quote:Aanmeldingen
Fokker89 - Koelbox vol Bier
Heatseeker
DrNick
BlueJeans
Vaatwastablet
Pixelbitty
Amarantha
RingBewoner
LittleBrownie
christiman
d4v1d
Fylax
Sardu
Moira.
Monopoly
LompeHork + LompeVrouw
VoornaamAchternaam
TheWeeknd
bondage
OllieWilliams
Yoda87
Mirel - Sixpack bier.
nofxtbr
richolio
IsaacCuenca
Spaghettivreter
quote:Fokker89 - Koelbox vol bier
Bondage - Bier/Drank
nofxtbr
Heatseaker
Ringbewoner
DrNick
Ja denk t ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was in 1993 al eens op internet, best kans dat ik toen ook al op fok ben geweest.
Misschien moet je gewoon een paar jaartjes wachten voor je op een meet komtquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:04 schreef Fylax het volgende:
Kan ik trouwens ook met een vriend (niet-FOK!ker) komen? Ik denk dat ik alleen niet mag van papa en mama
Zeker, toen bestond het Internet nog maar net.quote:
En FOK! al jarenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker, toen bestond het Internet nog maar net.
uh hoezoquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een paar jaartjes wachten voor je op een meet komt
Jij nog niet.quote:
Scheelt weinig. 1999.quote:
Omdat je minderjarig bent. En in principe zijn we dan nog verantwoordelijk voor jou, maar dus ook die eventuele vriend die helemaal niks met dit forum te maken heeft.quote:
Ik ga iig geen zorg dragen voor een kind dat ligt te kotsen in de bosjes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat je minderjarig bent. En in principe zijn we dan nog verantwoordelijk voor jou, maar dus ook die eventuele vriend die helemaal niks met dit forum te maken heeft.
Waarom zou ik gaan kotsen in de bosjes?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga iig geen zorg dragen voor een kind dat ligt te kotsen in de bosjes.
En pasta saladequote:
Been there, done that, doe ik ook niet meer neequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga iig geen zorg dragen voor een kind dat ligt te kotsen in de bosjes.
Gaat niet niet om, als er wat gebeurd zijn wij wel aansprakelijk. Of worden wij door je ouders als aansprakelijk gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan kotsen in de bosjes?
De een is bijna 17 en de ander bijna 18quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar Fylax, even serieus. Je ouders vinden het wel ineens goed als je een andere minderjarig iemand meeneemt?
En wat zou er moeten gebeuren?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gaat niet niet om, als er wat gebeurd zijn wij wel aansprakelijk. Of worden wij door je ouders als aansprakelijk gezien.
Je wilt 2 niet FOK!kers meenemen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
De een is bijna 17 en de ander bijna 18
Je wil 2 niet-FOK!kers meenemen naar een FOK!meet?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef pixelbitty het volgende:
een kind dat ligt te kotsen in de bosjes
Nop, een van die. De een is trouwens wel FOK!ker (niet actief tho)quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je wilt 2 niet FOK!kers meenemen?
Ja dan moet er weer iemand bij blijven en krijg je later gezeik met yvonne als je hem in de bosjes laat liggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done that, doe ik ook niet meer nee.
Je kotst niet zomaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel? Er kan van alles gebeuren.
Ik moest stiekem wel even lachen..quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dan moet er weer iemand bij blijven en krijg je later gezeik met yvonne als je hem in de bosjes laat liggen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel even lachen..
Oh nee, die slaat hem gewoon terug de bosjes in als hij eruit probeert te kruipenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dan moet er weer iemand bij blijven en krijg je later gezeik met yvonne als je hem in de bosjes laat liggen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, die slaat hem gewoon terug de bosjes in als hij eruit probeert te kruipen.
niet waarquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, die slaat hem gewoon terug de bosjes in als hij eruit probeert te kruipen.
Ik ben wel vaker bij mensen die zuipen en drugs doen, zit ik gewoon gezellig bij?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef pixelbitty het volgende:
Er wordt gezopen en drugs gebruikt, er moet maar lekker een leeftijd gebonden worden aan de meet.
Ik was ook minderjarig op de ONZ stonermeet en toen was unscrewed er zelfs, volgens mij was hij toen 15 of 16.quote:
Ik weet niets eens of ik wel of niet magquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik was ook minderjarig op de ONZ stonermeet en toen was unscrewed er zelfs, volgens mij was hij toen 15 of 16.
Maar ben het er wel mee eens. Als je van je ouders niet mag (al snap ik niet waarom je het ze überhaupt zou vertellen/vragen), is het misschien beter maar niet te komen ook
enkel op vertoon van een valse id kaartquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef richolio het volgende:
Ik ben ook minderjarig, maar mag ik wel bier drinken?
Is één ervan een meisje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat moet goed komenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
enkel op vertoon van een valse id kaart
Eens met Ollie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik was ook minderjarig op de ONZ stonermeet en toen was unscrewed er zelfs, volgens mij was hij toen 15 of 16.
Maar ben het er wel mee eens. Als je van je ouders niet mag (al snap ik niet waarom je het ze überhaupt zou vertellen/vragen), is het misschien beter maar niet te komen ook
Deze manquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die niet kunnen draaien? Geven we die een parapluutje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind ook dat je niet op de meet mag komen als je niet tegen blowen kan.
sssstquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die niet kunnen draaien? Geven we die een parapluutje?
er komt wss iemand van 16 naar de meetquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Hm, vind het maar dubieus dan. Spijtig ook.
Ik kan wel tegen blowen, ik doe het zelf alleen niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind ook dat je niet op de meet mag komen als je niet tegen blowen kan.
Die hebben pechquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die niet kunnen draaien? Geven we die een parapluutje?
Ik koop wel een doosje cones voor je hoor Fokkie, kun jij ook lekker gek doen.quote:
Doe maar niet, dan ben ik niet zo gezellig meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik koop wel een doosje cones voor je hoor Fokkie, kun jij ook lekker gek doen.
Kan me niet voooooooorstellen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan ben ik niet zo gezellig meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |