Pluspunten dat je het zelf inzietquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik faal een beetje vandaag heb ik het idee
Genoeg pluspunt om te kunnen compenseren?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pluspunten dat je het zelf inziet
Struggles met de vrouwen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik faal een beetje vandaag heb ik het idee
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Genoeg pluspunt om te kunnen compenseren?
Onmeunig mooi onniedaquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks heur. Als goat zien gangetje hiero.
Plus geeft meer. Veel meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Genoeg pluspunt om te kunnen compenseren?
Gevoelig punt gezien het wat kut gaat tussen mij en mijn vriendin na 3,5 jaar nuquote:
Links :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jazekers! Hoe heb ie't hang'n da?
Aan wie vraag je dat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wie ben je, wat doe je en hoe kom je hier terecht?
Donders mooi was da. Ik goa onmeunig hard en zal d'r zo es iene teeg'n de kop bats'nquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Donders mooi was da. Ik goa onmeunig hard en zal d'r zo es iene teeg'n de kop bats'n
Ok dit gaat te vurrrr jonge. Ik heb nie eens druksop nie :$
Ow nou ja ik ben niet echt nieuw. Was vroeger gewoon nogal actief in R&P en sommige users mochten me niet en na een meeting waarop ik dronken was werd het niks beter dus maar gestopt. En nu vooral in het onzin forum en dit maar links laten liggend meestal. Ik ben waarschijnlijk 1 van de eerste users hier uberhauptquote:
quote:
Mu'j lik an de bek he'm?quote:
geregistreerd op: woensdag 28 januari 2015 @ 20:25quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow nou ja ik ben niet echt nieuw. Was vroeger gewoon nogal actief in R&P en sommige users mochten me niet en na een meeting waarop ik dronken was werd het niks beter dus maar gestopt. En nu vooral in het onzin forum en dit maar links laten liggend meestal. Ik ben waarschijnlijk 1 van de eerste users hier uberhaupt
Nat geworden :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |