Any liquid except alcohol, stond er in het onderzoekquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
slechte tip
zoveel suiker is niet goed om mee te beginnen
Ja, jij was er nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:26 schreef Dqod het volgende:
Wat is die nou weer voor ultieme tyfusbullshit over here
Ik vrees nu al voor de eindeloze scenes met Dany.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
In boek 4 vind ik hem ook niet zo naar voren komen. Misschien komt dat nog.
Is te merken idd. Wellicht moet ik overwegen toch weer te gaan postenquote:
Hoezo overwegen? Je doet het alquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is te merken idd. Wellicht moet ik overwegen toch weer te gaan posten
Ohhh shi- :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo overwegen? Je doet het al
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhh shi- :$
Ff een dikke pukkel uitknijpen als straf :$
Oh fijn. Nu maar een kuil graven in de achtertuin om het weekend door te komen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
wc stuk
woningbouw bellen
eerstvolgende mogelijkheid
maandag.
potje dan maarquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
wc stuk
woningbouw bellen
maandag.
Ik ben al begonnen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh fijn. Nu maar een kuil graven in de achtertuin om het weekend door te komen?
Heb je nu krassen op je billen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen...
Kwam mijn kat al tegen
Klinkt als een gedicht van Jules Deelder!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
wc stuk
woningbouw bellen
maandag.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen...
Kwam mijn kat al tegen
Mijn kat is doodquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je nu krassen op je billen?
Vinger op de zere plek hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja compenseert voor mensen zoals jij die gewoon maar wat stellen wat ze uitkomt.
quote:
Al anderhalf jaar hoorquote:
Moet je ook niet 2 maatregelen nemen, maar gewoon éénquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef Dqod het volgende:
Kutleven. Heb ik t vies warm, doe ik de gordijnen dicht en m'n badjas uit. Heb ik het weer koud.
Dit zijn die eckte struggles man!
gordijnen open en badjas uit jeweettochquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef Dqod het volgende:
Kutleven. Heb ik t vies warm, doe ik de gordijnen dicht en m'n badjas uit. Heb ik het weer koud.
Dit zijn die eckte struggles man!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Al anderhalf jaar hoordus zo zeer doet het niet meer..
Maar verdomme joh
Muts aan de telefoon: Ja joh dan moet je gewoon even met een emmer water de boel doorspoelen
Ik weet niet hoor mevrouw maar de dikke drollen van mijn puberkind die spoel je niet 'eventjes' door
Nou blijkbaar wel? Er is niet iets van spoed bij....quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan mensen toch niet een heel weekend zonder wc laten zitten..
Is dat niet in strijd met iets ofzo? Belachelijk ditquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou blijkbaar wel? Er is niet iets van spoed bij....
Gvd, ik moest lachen om dat laatste stukquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Al anderhalf jaar hoordus zo zeer doet het niet meer..
Maar verdomme joh
Muts aan de telefoon: Ja joh dan moet je gewoon even met een emmer water de boel doorspoelen
Ik weet niet hoor mevrouw maar de dikke drollen van mijn puberkind die spoel je niet 'eventjes' door
Goed punt. Ik volg Lola's advies wel op. Hebben andere mensen er ook nog wat aanquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je ook niet 2 maatregelen nemen, maar gewoon één
In strijd met de hygiene? Ik heb vanmiddag ook nog oppaskinderen enzulksquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat niet in strijd met iets ofzo? Belachelijk dit
In strijd met recht van de mens ofzo? Nee, nu zoek ik het denk ik te ver, maar het is toch een recht van de mens om hygiënisch te leven en daar hoort een toilet dat werkt bijquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In strijd met de hygiene? Ik heb vanmiddag ook nog oppaskinderen enzulks
Ik vind het ook stom, maar dat ging er niet in bij de mevr
Mja in Afrika doen ze gewoon poepen in de sloot. Ik denk dat ik die koters maar bovenop het bruggetje zet.. Wie het hardste plonst krijg een snoepjequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In strijd met recht van de mens ofzo? Nee, nu zoek ik het denk ik te ver, maar het is toch een recht van de mens om hygiënisch te leven en daar hoort een toilet dat werkt bij![]()
En als je alleen woont kan ik het me nog enigszins indenken, maar met een heel gezin en daarbij ook oppaskinderen...
Dat was niet kwetsend bedoeld zoals je je ook wel kan voorstellen.. zoiets is namelijk niet iets om iemand aan te vallen. Maar misschien dat je wel nadenkt of er misschien een gematigdheid ergens is die jij niet inziet omdat jij maar al te graag iets wil geloven.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja in Afrika doen ze gewoon poepen in de sloot. Ik denk dat ik die koters maar bovenop het bruggetje zet.. Wie het hardste plonst krijg een snoepje
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
Klinkt als een gedicht van Jules Deelder!
Bedankt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef jodelahity het volgende:
Rechten zijn iets wat je als gemeenschap met elkaar afspreekt. De mensheid heeft geen collectieve 'rechten'. Daarom zijn er ook genoeg landen waarin er niks van die rechten terecht komt. Een recht an sich is gewoon een idee en de inwilliging van het recht is een uitkomst (bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op bijstand). Als er geen geld is voor bijstand dan vervalt dat recht, hoe hard we ook stellen dat het er is vanuit onze luxe positie.
http://www.ohchr.org/en/udhr/pages/Language.aspx?LangID=dutquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef jodelahity het volgende:
Rechten zijn iets wat je als gemeenschap met elkaar afspreekt. De mensheid heeft geen collectieve 'rechten'. Daarom zijn er ook genoeg landen waarin er niks van die rechten terecht komt. Een recht an sich is gewoon een idee en de inwilliging van het recht is een uitkomst (bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op bijstand). Als er geen geld is voor bijstand dan vervalt dat recht, hoe hard we ook stellen dat het er is vanuit onze luxe positie.
Dank je. En ik ben me op de hoogte hiervan en begrijp dat je dit post. Maar in mijn post gaf ik ook al aan waarom er geen collectieve rechten zijn. Het is een idee. Wat is een recht waard als het niet tot uiting komt zoals in zoveel landen? Het is niks anders dan een afspraak tussen mensen. En rijke landen hebben inderdaad afspraken met elkaar gemaakt over wat de rechten zijn over de hele wereld. Maar de nakoming ervan is toch wel wat anders. Hoe komt dat? Preciesquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
http://www.ohchr.org/en/udhr/pages/Language.aspx?LangID=dut
Alsjeblieft
Que?quote:
Volgaarne, oh waarde Lolaquote:
Het onderwerp was op dit moment 'mensenrechten'. Het was mijn post die voor jouw smiley was en ik was er nogal in betrokken. Ik voel me aangesproken ja.quote:
Nergens voor nodig. Ik ben op geen enkele manier geinteresseerd anyhowquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het onderwerp was op dit moment 'mensenrechten'. Het was mijn laatste post en ik was er nogal in betrokken. Ik voel me aangesproken ja.
En er zijn genoeg mensen die strijden voor de rechten van iedereen op de hele wereld. Kijk maar naar Amnesty International, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dank je. En ik ben me op de hoogte hiervan en begrijp dat je dit post. Maar in mijn post gaf ik ook al aan waarom er geen collectieve rechten zijn. Het is een idee. Wat is een recht waard als het niet tot uiting komt zoals in zoveel landen? Het is niks anders dan een afspraak tussen mensen. En rijke landen hebben inderdaad afspraken met elkaar gemaakt over wat de rechten zijn over de hele wereld. Maar de nakoming ervan is toch wel wat anders. Hoe komt dat? Precies
Ik was sarcastisch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat was niet kwetsend bedoeld zoals je je ook wel kan voorstellen.. zoiets is namelijk niet iets om iemand aan te vallen. Maar misschien dat je wel nadenkt of er misschien een gematigdheid ergens is die jij niet inziet omdat jij maar al te graag iets wil geloven.
Idd. Alsof ik ooit serieus te nemen ben, no pun intended :$quote:
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En er zijn genoeg mensen die strijden voor de rechten van iedereen op de hele wereld. Kijk maar naar Amnesty International, bijvoorbeeld
Ik zal jou eens serieus nemen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd. Alsof ik ooit serieus te nemen ben, no pun intended :$
Wel ben ik lui. Ultiem lui. Ik wil niet de deur uit straks
Wowquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eens serieus nemen...
Wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En de les is voorbij. Een uur wachten op de volgende les. Hurray!
Zal jouw kunde eens integraal veiligstellenquote:
Is goed. Wil je daar ook een rapport over schrijven? Dankjewelquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jouw kunde eens integraal veiligstellen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed. Wil je daar ook een rapport over schrijven? Dankjewel
Ja, precies. Dat denk ik ook elke keerquote:
C'mere, youquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat denk ik ook elke keer
Nice!quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ga daar in april maar eens heen voor de batavierenrace
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef jodelahity het volgende:
Het gaat nog steeds niet over GoT hé...
Hahahaha, mietjequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Alleen het eindfeest hoor.
Hardlopen
Ja oké maar dat is niet echt praten hier hé...quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]TV / [USA] Game of Thrones #174 - “I'm guilty of being a dwarf”
Ik vroeg je er daarnet iets over en je ging er niet op in. Dan niet he.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef jodelahity het volgende:
Ik was afgeleid door alle flames die naar me toe werden gegooid sorryquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg je er daarnet iets over en je ging er niet op in. Dan niet he.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
:bloossmiley:
Verder ben ik heel stoer en mannelijk hoorrr
Ah dankjequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
De bloossmiley is : @ aan elkaar
Dat is een woord in een taal ver weg in de wereld, Engels, waar de rest van de zin ook in getypt is. Je moet Esperanto eens opzoekenquote:
Ook in het Engels kennen we geen "lesbien"quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is een woord in een taal ver weg in de wereld, Engels, waar de rest van de zin ook in getypt is. Je moet Esperanto eens opzoeken
Klinkt als een naam wat ouders aan hun kind geven wanneer ze te bang zijn om fysiek kinderen te mishandelen, dus dan doen ze dat maarquote:
Ik moet niks, op schijten na, eens per dagquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is een woord in een taal ver weg in de wereld, Engels, waar de rest van de zin ook in getypt is. Je moet Esperanto eens opzoeken
lesbianquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook in het Engels kennen we geen "lesbien"
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef Harmankardon het volgende:
Dat moment waarop je denkt een klein plasje te gaan plegen er toch een stang zeik uitkomt waar je bang van wordt
Och kiek!quote:
Wa he'j te melk'n?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och kiek!Noe weetn we woar 'ie 't oaver heb
Ik zat scarface te luisteren en typte het zoals het gezegd was zonder verder na te denkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och kiek!Noe weetn we woar 'ie 't oaver heb
I tried. Je praatte niet mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef jodelahity het volgende:
Niks heur. Als goat zien gangetje hiero.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |