Jij hebt niet van imdb/google gehoord?quote:
Jawel, maar als ik het hier vraag zijn er misschien mensen die er wat over beginnen te praten. Een onderwerp voor een SC zeg maar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt niet van imdb/google gehoord?
Ah. In that case, I'm outquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik het hier vraag zijn er misschien mensen die er wat over beginnen te praten. Een onderwerp voor een SC zeg maar.
Vanalles, maar niet over dingen die ik niet kijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke, waar praat jij graag over dan?
Dat filmpje is terminaal ongrappig. Typisch Nederlandse humor, vermoed ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het filmpje dat ik plaatste legt het goed uit.
Er is ook een speciaal topic over de serie. Daar zitten wat meer mensen die er over willen praten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik het hier vraag zijn er misschien mensen die er wat over beginnen te praten. Een onderwerp voor een SC zeg maar.
Ik vroeg alleen of je niet eerder van google of imdb had gehoord, verder nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:03 schreef jodelahity het volgende:
Ja oke maar ik wil er niet echt over praten. Wou gewoon weten wanneer het weer begon. En toen kwam zij en maakte alles zo ingewikkeld voor mij.
I see what you did therequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen of je niet eerder van google of imdb had gehoord, verder niet
Vrouwelijk doen, gecompliceerd maken, quotes aanhalen en op reageren, alles wat je je maar kan bedenkenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:05 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Vrouwelijk doen, gecompliceerd maken, quotes aanhalen en op reageren, alles wat je je maar kan bedenken
Oh we gaan gelijk schelden. Meneer kan het niet aan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef jodelahity het volgende:
Domme doos jij reageert toch op mij of wat
Dat is niet schelden toch, of vind je lellebel ook schelden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh we gaan gelijk schelden. Meneer kan het niet aan?
Laat je niet opnaaien joh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef jodelahity het volgende:
Domme doos jij reageert toch op mij of wat
Iemand een domme doos noemen, vind ik schelden. Je valt iemand persoonlijk aan. Vind ik nogal triestquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is niet schelden toch, of vind je lellebel ook schelden?
Ik laat me niet opnaaien door jouquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iemand een domme doos noemen, vind ik schelden. Je valt iemand persoonlijk aan. Vind ik nogal triest
Ben ik je aan het opnaaien dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik laat me niet opnaaien door jou
Ik ook niet, we hebben een gesprek en dat was precies mijn bedoeling.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik je aan het opnaaien dan?
Ik vroeg slechts of je van google/imdb had gehoord. Jij geeft aan dat je het hier vraagt om een gesprek op gang te brengen, waarna ik aangeef dat ik dan weg ben, want het is niet mijn onderwerp. Ik zie het probleem niet?
Maar je vind het wel nodig om mij een domme doos te noemen. Fijn gesprek zoquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ook niet, we hebben een gesprek en dat was precies mijn bedoeling.
Tyrion op Essos, Stannis the Mannis in het Noorden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Fera het volgende:
GoT.![]()
12 april weer toch? Seizoen vijf trouwens.
Snel boek vijf uitlezen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tyrion op Essos, Stannis the Mannis in het Noorden.
Weer veel gelegenheid tot het posten van Stannis gifjes.
Ik heb nog ergens de boeken elektronisch, maar geen zin en tijd om ze te lezen.quote:
Ik start op met colaquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En 's ochtends als eerste een glas water naar binnen gooien werkt ook om je fitter te voelen
Ach je lacht er nu alweer om dus je weet zelf ook wel dat het juist gewerkt heeftquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je vind het wel nodig om mij een domme doos te noemen. Fijn gesprek zo
Ook goed. Als het maar vloeibaar is. En geen alcoholquote:
Dat was sarcasme. Je bent niet vergevenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ach je lacht er nu alweer om dus je weet zelf ook wel dat het juist gewerkt heeftBen ik vergeven?
Wel duidelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat filmpje is terminaal ongrappig. Typisch Nederlandse humor, vermoed ik.
Joh laat die narcist. Niks mee te beginnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je vind het wel nodig om mij een domme doos te noemen. Fijn gesprek zo
Boek 4 en 5 lopen qua verhaallijn parallel aan elkaar, alleen zitten niet in elk boek alle personages. En ik gok dat ze alle favorieten wat screentime willen geven en daarom stukken uit 4 en 5 door elkaar heen uitzenden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens de boeken elektronisch, maar geen zin en tijd om ze te lezen.
Boek 5 is toch pas het seizoen hierna?
Haha ja je ziet er nog wel uit alsof je nog vol met wrok zit jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was sarcasme. Je bent niet vergeven
Ah, hij is al bekend hierquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Joh laat die narcist. Niks mee te beginnen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Haha ja je ziet er nog wel uit alsof je nog vol met wrok zit jaIk moet maar even heel goed nadenken over hoe ik dit recht wil zetten
Wat rechtvaardigt zulke uitspraken?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Joh laat die narcist. Niks mee te beginnen.
In r&p wel.quote:
Je postgedrag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat rechtvaardigt zulke uitspraken?
Nou misschien heb je daar wel gelijk in wat dat betreft. Maar er zijn ook genoeg personen geweest die stelden dat ik ze geholpen heb terwijl het merendeel hier maar wat aankloot. Maar als je alleen maar haat naar mij wil hebben ofzo...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In r&p wel.
[..]
Je postgedrag.
RIP Oberyn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb echt weer zin in GoT.
Er staat nog wel een bepaalde scene op mijn netvlies.Never forget.
Oké. Al zullen ze Stannis wel weer verkrachten, zoals ieder seizoen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Boek 4 en 5 lopen qua verhaallijn parallel aan elkaar, alleen zitten niet in elk boek alle personages. En ik gok dat ze alle favorieten wat screentime willen geven en daarom stukken uit 4 en 5 door elkaar heen uitzenden.
Wat fijn voor je ego.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou misschien heb je daar wel gelijk in wat dat betreft. Maar er zijn ook genoeg personen geweest die stelden dat ik ze geholpen heb terwijl het merendeel hier maar wat aankloot. Maar als je alleen maar haat naar mij wil hebben ofzo...
slechte tipquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook goed. Als het maar vloeibaar is. En geen alcohol
Ja compenseert voor mensen zoals jij die gewoon maar wat stellen wat ze uitkomt.quote:
In boek 4 vind ik hem ook niet zo naar voren komen. Misschien komt dat nog.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RIP Oberyn.
[..]
Oké. Al zullen ze Stannis wel weer verkrachten, zoals ieder seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |