Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En er zijn genoeg mensen die strijden voor de rechten van iedereen op de hele wereld. Kijk maar naar Amnesty International, bijvoorbeeld
Ik zal jou eens serieus nemen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd. Alsof ik ooit serieus te nemen ben, no pun intended :$
Wel ben ik lui. Ultiem lui. Ik wil niet de deur uit straks
Wowquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal jou eens serieus nemen...
Wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En de les is voorbij. Een uur wachten op de volgende les. Hurray!
Zal jouw kunde eens integraal veiligstellenquote:
Is goed. Wil je daar ook een rapport over schrijven? Dankjewelquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jouw kunde eens integraal veiligstellen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed. Wil je daar ook een rapport over schrijven? Dankjewel
Ja, precies. Dat denk ik ook elke keerquote:
C'mere, youquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat denk ik ook elke keer
Nice!quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ga daar in april maar eens heen voor de batavierenrace
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef jodelahity het volgende:
Het gaat nog steeds niet over GoT hé...
Hahahaha, mietjequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Alleen het eindfeest hoor.
Hardlopen
Ja oké maar dat is niet echt praten hier hé...quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]TV / [USA] Game of Thrones #174 - “I'm guilty of being a dwarf”
Ik vroeg je er daarnet iets over en je ging er niet op in. Dan niet he.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef jodelahity het volgende:
Ik was afgeleid door alle flames die naar me toe werden gegooid sorryquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg je er daarnet iets over en je ging er niet op in. Dan niet he.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
:bloossmiley:
Verder ben ik heel stoer en mannelijk hoorrr
Ah dankjequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
De bloossmiley is : @ aan elkaar
Dat is een woord in een taal ver weg in de wereld, Engels, waar de rest van de zin ook in getypt is. Je moet Esperanto eens opzoekenquote:
Ook in het Engels kennen we geen "lesbien"quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is een woord in een taal ver weg in de wereld, Engels, waar de rest van de zin ook in getypt is. Je moet Esperanto eens opzoeken
Klinkt als een naam wat ouders aan hun kind geven wanneer ze te bang zijn om fysiek kinderen te mishandelen, dus dan doen ze dat maarquote:
Ik moet niks, op schijten na, eens per dagquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is een woord in een taal ver weg in de wereld, Engels, waar de rest van de zin ook in getypt is. Je moet Esperanto eens opzoeken
lesbianquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook in het Engels kennen we geen "lesbien"
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef Harmankardon het volgende:
Dat moment waarop je denkt een klein plasje te gaan plegen er toch een stang zeik uitkomt waar je bang van wordt
Och kiek!quote:
Wa he'j te melk'n?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och kiek!Noe weetn we woar 'ie 't oaver heb
Ik zat scarface te luisteren en typte het zoals het gezegd was zonder verder na te denkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och kiek!Noe weetn we woar 'ie 't oaver heb
I tried. Je praatte niet mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef jodelahity het volgende:
Niks heur. Als goat zien gangetje hiero.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |