Gaat niet niet om, als er wat gebeurd zijn wij wel aansprakelijk. Of worden wij door je ouders als aansprakelijk gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan kotsen in de bosjes?
De een is bijna 17 en de ander bijna 18quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar Fylax, even serieus. Je ouders vinden het wel ineens goed als je een andere minderjarig iemand meeneemt?
En wat zou er moeten gebeuren?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gaat niet niet om, als er wat gebeurd zijn wij wel aansprakelijk. Of worden wij door je ouders als aansprakelijk gezien.
Je wilt 2 niet FOK!kers meenemen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
De een is bijna 17 en de ander bijna 18
Je wil 2 niet-FOK!kers meenemen naar een FOK!meet?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
De een is bijna 17 en de ander bijna 18
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef pixelbitty het volgende:
een kind dat ligt te kotsen in de bosjes
Nop, een van die. De een is trouwens wel FOK!ker (niet actief tho)quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je wilt 2 niet FOK!kers meenemen?
Ja dan moet er weer iemand bij blijven en krijg je later gezeik met yvonne als je hem in de bosjes laat liggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done that, doe ik ook niet meer nee.
Je kotst niet zomaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel? Er kan van alles gebeuren.
Ik moest stiekem wel even lachen..quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dan moet er weer iemand bij blijven en krijg je later gezeik met yvonne als je hem in de bosjes laat liggen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel even lachen..
Oh nee, die slaat hem gewoon terug de bosjes in als hij eruit probeert te kruipenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dan moet er weer iemand bij blijven en krijg je later gezeik met yvonne als je hem in de bosjes laat liggen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, die slaat hem gewoon terug de bosjes in als hij eruit probeert te kruipen.
niet waarquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, die slaat hem gewoon terug de bosjes in als hij eruit probeert te kruipen.
Ik ben wel vaker bij mensen die zuipen en drugs doen, zit ik gewoon gezellig bij?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef pixelbitty het volgende:
Er wordt gezopen en drugs gebruikt, er moet maar lekker een leeftijd gebonden worden aan de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |