Dan laten we die op Fylax passen.quote:
quote:
Zet je er gewoon bij. Want we rekenen uiteraard op je.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als ik tegen die tijd kan wil ik best komen. Heb het alleen een beetje druk de laatste tijd dus kan nu nog niks beloven
yo ik dacht dat jij 23 was ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik was ook minderjarig op de ONZ stonermeet en toen was unscrewed er zelfs, volgens mij was hij toen 15 of 16.
Maar ben het er wel mee eens. Als je van je ouders niet mag (al snap ik niet waarom je het ze überhaupt zou vertellen/vragen), is het misschien beter maar niet te komen ook
quote:
Het is pas een bazenmeet met een dronken SVquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als ik tegen die tijd kan wil ik best komen. Heb het alleen een beetje druk de laatste tijd dus kan nu nog niks beloven
Je bent zelf een bazenmeetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is pas een bazenmeet met een dronken SV
En hem moet helpen met pissen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
ga het nog even aan lopen moedigen johquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jaquote:
HODFR! Ga lekker hakkuh dan. Wij vermaken ons wel zonder je.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom niet. Net te horen gekregen dat ik wel naar hardcore feest ga die dag.
Hahaquote:Op zondag 15 maart 2015 00:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
HODFR! Ga lekker hakkuh dan. Wij vermaken ons wel zonder je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |