Any liquid except alcohol, stond er in het onderzoekquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
slechte tip
zoveel suiker is niet goed om mee te beginnen
Ja, jij was er nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:26 schreef Dqod het volgende:
Wat is die nou weer voor ultieme tyfusbullshit over here
Ik vrees nu al voor de eindeloze scenes met Dany.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
In boek 4 vind ik hem ook niet zo naar voren komen. Misschien komt dat nog.
Is te merken idd. Wellicht moet ik overwegen toch weer te gaan postenquote:
Hoezo overwegen? Je doet het alquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is te merken idd. Wellicht moet ik overwegen toch weer te gaan posten
Ohhh shi- :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo overwegen? Je doet het al
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhh shi- :$
Ff een dikke pukkel uitknijpen als straf :$
Oh fijn. Nu maar een kuil graven in de achtertuin om het weekend door te komen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
wc stuk
woningbouw bellen
eerstvolgende mogelijkheid
maandag.
potje dan maarquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
wc stuk
woningbouw bellen
maandag.
Ik ben al begonnen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh fijn. Nu maar een kuil graven in de achtertuin om het weekend door te komen?
Heb je nu krassen op je billen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen...
Kwam mijn kat al tegen
Klinkt als een gedicht van Jules Deelder!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
wc stuk
woningbouw bellen
maandag.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen...
Kwam mijn kat al tegen
Mijn kat is doodquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je nu krassen op je billen?
Vinger op de zere plek hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja compenseert voor mensen zoals jij die gewoon maar wat stellen wat ze uitkomt.
quote:
Al anderhalf jaar hoorquote:
Moet je ook niet 2 maatregelen nemen, maar gewoon éénquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef Dqod het volgende:
Kutleven. Heb ik t vies warm, doe ik de gordijnen dicht en m'n badjas uit. Heb ik het weer koud.
Dit zijn die eckte struggles man!
gordijnen open en badjas uit jeweettochquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef Dqod het volgende:
Kutleven. Heb ik t vies warm, doe ik de gordijnen dicht en m'n badjas uit. Heb ik het weer koud.
Dit zijn die eckte struggles man!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Al anderhalf jaar hoordus zo zeer doet het niet meer..
Maar verdomme joh
Muts aan de telefoon: Ja joh dan moet je gewoon even met een emmer water de boel doorspoelen
Ik weet niet hoor mevrouw maar de dikke drollen van mijn puberkind die spoel je niet 'eventjes' door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |