Ja, had het toevallig net over dat ik misschien kon blijven. De persoon die ik vervang liet zoiets doorschemeren. Ze was blij dat ik er was en opperde dat ik misschien daar kon blijven. Toen moest ik toch even denken aan de banenjacht die weer ontstaat mocht die persoon toch terugkeren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
He Kaneel, tof dat je aan me denkt.
Vandaag een gesprek in Eindhoven. Maandag een concreet gesprek in Den Haag. En vandaag nog een belletje doen voor een geheel nieuwe uitdaging (met dank aan 1 der Fokkers hier).
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Zulks een nare dag.
Ik wil terug naar bed.
aai.gifquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nauwelijks geslapen door vrouwenstruggles.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nauwelijks geslapen door vrouwenstruggles.
25,5 dagenquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En zaten er netjes 4 weken tussen?
quote:
Dat klinkt meer als een droom dan een stukje theatersportquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:27 schreef Californium het volgende:
Ik ging tijdens mijn theatersport avond vechten met jackie chan en er waren 4 nieuwe mensen en die kwamen om mijn kantoor en die zaten op mijn werkplek en toen ging ik jackie keimakkelijk verslaan door hem van een tafel af te schoppen!
Bizarro
Ik hoop het ook. De partij in Den Haag wil me ondanks mijn versnipperde profiel me heel graag spreken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Spannend Thijs! Hopen dat er wat voor je tussen zit
Ik woon zelf in Tilburg dus alles in Brabant is prima te bereizen. Als ik in Den Haag wordt aangenomen krijg ik wel een goede reiskostenvergoeding of een maandtraject kaart voor de trein. Maar zolang er niks concreets is geen vergoeding.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had het toevallig net over dat ik misschien kon blijven. De persoon die ik vervang liet zoiets doorschemeren. Ze was blij dat ik er was en opperde dat ik misschien daar kon blijven. Toen moest ik toch even denken aan de banenjacht die weer ontstaat mocht die persoon toch terugkeren.
Eindhoven en Den Haag, je reist wat af zeg. Misschien een brutale vraag, maar krijg je die reiskosten ook vergoed?
Ik zal straks voor je duimen.
Thanks Hostiquote:
Dat was mijn droom van vannachtquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een droom dan een stukje theatersport
BANZAI!quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:27 schreef Californium het volgende:
Ik ging tijdens mijn theatersport avond vechten met jackie chan en er waren 4 nieuwe mensen en die kwamen om mijn kantoor en die zaten op mijn werkplek en toen ging ik jackie keimakkelijk verslaan door hem van een tafel af te schoppen!
Bizarro
Zal het netjes bijhouden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens kijken of dat zich doorzet met die regelmaat.
Mijn dag gaat wel erg goed tot nu toe.
Klinkt alsof hij een leraar is en jij op de basisschool zit....quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal het netjes bijhouden.
Je lesuur al gegeven net?
Hopelijk blijft de hele dag zo. Ik ga weer even aan mijn kleurplaat werken.
Ah.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat was mijn droom van vannacht
Ik voel me een beetje kleuter op donderdagochtend, zoveel verschillende manieren om de Noordzee in te kleuren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij een leraar is en jij op de basisschool zit....
Blauw krijt en gaan als een mongooltje dat Michael J Fox imiteert.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje kleuter op donderdagochtend, zoveel verschillende manieren om de Noordzee in te kleuren.
Ik mocht laatst een isohypsenkaart tekenen. Dat vond ik ook erg leuk. Bijna jammer dat de les voorbij was.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje kleuter op donderdagochtend, zoveel verschillende manieren om de Noordzee in te kleuren.
Oh, ik heb vaak een beetje een hekel aan die tekenpractica.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht laatst een isohypsenkaart tekenen. Dat vond ik ook erg leuk. Bijna jammer dat de les voorbij was.
Ik doelde op het vergoeden van de reiskosten voor de interviews en dergelijke. Er was er een die mijn treinkaartje vergoedde, in Haarlem. Ik was daarover een beetje verbaasd, maar ik vroeg me dus af of dat gewoon was.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Tilburg dus alles in Brabant is prima te bereizen. Als ik in Den Haag wordt aangenomen krijg ik wel een goede reiskostenvergoeding of een maandtraject kaart voor de trein. Maar zolang er niks concreets is geen vergoeding.
Ja, ging enorm goed. Leuke klas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal het netjes bijhouden.
Je lesuur al gegeven net?
Hopelijk blijft de hele dag zo. Ik ga weer even aan mijn kleurplaat werken.
Half goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij een leraar is en jij op de basisschool zit....
Wat is dat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht laatst een isohypsenkaart tekenen. Dat vond ik ook erg leuk. Bijna jammer dat de les voorbij was.
Ik vind dat juist leuk. Iets waar ik goed in ben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik heb vaak een beetje een hekel aan die tekenpractica.
Goed voor je inzicht, maar niet helemaal mijn ding.
Allemaal uit eigen zakquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eindhoven en Den Haag, je reist wat af zeg. Misschien een brutale vraag, maar krijg je die reiskosten ook vergoed?
We zijn eerst op het landgoed (school) gaan meten hoe diep het grondwater zit. Vervolgens dat in een tabel verwerkt. Toen gaf hij ons kopietjes van een kaart waar alle gemeten getallen op staan. Toen moesten we lijnen gaan trekken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doelde op het vergoeden van de reiskosten voor de interviews en dergelijke. Er was er een die mijn treinkaartje vergoedde, in Haarlem. Ik was daarover een beetje verbaasd, maar ik vroeg me dus af of dat gewoon was.
[..]
Ja, ging enorm goed. Leuke klas.
Succes met kleuren.
[..]
Half goed.
[..]
Wat is dat?
Dat heb ik persoonlijk alleen met het UWV meegemaakt...quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doelde op het vergoeden van de reiskosten voor de interviews en dergelijke. Er was er een die mijn treinkaartje vergoedde, in Haarlem. Ik was daarover een beetje verbaasd, maar ik vroeg me dus af of dat gewoon was.
Nee, dat gebeurt naar mijn weten nooit. Ik heb het nog nooit meegemaakt in ieder geval.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:56 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn eerst op het landgoed (school) gaan meten hoe diep het grondwater zit. Vervolgens dat in een tabel verwerkt. Toen gaf hij ons kopietjes van een kaart waar alle gemeten getallen op staan. Toen moesten we lijnen gaan trekken.
[ afbeelding ]
Krijg je zoiets.
Dat het UWV je een vergoeding gaf om naar het UWV te komen, of om naar gesprekken met potentiële werkgevers te komen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik persoonlijk alleen met het UWV meegemaakt...
Hmm, dan heb ik kennelijk mazzel gehad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt naar mijn weten nooit. Ik heb het nog nooit meegemaakt in ieder geval.
Een vergoeding omdat ik bij het UWV op gesprek moest komen.... potentiele werkgevers heb ik van het UWV niet gehad...quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij denk ik.
Maar leuk dat jij het zelf wel met plezier doet.
[..]
Dat het UWV je een vergoeding gaf om naar het UWV te komen, of om naar gesprekken met potentiële werkgevers te komen?
[..]
Hmm, dan heb ik kennelijk mazzel gehad.
Heel veel mazzelquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij denk ik.
Maar leuk dat jij het zelf wel met plezier doet.
[..]
Dat het UWV je een vergoeding gaf om naar het UWV te komen, of om naar gesprekken met potentiële werkgevers te komen?
[..]
Hmm, dan heb ik kennelijk mazzel gehad.
En 's ochtends als eerste een glas water naar binnen gooien werkt ook om je fitter te voelenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:03 schreef rival het volgende:
Ik ga al de hele week eerder naar bed dan wat ik gewend ben, voel me een stuk fitter.
Lekker schofterig weer ook die implementatie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Die nieuwe opiumwet slaat echt alles.
Wat is er dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Die nieuwe opiumwet slaat echt alles.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nu illegaal om potgrond te verkopen aan verdachte personen.
Het doet een beetje fascistisch aan allemaal.quote:
En wat definieert een verdacht persoon?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nu illegaal om potgrond te verkopen aan verdachte personen.
Ohja, dat begint ook weer.quote:
Jij hebt niet van imdb/google gehoord?quote:
Jawel, maar als ik het hier vraag zijn er misschien mensen die er wat over beginnen te praten. Een onderwerp voor een SC zeg maar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt niet van imdb/google gehoord?
Ah. In that case, I'm outquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik het hier vraag zijn er misschien mensen die er wat over beginnen te praten. Een onderwerp voor een SC zeg maar.
Vanalles, maar niet over dingen die ik niet kijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke, waar praat jij graag over dan?
Dat filmpje is terminaal ongrappig. Typisch Nederlandse humor, vermoed ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het filmpje dat ik plaatste legt het goed uit.
Er is ook een speciaal topic over de serie. Daar zitten wat meer mensen die er over willen praten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik het hier vraag zijn er misschien mensen die er wat over beginnen te praten. Een onderwerp voor een SC zeg maar.
Ik vroeg alleen of je niet eerder van google of imdb had gehoord, verder nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:03 schreef jodelahity het volgende:
Ja oke maar ik wil er niet echt over praten. Wou gewoon weten wanneer het weer begon. En toen kwam zij en maakte alles zo ingewikkeld voor mij.
I see what you did therequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen of je niet eerder van google of imdb had gehoord, verder niet
Vrouwelijk doen, gecompliceerd maken, quotes aanhalen en op reageren, alles wat je je maar kan bedenkenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:05 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Vrouwelijk doen, gecompliceerd maken, quotes aanhalen en op reageren, alles wat je je maar kan bedenken
Oh we gaan gelijk schelden. Meneer kan het niet aan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef jodelahity het volgende:
Domme doos jij reageert toch op mij of wat
Dat is niet schelden toch, of vind je lellebel ook schelden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh we gaan gelijk schelden. Meneer kan het niet aan?
Laat je niet opnaaien joh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef jodelahity het volgende:
Domme doos jij reageert toch op mij of wat
Iemand een domme doos noemen, vind ik schelden. Je valt iemand persoonlijk aan. Vind ik nogal triestquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is niet schelden toch, of vind je lellebel ook schelden?
Ik laat me niet opnaaien door jouquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iemand een domme doos noemen, vind ik schelden. Je valt iemand persoonlijk aan. Vind ik nogal triest
Ben ik je aan het opnaaien dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik laat me niet opnaaien door jou
Ik ook niet, we hebben een gesprek en dat was precies mijn bedoeling.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik je aan het opnaaien dan?
Ik vroeg slechts of je van google/imdb had gehoord. Jij geeft aan dat je het hier vraagt om een gesprek op gang te brengen, waarna ik aangeef dat ik dan weg ben, want het is niet mijn onderwerp. Ik zie het probleem niet?
Maar je vind het wel nodig om mij een domme doos te noemen. Fijn gesprek zoquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ook niet, we hebben een gesprek en dat was precies mijn bedoeling.
Tyrion op Essos, Stannis the Mannis in het Noorden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Fera het volgende:
GoT.![]()
12 april weer toch? Seizoen vijf trouwens.
Snel boek vijf uitlezen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tyrion op Essos, Stannis the Mannis in het Noorden.
Weer veel gelegenheid tot het posten van Stannis gifjes.
Ik heb nog ergens de boeken elektronisch, maar geen zin en tijd om ze te lezen.quote:
Ik start op met colaquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En 's ochtends als eerste een glas water naar binnen gooien werkt ook om je fitter te voelen
Ach je lacht er nu alweer om dus je weet zelf ook wel dat het juist gewerkt heeftquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je vind het wel nodig om mij een domme doos te noemen. Fijn gesprek zo
Ook goed. Als het maar vloeibaar is. En geen alcoholquote:
Dat was sarcasme. Je bent niet vergevenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ach je lacht er nu alweer om dus je weet zelf ook wel dat het juist gewerkt heeftBen ik vergeven?
Wel duidelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat filmpje is terminaal ongrappig. Typisch Nederlandse humor, vermoed ik.
Joh laat die narcist. Niks mee te beginnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je vind het wel nodig om mij een domme doos te noemen. Fijn gesprek zo
Boek 4 en 5 lopen qua verhaallijn parallel aan elkaar, alleen zitten niet in elk boek alle personages. En ik gok dat ze alle favorieten wat screentime willen geven en daarom stukken uit 4 en 5 door elkaar heen uitzenden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens de boeken elektronisch, maar geen zin en tijd om ze te lezen.
Boek 5 is toch pas het seizoen hierna?
Haha ja je ziet er nog wel uit alsof je nog vol met wrok zit jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was sarcasme. Je bent niet vergeven
Ah, hij is al bekend hierquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Joh laat die narcist. Niks mee te beginnen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Haha ja je ziet er nog wel uit alsof je nog vol met wrok zit jaIk moet maar even heel goed nadenken over hoe ik dit recht wil zetten
Wat rechtvaardigt zulke uitspraken?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Joh laat die narcist. Niks mee te beginnen.
In r&p wel.quote:
Je postgedrag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat rechtvaardigt zulke uitspraken?
Nou misschien heb je daar wel gelijk in wat dat betreft. Maar er zijn ook genoeg personen geweest die stelden dat ik ze geholpen heb terwijl het merendeel hier maar wat aankloot. Maar als je alleen maar haat naar mij wil hebben ofzo...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In r&p wel.
[..]
Je postgedrag.
RIP Oberyn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb echt weer zin in GoT.
Er staat nog wel een bepaalde scene op mijn netvlies.Never forget.
Oké. Al zullen ze Stannis wel weer verkrachten, zoals ieder seizoen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Boek 4 en 5 lopen qua verhaallijn parallel aan elkaar, alleen zitten niet in elk boek alle personages. En ik gok dat ze alle favorieten wat screentime willen geven en daarom stukken uit 4 en 5 door elkaar heen uitzenden.
Wat fijn voor je ego.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou misschien heb je daar wel gelijk in wat dat betreft. Maar er zijn ook genoeg personen geweest die stelden dat ik ze geholpen heb terwijl het merendeel hier maar wat aankloot. Maar als je alleen maar haat naar mij wil hebben ofzo...
slechte tipquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook goed. Als het maar vloeibaar is. En geen alcohol
Ja compenseert voor mensen zoals jij die gewoon maar wat stellen wat ze uitkomt.quote:
In boek 4 vind ik hem ook niet zo naar voren komen. Misschien komt dat nog.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RIP Oberyn.
[..]
Oké. Al zullen ze Stannis wel weer verkrachten, zoals ieder seizoen.
Any liquid except alcohol, stond er in het onderzoekquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
slechte tip
zoveel suiker is niet goed om mee te beginnen
Ja, jij was er nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:26 schreef Dqod het volgende:
Wat is die nou weer voor ultieme tyfusbullshit over here
Ik vrees nu al voor de eindeloze scenes met Dany.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
In boek 4 vind ik hem ook niet zo naar voren komen. Misschien komt dat nog.
Is te merken idd. Wellicht moet ik overwegen toch weer te gaan postenquote:
Hoezo overwegen? Je doet het alquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is te merken idd. Wellicht moet ik overwegen toch weer te gaan posten
Ohhh shi- :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo overwegen? Je doet het al
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhh shi- :$
Ff een dikke pukkel uitknijpen als straf :$
Oh fijn. Nu maar een kuil graven in de achtertuin om het weekend door te komen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
wc stuk
woningbouw bellen
eerstvolgende mogelijkheid
maandag.
potje dan maarquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
wc stuk
woningbouw bellen
maandag.
Ik ben al begonnen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh fijn. Nu maar een kuil graven in de achtertuin om het weekend door te komen?
Heb je nu krassen op je billen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen...
Kwam mijn kat al tegen
Klinkt als een gedicht van Jules Deelder!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
wc stuk
woningbouw bellen
maandag.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen...
Kwam mijn kat al tegen
Mijn kat is doodquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je nu krassen op je billen?
Vinger op de zere plek hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja compenseert voor mensen zoals jij die gewoon maar wat stellen wat ze uitkomt.
quote:
Al anderhalf jaar hoorquote:
Moet je ook niet 2 maatregelen nemen, maar gewoon éénquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef Dqod het volgende:
Kutleven. Heb ik t vies warm, doe ik de gordijnen dicht en m'n badjas uit. Heb ik het weer koud.
Dit zijn die eckte struggles man!
gordijnen open en badjas uit jeweettochquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef Dqod het volgende:
Kutleven. Heb ik t vies warm, doe ik de gordijnen dicht en m'n badjas uit. Heb ik het weer koud.
Dit zijn die eckte struggles man!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Al anderhalf jaar hoordus zo zeer doet het niet meer..
Maar verdomme joh
Muts aan de telefoon: Ja joh dan moet je gewoon even met een emmer water de boel doorspoelen
Ik weet niet hoor mevrouw maar de dikke drollen van mijn puberkind die spoel je niet 'eventjes' door
Nou blijkbaar wel? Er is niet iets van spoed bij....quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan mensen toch niet een heel weekend zonder wc laten zitten..
Is dat niet in strijd met iets ofzo? Belachelijk ditquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou blijkbaar wel? Er is niet iets van spoed bij....
Gvd, ik moest lachen om dat laatste stukquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Al anderhalf jaar hoordus zo zeer doet het niet meer..
Maar verdomme joh
Muts aan de telefoon: Ja joh dan moet je gewoon even met een emmer water de boel doorspoelen
Ik weet niet hoor mevrouw maar de dikke drollen van mijn puberkind die spoel je niet 'eventjes' door
Goed punt. Ik volg Lola's advies wel op. Hebben andere mensen er ook nog wat aanquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je ook niet 2 maatregelen nemen, maar gewoon één
In strijd met de hygiene? Ik heb vanmiddag ook nog oppaskinderen enzulksquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat niet in strijd met iets ofzo? Belachelijk dit
In strijd met recht van de mens ofzo? Nee, nu zoek ik het denk ik te ver, maar het is toch een recht van de mens om hygiënisch te leven en daar hoort een toilet dat werkt bijquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In strijd met de hygiene? Ik heb vanmiddag ook nog oppaskinderen enzulks
Ik vind het ook stom, maar dat ging er niet in bij de mevr
Mja in Afrika doen ze gewoon poepen in de sloot. Ik denk dat ik die koters maar bovenop het bruggetje zet.. Wie het hardste plonst krijg een snoepjequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In strijd met recht van de mens ofzo? Nee, nu zoek ik het denk ik te ver, maar het is toch een recht van de mens om hygiënisch te leven en daar hoort een toilet dat werkt bij![]()
En als je alleen woont kan ik het me nog enigszins indenken, maar met een heel gezin en daarbij ook oppaskinderen...
Dat was niet kwetsend bedoeld zoals je je ook wel kan voorstellen.. zoiets is namelijk niet iets om iemand aan te vallen. Maar misschien dat je wel nadenkt of er misschien een gematigdheid ergens is die jij niet inziet omdat jij maar al te graag iets wil geloven.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja in Afrika doen ze gewoon poepen in de sloot. Ik denk dat ik die koters maar bovenop het bruggetje zet.. Wie het hardste plonst krijg een snoepje
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
Klinkt als een gedicht van Jules Deelder!
Bedankt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef jodelahity het volgende:
Rechten zijn iets wat je als gemeenschap met elkaar afspreekt. De mensheid heeft geen collectieve 'rechten'. Daarom zijn er ook genoeg landen waarin er niks van die rechten terecht komt. Een recht an sich is gewoon een idee en de inwilliging van het recht is een uitkomst (bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op bijstand). Als er geen geld is voor bijstand dan vervalt dat recht, hoe hard we ook stellen dat het er is vanuit onze luxe positie.
http://www.ohchr.org/en/udhr/pages/Language.aspx?LangID=dutquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef jodelahity het volgende:
Rechten zijn iets wat je als gemeenschap met elkaar afspreekt. De mensheid heeft geen collectieve 'rechten'. Daarom zijn er ook genoeg landen waarin er niks van die rechten terecht komt. Een recht an sich is gewoon een idee en de inwilliging van het recht is een uitkomst (bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op bijstand). Als er geen geld is voor bijstand dan vervalt dat recht, hoe hard we ook stellen dat het er is vanuit onze luxe positie.
Dank je. En ik ben me op de hoogte hiervan en begrijp dat je dit post. Maar in mijn post gaf ik ook al aan waarom er geen collectieve rechten zijn. Het is een idee. Wat is een recht waard als het niet tot uiting komt zoals in zoveel landen? Het is niks anders dan een afspraak tussen mensen. En rijke landen hebben inderdaad afspraken met elkaar gemaakt over wat de rechten zijn over de hele wereld. Maar de nakoming ervan is toch wel wat anders. Hoe komt dat? Preciesquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
http://www.ohchr.org/en/udhr/pages/Language.aspx?LangID=dut
Alsjeblieft
Que?quote:
Volgaarne, oh waarde Lolaquote:
Het onderwerp was op dit moment 'mensenrechten'. Het was mijn post die voor jouw smiley was en ik was er nogal in betrokken. Ik voel me aangesproken ja.quote:
Nergens voor nodig. Ik ben op geen enkele manier geinteresseerd anyhowquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het onderwerp was op dit moment 'mensenrechten'. Het was mijn laatste post en ik was er nogal in betrokken. Ik voel me aangesproken ja.
En er zijn genoeg mensen die strijden voor de rechten van iedereen op de hele wereld. Kijk maar naar Amnesty International, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dank je. En ik ben me op de hoogte hiervan en begrijp dat je dit post. Maar in mijn post gaf ik ook al aan waarom er geen collectieve rechten zijn. Het is een idee. Wat is een recht waard als het niet tot uiting komt zoals in zoveel landen? Het is niks anders dan een afspraak tussen mensen. En rijke landen hebben inderdaad afspraken met elkaar gemaakt over wat de rechten zijn over de hele wereld. Maar de nakoming ervan is toch wel wat anders. Hoe komt dat? Precies
Ik was sarcastisch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat was niet kwetsend bedoeld zoals je je ook wel kan voorstellen.. zoiets is namelijk niet iets om iemand aan te vallen. Maar misschien dat je wel nadenkt of er misschien een gematigdheid ergens is die jij niet inziet omdat jij maar al te graag iets wil geloven.
Idd. Alsof ik ooit serieus te nemen ben, no pun intended :$quote:
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En er zijn genoeg mensen die strijden voor de rechten van iedereen op de hele wereld. Kijk maar naar Amnesty International, bijvoorbeeld
Ik zal jou eens serieus nemen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd. Alsof ik ooit serieus te nemen ben, no pun intended :$
Wel ben ik lui. Ultiem lui. Ik wil niet de deur uit straks
Wowquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eens serieus nemen...
Wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En de les is voorbij. Een uur wachten op de volgende les. Hurray!
Zal jouw kunde eens integraal veiligstellenquote:
Is goed. Wil je daar ook een rapport over schrijven? Dankjewelquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jouw kunde eens integraal veiligstellen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed. Wil je daar ook een rapport over schrijven? Dankjewel
Ja, precies. Dat denk ik ook elke keerquote:
C'mere, youquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat denk ik ook elke keer
Nice!quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ga daar in april maar eens heen voor de batavierenrace
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef jodelahity het volgende:
Het gaat nog steeds niet over GoT hé...
Hahahaha, mietjequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Alleen het eindfeest hoor.
Hardlopen
Ja oké maar dat is niet echt praten hier hé...quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]TV / [USA] Game of Thrones #174 - “I'm guilty of being a dwarf”
Ik vroeg je er daarnet iets over en je ging er niet op in. Dan niet he.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef jodelahity het volgende:
Ik was afgeleid door alle flames die naar me toe werden gegooid sorryquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg je er daarnet iets over en je ging er niet op in. Dan niet he.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
:bloossmiley:
Verder ben ik heel stoer en mannelijk hoorrr
Ah dankjequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
De bloossmiley is : @ aan elkaar
Dat is een woord in een taal ver weg in de wereld, Engels, waar de rest van de zin ook in getypt is. Je moet Esperanto eens opzoekenquote:
Ook in het Engels kennen we geen "lesbien"quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is een woord in een taal ver weg in de wereld, Engels, waar de rest van de zin ook in getypt is. Je moet Esperanto eens opzoeken
Klinkt als een naam wat ouders aan hun kind geven wanneer ze te bang zijn om fysiek kinderen te mishandelen, dus dan doen ze dat maarquote:
Ik moet niks, op schijten na, eens per dagquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is een woord in een taal ver weg in de wereld, Engels, waar de rest van de zin ook in getypt is. Je moet Esperanto eens opzoeken
lesbianquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook in het Engels kennen we geen "lesbien"
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef Harmankardon het volgende:
Dat moment waarop je denkt een klein plasje te gaan plegen er toch een stang zeik uitkomt waar je bang van wordt
Och kiek!quote:
Wa he'j te melk'n?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och kiek!Noe weetn we woar 'ie 't oaver heb
Ik zat scarface te luisteren en typte het zoals het gezegd was zonder verder na te denkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och kiek!Noe weetn we woar 'ie 't oaver heb
I tried. Je praatte niet mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef jodelahity het volgende:
Niks heur. Als goat zien gangetje hiero.quote:
Pluspunten dat je het zelf inzietquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik faal een beetje vandaag heb ik het idee
Genoeg pluspunt om te kunnen compenseren?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pluspunten dat je het zelf inziet
Struggles met de vrouwen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik faal een beetje vandaag heb ik het idee
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Genoeg pluspunt om te kunnen compenseren?
Onmeunig mooi onniedaquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks heur. Als goat zien gangetje hiero.
Plus geeft meer. Veel meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Genoeg pluspunt om te kunnen compenseren?
Gevoelig punt gezien het wat kut gaat tussen mij en mijn vriendin na 3,5 jaar nuquote:
Links :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jazekers! Hoe heb ie't hang'n da?
Aan wie vraag je dat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wie ben je, wat doe je en hoe kom je hier terecht?
Donders mooi was da. Ik goa onmeunig hard en zal d'r zo es iene teeg'n de kop bats'nquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Donders mooi was da. Ik goa onmeunig hard en zal d'r zo es iene teeg'n de kop bats'n
Ok dit gaat te vurrrr jonge. Ik heb nie eens druksop nie :$
Ow nou ja ik ben niet echt nieuw. Was vroeger gewoon nogal actief in R&P en sommige users mochten me niet en na een meeting waarop ik dronken was werd het niks beter dus maar gestopt. En nu vooral in het onzin forum en dit maar links laten liggend meestal. Ik ben waarschijnlijk 1 van de eerste users hier uberhauptquote:
quote:
Mu'j lik an de bek he'm?quote:
geregistreerd op: woensdag 28 januari 2015 @ 20:25quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow nou ja ik ben niet echt nieuw. Was vroeger gewoon nogal actief in R&P en sommige users mochten me niet en na een meeting waarop ik dronken was werd het niks beter dus maar gestopt. En nu vooral in het onzin forum en dit maar links laten liggend meestal. Ik ben waarschijnlijk 1 van de eerste users hier uberhaupt
Nat geworden :$quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wie ben je, wat doe je en hoe kom je hier terecht?
Ben alleen maar een kloon trouwens omdat ik mijn username door de shredder heb gehaald. Anders zat ik hier alsnog wel onder die naam ondanks ongeveer een 1,5 jaar 'pauze' van fok. Maar goed wie ik was is al bekend omdat ik o.a. een foto in het userfoto topic plaatste en hoe ik typ blijkbaar nogal typerend isquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ben je dus een kloon van iemand...
WIE?
Balen. Hoe komt het?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gevoelig punt gezien het wat kut gaat tussen mij en mijn vriendin na 3,5 jaar nu
Ik weet het niet, maar welkom.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
[..]
Ben alleen maar een kloon trouwens omdat ik mijn username door de shredder heb gehaald. Anders zat ik hier alsnog wel onder die naam ondanks ongeveer een 1,5 jaar 'pauze' van fok. Maar goed wie ik was is al bekend omdat ik o.a. een foto in het userfoto topic plaatste en hoe ik typ blijkbaar nogal typerend is
latex see ya later alligator doeg mazzel ajuus ciaoquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:28 schreef Dqod het volgende:
Ik goa wark'n
Later, bisjes. Lobi jwz jatog![]()
Eerlijkheidshalve waarschijnlijk wel door hoe ik zelf ben. Ben erg lui geweest met mijn opleiding (nu over 3 maanden alsnog af trouwens), emotioneel wat vlakker en denk wat gemakkelijk soms (en dat betekent trouwens niet dat ik niet om haar denk maar gewoon zo'n persoon die juist niet overal even erg mee zit, ook al kent men me hier juist wel als een serieus persoon), ik ben minder afhankelijk van haar dan zij van mij op verschillende punten, cultuur en bepaalde ideeën verschillen ook nogal en in het begin maakt dat niet zo uit maar later kan dat wel meer uit gaan maken.. dat soort dingenquote:
Maar wil je er nog wel wat aan doen of is het een verloren zaak in jouw ogen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve waarschijnlijk wel door hoe ik zelf ben. Ben erg lui geweest met mijn opleiding (nu over 3 maanden alsnog af trouwens), emotioneel wat vlakker en denk wat gemakkelijk soms (en dat betekent trouwens niet dat ik niet om haar denk maar gewoon zo'n persoon die juist niet overal even erg mee zit, ook al kent men me hier juist wel als een serieus persoon), ik ben minder afhankelijk van haar dan zij van mij op verschillende punten, cultuur en bepaalde ideeën verschillen ook nogal en in het begin maakt dat niet zo uit maar later kan dat wel meer uit gaan maken.. dat soort dingen
Dit bereikt wel zo'n punt waarvan ik denk van: ben ik dom als ik hier eerlijk op antwoord? Maar het ziet er niet zo positief uit ook al gaat het de laatste dagen wel weer leuk juist. Maar dat soort dagen heb je er altijd tussen, ik weet het gewoon niet komt het op neer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wil je er nog wel wat aan doen of is het een verloren zaak in jouw ogen?
Waarom zou het dom zijn daar antwoord op te geven? Ben je bang voor nog meer flames?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dit bereikt wel zo'n punt waarvan ik denk van: ben ik dom als ik hier eerlijk op antwoord? Maar het ziet er niet zo positief uit ook al gaat het de laatste dagen wel weer leuk juist. Maar dat soort dagen heb je er altijd tussen, ik weet het gewoon niet komt het op neer.
Wat was je originele account dan, als je zo notoir bent?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
[..]
Ben alleen maar een kloon trouwens omdat ik mijn username door de shredder heb gehaald. Anders zat ik hier alsnog wel onder die naam ondanks ongeveer een 1,5 jaar 'pauze' van fok. Maar goed wie ik was is al bekend omdat ik o.a. een foto in het userfoto topic plaatste en hoe ik typ blijkbaar nogal typerend is
Nou ja ik ben hier tegenwoordig wel weer veel dus ja het is dan minder prettig als iedereen dan tegen mij zou zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou het dom zijn daar antwoord op te geven? Ben je bang voor nog meer flames?
Wat ik bedoel is of je er nog wel voor wil vechten. Of weet je dat ook niet?
Dat heb je ook deels zelf in de hand. Maar als mensen gaan bashen op je relatieproblemen zou ik dat nogal kansloos vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja ik ben hier tegenwoordig wel weer veel dus ja het is dan minder prettig als iedereen dan tegen mij zou zijn.
En wat betreft je laatste zin weet ik niet. Soms denk ik van wel en soms van niet. Het meest leuke is er in ieder geval wel af maar als je terug denkt aan de tijden dat het leuk was is het gewoon kut.
Ups en downs inderdaad....quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb je ook deels zelf in de hand. Maar als mensen gaan bashen op je relatieproblemen zou ik dat nogal kansloos vinden.
Relaties zijn nooit constant leuk. Er zijn altijd wel dipjes. Soms moet je daar gewoon even doorheen. Het kan altijd weer beter worden, mits je ook wat inzet toont. De vraag is alleen in hoeverre je dat echt wil.
Klinkt misschien stom van mij. Maar als dit zo was dan zou geen enkele relatie sneuvelen tenzij de man (in dit geval) inzet zou tonen. Soms heb je het gewoon wel gezien en geen zin meer om nog extra dingen te doen voor haar en ja dan gaat het uiteindelijk mis. Je kan best gelijk hebben hoor dat het hierna alsnog beter wordt. Maar ik voel dat niet zo sterk zeg maar en ik heb al wel (voor mijn gevoel) dingen gedaan die goed waren om te doen. Maar soms blijk je uiteindelijk gewoon niet echt voor langere tijd bij elkaar te passen denk ik (vind ik trouwens niet prettig, ik zit zelf ook wel op een leeftijd dat ik een echt vast zielsmaatje wil).quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb je ook deels zelf in de hand. Maar als mensen gaan bashen op je relatieproblemen zou ik dat nogal kansloos vinden.
Relaties zijn nooit constant leuk. Er zijn altijd wel dipjes. Soms moet je daar gewoon even doorheen. Het kan altijd weer beter worden, mits je ook wat inzet toont. De vraag is alleen in hoeverre je dat echt wil.
DAAR kende ik je username van. Hehe, dat duurde een tering tijd.quote:
Van dat ik 24 ben?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
DAAR kende ik je username van. Hehe, dat duurde een tering tijd.
Wellicht kan je er dan maar beter een einde aan maken....quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom van mij. Maar als dit zo was dan zou geen enkele relatie sneuvelen tenzij de man (in dit geval) inzet zou tonen. Soms heb je het gewoon wel gezien en geen zin meer om nog extra dingen te doen voor haar en ja dan gaat het uiteindelijk mis. Je kan best gelijk hebben hoor dat het hierna alsnog beter wordt. Maar ik voel dat niet zo sterk zeg maar en ik heb al wel (voor mijn gevoel) dingen gedaan die goed waren om te doen. Maar soms blijk je uiteindelijk gewoon niet echt voor langere tijd bij elkaar te passen denk ik (vind ik trouwens niet prettig, ik zit zelf ook wel op een leeftijd dat ik een echt vast zielsmaatje wil).
Weet ik ook wel, maar omdat je mijn leeftijd quotte, wilde ik de grap even makenquote:
Maar dan kan ik ook niks winnenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wellicht kan je er dan maar beter een einde aan maken....
Aan je relatie dan he? Niet meteen gaan krassen...
Lokquote he?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar omdat je mijn leeftijd quotte, wilde ik de grap even maken
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lokquote he?![]()
Met me grote poten er intrapt![]()
Ik denk dat je wat ik zeg niet opvat zoals ik het bedoel. Natuurlijk gaan relaties over en natuurlijk is de koek soms gewoon op. Hell, dat weet ik waarschijnlijk als een van de beste.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom van mij. Maar als dit zo was dan zou geen enkele relatie sneuvelen tenzij de man (in dit geval) inzet zou tonen. Soms heb je het gewoon wel gezien en geen zin meer om nog extra dingen te doen voor haar en ja dan gaat het uiteindelijk mis. Je kan best gelijk hebben hoor dat het hierna alsnog beter wordt. Maar ik voel dat niet zo sterk zeg maar en ik heb al wel (voor mijn gevoel) dingen gedaan die goed waren om te doen. Maar soms blijk je uiteindelijk gewoon niet echt voor langere tijd bij elkaar te passen denk ik (vind ik trouwens niet prettig, ik zit zelf ook wel op een leeftijd dat ik een echt vast zielsmaatje wil).
Dan moet je verder ook niet zeuren, of begrijp ik het dan verkeerd?quote:
Hehe, was gewoon als grapje van als je niet krast kan je ook niets winnen. Ik was een keer niet serieus en direct begrijpt nog weer niemand mequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je verder ook niet zeuren, of begrijp ik het dan verkeerd?
Als hij niet krast, bedoelt ie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je verder ook niet zeuren, of begrijp ik het dan verkeerd?
Thanks, honeyquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als hij niet krast, bedoelt ie.
/helpful 'til the end :$
Dat is strafbaarquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar is Fylax als je em nodig hebt
12 is niet schattig, dat is engquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar is Fylax als je em nodig hebt
Ik snapte het. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hehe, was gewoon als grapje van als je niet krast kan je ook niets winnen. Ik was een keer niet serieus en direct begrijpt nog weer niemand me
How do you know?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bent niet een niemand vind ik hoor....
quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Schattig is wat anders dan aantrekkelijk he. Schattig is schattig![]()
Omdat jij ook al postte toen ik poste vroegah... Dat maakt je misschien niet direct een cultheld maar wel iets wat erbij in de buurt komtquote:
Wie ben jij dan? Komt niet vaak voor dat mensen mij herkennen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:01 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat jij ook al postte toen ik poste vroegah... Dat maakt je misschien niet direct een cultheld maar wel iets wat erbij in de buurt komt
Onprofessioneel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens wat vinden jullie, in hoeverre is decolleté een afleidende factor als je iemand (bedrijfsmatig) staat te praten? Hoe professioneel is dat als je rondloopt met je tieten half uit je tshirt?
Beetje goedkoop. Een bescheiden decolleté zou nog wel kunnen, denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens wat vinden jullie, in hoeverre is decolleté een afleidende factor als je iemand (bedrijfsmatig) staat te praten? Hoe professioneel is dat als je rondloopt met je tieten half uit je tshirt?
Decolleté is iets anders dan tieten uit shirt, in mijn ogen is het of het een of het ander.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
Decolleté is decolleté. Ook een laag uitgesneden top kan heel mooi zijn (tieten half uit 't shirt). Maar zou er in de professionele werksfeer niet snel voor kiezen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Decolleté is iets anders dan tieten uit shirt, in mijn ogen is het of het een of het ander.
Oke, het is natuurlijk een figure of speech. Maar het is een dame die sowieso nogal een hoeveelheid tiet heeft, en dan ook nog eens een laag uitgesneden top, dat ik er zo een vuist tussen kon stoppen zonder moeite.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Decolleté is iets anders dan tieten uit shirt, in mijn ogen is het of het een of het ander.
Dat vraagt om een voorbeeldfotoquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, het is natuurlijk een figure of speech. Maar het is een dame die sowieso nogal een hoeveelheid tiet heeft, en dan ook nog eens een laag uitgesneden top, dat ik er zo een vuist tussen kon stoppen zonder moeite.
Vind ik niet netjes, alhoewel ik net haar facebook pagina heb gevonden, en daar staan wat carnavals foto's op. Tering.quote:
Het hoeft geen foto van haar te zijn, gewoon een random foto dat een idee geeft.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik niet netjes, alhoewel ik net haar facebook pagina heb gevonden, en daar staan wat carnavals foto's op. Tering.
Ik heb er ook geen moeite mee, maar het leid af.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:19 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb er totaal geen moeite mee, moeten ze lekker zelf weten maar dan niet gaan miepen als mensen er opmerkingen over gaan maken. Vrouwen hebben de luxe om meer casual gekleed te gaan dan mannen in veel beroepen dus als ze dat doen, groot gelijk hebben ze.
Vrouwen in mantelpakquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:20 schreef Samzz het volgende:
Ik hoefde op de receptie niet casual aan te komen, hoor. Kon ik weer naar huis om me om te kleden. Mantelpakje, hup.
"Houd dan ook gewoon je grafkop dicht"quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:19 schreef FrauMilena het volgende:
Ik stap treintje in, zegt mevrouwtje tegen me: "Ik wilde wat zeggen, maar ik zeg het wel niet!"
Ok? Wat nou weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |