Nee, dat was het wel weer eigenlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hallo ik ben TARDIS., als je vragen hebt beantwoord ik ze graag.
Gelukkig, dan kunnen we lekker door.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat was het wel weer eigenlijk.
Ik vind het gewoon geweldig dat dit euvel nu uit de wereld is. En jullie met elkaar kunnen leven.quote:
Zo'n lieve jongenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geweldig dat dit euvel nu uit de wereld is. En jullie met elkaar kunnen leven.
Oh werkt dat zo hier. Eerst even flink lokken door mijn naam meermaals te posten, en als ik er dan ben gelijk pesten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:54 schreef hoink581 het volgende:
TARDIS is een pesttakkenjong die alleen maar uit is op populariteit.
Tyf gewoon op johquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo hier. Eerst even flink lokken door mijn naam meermaals te posten, en als ik er dan ben gelijk pesten.
Hopelijk ben je ontiegelijk hard van je apropos gekankerd. Kutlulquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben werkelijk zo van mijn apropos dat ik geen scherpe reply heb
TRquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hopelijk ben je ontiegelijk hard van je apropos gekankerd. Kutlul
Sterke comebackquote:
Dat kan bij mij tenminste nog, Justin.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ze zouden je aan je snor moeten ophangen.
Ga lekker je leuke radio programmaatje maken, Gielquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat kan bij mij tenminste nog, Justin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |