Ik was ook minderjarig op de ONZ stonermeet en toen was unscrewed er zelfs, volgens mij was hij toen 15 of 16.quote:
Ik weet niets eens of ik wel of niet magquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik was ook minderjarig op de ONZ stonermeet en toen was unscrewed er zelfs, volgens mij was hij toen 15 of 16.
Maar ben het er wel mee eens. Als je van je ouders niet mag (al snap ik niet waarom je het ze überhaupt zou vertellen/vragen), is het misschien beter maar niet te komen ook
enkel op vertoon van een valse id kaartquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef richolio het volgende:
Ik ben ook minderjarig, maar mag ik wel bier drinken?
Is één ervan een meisje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
De een is bijna 17 en de ander bijna 18
Dat moet goed komenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
enkel op vertoon van een valse id kaart
Eens met Ollie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik was ook minderjarig op de ONZ stonermeet en toen was unscrewed er zelfs, volgens mij was hij toen 15 of 16.
Maar ben het er wel mee eens. Als je van je ouders niet mag (al snap ik niet waarom je het ze überhaupt zou vertellen/vragen), is het misschien beter maar niet te komen ook
Deze manquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die niet kunnen draaien? Geven we die een parapluutje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind ook dat je niet op de meet mag komen als je niet tegen blowen kan.
sssstquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die niet kunnen draaien? Geven we die een parapluutje?
er komt wss iemand van 16 naar de meetquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Hm, vind het maar dubieus dan. Spijtig ook.
Ik kan wel tegen blowen, ik doe het zelf alleen niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind ook dat je niet op de meet mag komen als je niet tegen blowen kan.
Die hebben pechquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die niet kunnen draaien? Geven we die een parapluutje?
Ik koop wel een doosje cones voor je hoor Fokkie, kun jij ook lekker gek doen.quote:
Doe maar niet, dan ben ik niet zo gezellig meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik koop wel een doosje cones voor je hoor Fokkie, kun jij ook lekker gek doen.
Kan me niet voooooooorstellen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan ben ik niet zo gezellig meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |