Iets tussen gekomen ?quote:Op zondag 15 maart 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik baal wel heel erg hard. Waarom moet dit nou precies op 23 mei?
Doe dan gewoon een tietenpost of zo, daar hebben we tenminste nog wat aan.quote:
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een tietenpost of zo, daar hebben we tenminste nog wat aan.
Oke, die 2 of 3 heterofiele vrouwen op FOK misschien niet. Maar de rest van de users wel.quote:
Dan kom ik ook.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo in de bosjes in het Wilhelminapark ja toch
Of nja, een weiland is beter, wanten
![]()
![]()
![]()
Wil wel proberen te komen iigquote:
zou echt leuk zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil wel proberen te komen iigals 't dan wat beter gaat allemaal
uiteraard gaf jij de doorslag![]()
ghehequote:Op woensdag 1 april 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik neem wel een paar rookworsten mee dan
ofnietquote:Op woensdag 1 april 2015 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oké laten we maar stoppen met de SC, je dm't maar
Zegt nog steeds niet wie het isquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Door TARDIS is mijn relatie voorbij
Nee, dat was het wel weer eigenlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hallo ik ben TARDIS., als je vragen hebt beantwoord ik ze graag.
Gelukkig, dan kunnen we lekker door.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat was het wel weer eigenlijk.
Ik vind het gewoon geweldig dat dit euvel nu uit de wereld is. En jullie met elkaar kunnen leven.quote:
Zo'n lieve jongenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geweldig dat dit euvel nu uit de wereld is. En jullie met elkaar kunnen leven.
Oh werkt dat zo hier. Eerst even flink lokken door mijn naam meermaals te posten, en als ik er dan ben gelijk pesten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef hoink581 het volgende:
TARDIS is een pesttakkenjong die alleen maar uit is op populariteit.
Tyf gewoon op johquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo hier. Eerst even flink lokken door mijn naam meermaals te posten, en als ik er dan ben gelijk pesten.
Hopelijk ben je ontiegelijk hard van je apropos gekankerd. Kutlulquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben werkelijk zo van mijn apropos dat ik geen scherpe reply heb
TRquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hopelijk ben je ontiegelijk hard van je apropos gekankerd. Kutlul
Sterke comebackquote:
Dat kan bij mij tenminste nog, Justin.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ze zouden je aan je snor moeten ophangen.
Ga lekker je leuke radio programmaatje maken, Gielquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat kan bij mij tenminste nog, Justin.
Kijk dat is nog eens nuttige infoquote:Op woensdag 15 april 2015 13:44 schreef HeaN82 het volgende:
http://www.blokker.nl/nl/(...)2d-MQCFYzMtAodjUAAKw
Een dagje met de trein door heel Nederland! NS Dal Vrij Dagkaart 2015 voor 1 persoon. Wie wil dit nu niet? Een dag met de trein kunnen reizen door heel Nederland voor een aantrekkelijke prijs? Heeft u vrienden die u door de grote reisafstand niet vaak kunt bezoeken of wilt u bijvoorbeeld eens een geheel ander deel van het land bekijken? Dan is deze NS Dal Vrij Dagkaart 2015 ideaal om te gebruiken.
Let op!
Dit artikel heeft een afwijkende levertijd van 2 tot 3 werkdagen en zal per briefpost naar u worden verzonden.
De treinkaartjes zijn verkrijgbaar t/m 26 april 2015.
De treinkaartjes zijn te gebruiken van 13 april t/m 14 juni 2015.
Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
U ontvangt geen Track&Trace code.
Hoe en wanneer kunt u op reis:
• Eén dag geldig voor één persoon van 13 april t/m 14 juni 2015.
• Geldig in de treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia tijdens daluren (ma-vr. vóór 6.30 uur, tussen 9.00-16.00 uur en na 18.30 uur) en op za. en zo. de hele dag geldig.
• Verplicht in- en uitchecken bij alle vervoerders, behalve bij Connexxion. Daar toont de klant de Dagkaart aan controlerend personeel.
• Met toeslag geldig in Intercity direct tussen Schiphol en Rotterdam en ICE International.
• Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
• Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
• Te gebruiken van 13 april t/m 14 juni 2015.
Let op: deze kaartjes zijn niet geldig voor gebruik op Koningsdag maandag 27 april.
[ afbeelding ]
Zekers. Treinkaart ligt al klaar.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja, nog dik 2 weken....
Zijn er nog mensen van plan te komen?
Anders maak ik van het weekend even een lokquote voor alle aanmeldingen, om even te kijken of het de moeite waard is
Is wel het plan om te gaanquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja, nog dik 2 weken....
Zijn er nog mensen van plan te komen?
Anders maak ik van het weekend even een lokquote voor alle aanmeldingen, om even te kijken of het de moeite waard is
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Over precies 2 weken zijn we allemaal gelukkig, ontmaagd en bezopen.quote:
Oh, je stond in het topic, van daaruit heb ik gequotequote:Op zondag 10 mei 2015 00:41 schreef jodelahity het volgende:
Lol ik wordt gequote zonder het aangegeven te hebben?Ik zal erover nadenken.
Laat maar weten als je het zeker weetquote:Op zondag 10 mei 2015 00:41 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan geen 2 weken vooruit plannen nu in deze periode. Laat 't weten.
Eigenlijk wel echt zin om te gaan trouwens.
wordtquote:Op zondag 10 mei 2015 00:41 schreef jodelahity het volgende:
Lol ik wordt gequote zonder het aangegeven te hebben?Ik zal erover nadenken.
Dat zou een ontzettende tegenslag zijn, hoop dat er daar bovenop kunnen komenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:43 schreef Moira. het volgende:
Huu ik twijfel nog. Moet even tegen die tijd (paar dagen van tevoren) bepalen of 't lukt ivm schooldrukteMaar hoop dat 't lukt! Volgens mij moet mono werken
quote:Op zondag 10 mei 2015 10:06 schreef d4v1d het volgende:
Paul blijf met je tyfustengels van mijn UI af
Ik hed die heul niet eens gemaakt. Volgens mij heb jij die zelf gemaakt heequote:Op zondag 10 mei 2015 10:06 schreef d4v1d het volgende:
Paul blijf met je tyfustengels van mijn UI af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |