Oehquote:Op zondag 22 februari 2015 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs.
Jij ook dus? Maar zeg maar echt?
wss welquote:Op zondag 22 februari 2015 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs.
Jij ook dus? Maar zeg maar echt?
Nee leek me wat onzinnig omdat het eigenlijk voor iedereen misschien is.quote:
Zet mij er dan maar uit.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee leek me wat onzinnig omdat het eigenlijk voor iedereen misschien is.
Een definitieve lijst maken we de laatste week wel.
Lig hier nog steeds in mijn slaapzak. Het is verdomd koud en nat.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:
Ik kon niet wachten dus ik ben al naar Utrecht gegaan. Slaapzak meegenomen!
Ik kom wel even een kopje warme chocolademelk met een koekje brengen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Lig hier nog steeds in mijn slaapzak. Het is verdomd koud en nat.
Hallo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kom wel even een kopje warme chocolademelk met een koekje brengen.
Ik stond op misschien en nu op komen en dat klopt niet dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik de de OP niet meer bijwerken, dus even wachten tot het nieuwe topic.
Het gaat er om dat jeje hebt aangemeld, de laatste week komt er een definitieve lijst.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik stond op misschien en nu op komen en dat klopt niet dus.
Ik wil mensen geen valse hoop scheppen dat ik zeker zou komen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat jeje hebt aangemeld, de laatste week komt er een definitieve lijst.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Drinky het volgende:
Autistenmeet 2015, ik ben benieuwd hoeveel mensen komen opdagen, stilletjes van een afstand toekijken en dan rechtsomkeert maken naar hun zolderkamer.
Ik vermoed ongeveer 0quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Drinky het volgende:
Autistenmeet 2015, ik ben benieuwd hoeveel mensen komen opdagen, stilletjes van een afstand toekijken en dan rechtsomkeert maken naar hun zolderkamer.
daar zou ik me in jou geval geen zorgen over makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil mensen geen valse hoop scheppen dat ik zeker zou komen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |