeperkt reizen
Met de Trein Dagkaart kun je één zaterdag of zondag onbeperkt reizen door heel Nederland, voor maar 13.99! Je kunt op deze dag reizen in de treinen van NS, Arriva, BRENG, Connexxion, Syntus en Veolia. De Trein Dagkaart is een chip- en stempelkaart ineen.
Wees er snel bij!
Je koopt jouw Trein Dagkaart tot en met 22 februari 2015, in de winkel of online. Met de dagkaart kun je vanaf 7 februari tot en met 24 mei 2015 één zaterdag of zondag onbeperkt reizen.
Wees er snel bij, want OP=OP!
Ik vier waarschijnlijk dat weekend mijn verjaardag.quote:
Gewoon verjaardag bij ons vieren.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik vier waarschijnlijk dat weekend mijn verjaardag.
Ik werk 2 van de 5 weekenden, dus ik kan mijn verjaardag ook niet makkelijk verzetten.
Komt allemaal wel goed schat.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef TheWeeknd het volgende:
nee grapje lijkt me heel gezellig
maar wie regelt het bbq-en enzo dan? en het vlees?
Iedereen neemt wat mee.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef TheWeeknd het volgende:
dat komt wel goed, is altijd paniek vooraf en uiteindelijk is er altijd teveel van allesquote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef TheWeeknd het volgende:
haha herkenbaarquote:Op maandag 9 februari 2015 20:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
dat komt wel goed, is altijd paniek vooraf en uiteindelijk is er altijd teveel van alles
Wordt vast wel weer een lijstje gemaakt over 2 a 3 maanden. Wie wat meeneemtquote:Op maandag 9 februari 2015 20:18 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ooh ja is prima hoor, wel zo netjes
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:55 schreef HeaN82 het volgende:
Ik zie tegen die tijd wel....
Misschien kan ik LB wel hosselen als ik op de motor kom!
Ja precies, als je nu al kipfilet gaat marineren is het wat te vroegquote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wordt vast wel weer een lijstje gemaakt over 2 a 3 maanden. Wie wat meeneemtAltijd handig.
Poeh nee joh. Denk dat gemiddeld 18 a 20 is. Sommige zullen wat ouder zijn maar jij, Dr Nick enz zijn allemaal vrij jong dus het gemiddelde is echt geen 25quote:Op maandag 9 februari 2015 20:21 schreef Fylax het volgende:
TheWeeknd wilde weten wat de gemiddelde leeftijd is van de meet.
25 ongeveer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |