Ja, had het toevallig net over dat ik misschien kon blijven. De persoon die ik vervang liet zoiets doorschemeren. Ze was blij dat ik er was en opperde dat ik misschien daar kon blijven. Toen moest ik toch even denken aan de banenjacht die weer ontstaat mocht die persoon toch terugkeren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
He Kaneel, tof dat je aan me denkt.
Vandaag een gesprek in Eindhoven. Maandag een concreet gesprek in Den Haag. En vandaag nog een belletje doen voor een geheel nieuwe uitdaging (met dank aan 1 der Fokkers hier).
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Zulks een nare dag.
Ik wil terug naar bed.
aai.gifquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nauwelijks geslapen door vrouwenstruggles.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nauwelijks geslapen door vrouwenstruggles.
25,5 dagenquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En zaten er netjes 4 weken tussen?
quote:
Dat klinkt meer als een droom dan een stukje theatersportquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:27 schreef Californium het volgende:
Ik ging tijdens mijn theatersport avond vechten met jackie chan en er waren 4 nieuwe mensen en die kwamen om mijn kantoor en die zaten op mijn werkplek en toen ging ik jackie keimakkelijk verslaan door hem van een tafel af te schoppen!
Bizarro
Ik hoop het ook. De partij in Den Haag wil me ondanks mijn versnipperde profiel me heel graag spreken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Spannend Thijs! Hopen dat er wat voor je tussen zit
Ik woon zelf in Tilburg dus alles in Brabant is prima te bereizen. Als ik in Den Haag wordt aangenomen krijg ik wel een goede reiskostenvergoeding of een maandtraject kaart voor de trein. Maar zolang er niks concreets is geen vergoeding.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had het toevallig net over dat ik misschien kon blijven. De persoon die ik vervang liet zoiets doorschemeren. Ze was blij dat ik er was en opperde dat ik misschien daar kon blijven. Toen moest ik toch even denken aan de banenjacht die weer ontstaat mocht die persoon toch terugkeren.
Eindhoven en Den Haag, je reist wat af zeg. Misschien een brutale vraag, maar krijg je die reiskosten ook vergoed?
Ik zal straks voor je duimen.
Thanks Hostiquote:
Dat was mijn droom van vannachtquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een droom dan een stukje theatersport
BANZAI!quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:27 schreef Californium het volgende:
Ik ging tijdens mijn theatersport avond vechten met jackie chan en er waren 4 nieuwe mensen en die kwamen om mijn kantoor en die zaten op mijn werkplek en toen ging ik jackie keimakkelijk verslaan door hem van een tafel af te schoppen!
Bizarro
Zal het netjes bijhouden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens kijken of dat zich doorzet met die regelmaat.
Mijn dag gaat wel erg goed tot nu toe.
Klinkt alsof hij een leraar is en jij op de basisschool zit....quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal het netjes bijhouden.
Je lesuur al gegeven net?
Hopelijk blijft de hele dag zo. Ik ga weer even aan mijn kleurplaat werken.
Ah.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat was mijn droom van vannacht
Ik voel me een beetje kleuter op donderdagochtend, zoveel verschillende manieren om de Noordzee in te kleuren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij een leraar is en jij op de basisschool zit....
Blauw krijt en gaan als een mongooltje dat Michael J Fox imiteert.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje kleuter op donderdagochtend, zoveel verschillende manieren om de Noordzee in te kleuren.
Ik mocht laatst een isohypsenkaart tekenen. Dat vond ik ook erg leuk. Bijna jammer dat de les voorbij was.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje kleuter op donderdagochtend, zoveel verschillende manieren om de Noordzee in te kleuren.
Oh, ik heb vaak een beetje een hekel aan die tekenpractica.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht laatst een isohypsenkaart tekenen. Dat vond ik ook erg leuk. Bijna jammer dat de les voorbij was.
Ik doelde op het vergoeden van de reiskosten voor de interviews en dergelijke. Er was er een die mijn treinkaartje vergoedde, in Haarlem. Ik was daarover een beetje verbaasd, maar ik vroeg me dus af of dat gewoon was.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Tilburg dus alles in Brabant is prima te bereizen. Als ik in Den Haag wordt aangenomen krijg ik wel een goede reiskostenvergoeding of een maandtraject kaart voor de trein. Maar zolang er niks concreets is geen vergoeding.
Ja, ging enorm goed. Leuke klas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal het netjes bijhouden.
Je lesuur al gegeven net?
Hopelijk blijft de hele dag zo. Ik ga weer even aan mijn kleurplaat werken.
Half goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij een leraar is en jij op de basisschool zit....
Wat is dat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht laatst een isohypsenkaart tekenen. Dat vond ik ook erg leuk. Bijna jammer dat de les voorbij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |