quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wie ben je, wat doe je en hoe kom je hier terecht?
Ben alleen maar een kloon trouwens omdat ik mijn username door de shredder heb gehaald. Anders zat ik hier alsnog wel onder die naam ondanks ongeveer een 1,5 jaar 'pauze' van fok. Maar goed wie ik was is al bekend omdat ik o.a. een foto in het userfoto topic plaatste en hoe ik typ blijkbaar nogal typerend isquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ben je dus een kloon van iemand...
WIE?
Balen. Hoe komt het?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gevoelig punt gezien het wat kut gaat tussen mij en mijn vriendin na 3,5 jaar nu
Ik weet het niet, maar welkom.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
[..]
Ben alleen maar een kloon trouwens omdat ik mijn username door de shredder heb gehaald. Anders zat ik hier alsnog wel onder die naam ondanks ongeveer een 1,5 jaar 'pauze' van fok. Maar goed wie ik was is al bekend omdat ik o.a. een foto in het userfoto topic plaatste en hoe ik typ blijkbaar nogal typerend is
latex see ya later alligator doeg mazzel ajuus ciaoquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:28 schreef Dqod het volgende:
Ik goa wark'n
Later, bisjes. Lobi jwz jatog![]()
Eerlijkheidshalve waarschijnlijk wel door hoe ik zelf ben. Ben erg lui geweest met mijn opleiding (nu over 3 maanden alsnog af trouwens), emotioneel wat vlakker en denk wat gemakkelijk soms (en dat betekent trouwens niet dat ik niet om haar denk maar gewoon zo'n persoon die juist niet overal even erg mee zit, ook al kent men me hier juist wel als een serieus persoon), ik ben minder afhankelijk van haar dan zij van mij op verschillende punten, cultuur en bepaalde ideeën verschillen ook nogal en in het begin maakt dat niet zo uit maar later kan dat wel meer uit gaan maken.. dat soort dingenquote:
Maar wil je er nog wel wat aan doen of is het een verloren zaak in jouw ogen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve waarschijnlijk wel door hoe ik zelf ben. Ben erg lui geweest met mijn opleiding (nu over 3 maanden alsnog af trouwens), emotioneel wat vlakker en denk wat gemakkelijk soms (en dat betekent trouwens niet dat ik niet om haar denk maar gewoon zo'n persoon die juist niet overal even erg mee zit, ook al kent men me hier juist wel als een serieus persoon), ik ben minder afhankelijk van haar dan zij van mij op verschillende punten, cultuur en bepaalde ideeën verschillen ook nogal en in het begin maakt dat niet zo uit maar later kan dat wel meer uit gaan maken.. dat soort dingen
Dit bereikt wel zo'n punt waarvan ik denk van: ben ik dom als ik hier eerlijk op antwoord? Maar het ziet er niet zo positief uit ook al gaat het de laatste dagen wel weer leuk juist. Maar dat soort dagen heb je er altijd tussen, ik weet het gewoon niet komt het op neer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wil je er nog wel wat aan doen of is het een verloren zaak in jouw ogen?
Waarom zou het dom zijn daar antwoord op te geven? Ben je bang voor nog meer flames?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dit bereikt wel zo'n punt waarvan ik denk van: ben ik dom als ik hier eerlijk op antwoord? Maar het ziet er niet zo positief uit ook al gaat het de laatste dagen wel weer leuk juist. Maar dat soort dagen heb je er altijd tussen, ik weet het gewoon niet komt het op neer.
Wat was je originele account dan, als je zo notoir bent?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
[..]
Ben alleen maar een kloon trouwens omdat ik mijn username door de shredder heb gehaald. Anders zat ik hier alsnog wel onder die naam ondanks ongeveer een 1,5 jaar 'pauze' van fok. Maar goed wie ik was is al bekend omdat ik o.a. een foto in het userfoto topic plaatste en hoe ik typ blijkbaar nogal typerend is
Nou ja ik ben hier tegenwoordig wel weer veel dus ja het is dan minder prettig als iedereen dan tegen mij zou zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou het dom zijn daar antwoord op te geven? Ben je bang voor nog meer flames?
Wat ik bedoel is of je er nog wel voor wil vechten. Of weet je dat ook niet?
Dat heb je ook deels zelf in de hand. Maar als mensen gaan bashen op je relatieproblemen zou ik dat nogal kansloos vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja ik ben hier tegenwoordig wel weer veel dus ja het is dan minder prettig als iedereen dan tegen mij zou zijn.
En wat betreft je laatste zin weet ik niet. Soms denk ik van wel en soms van niet. Het meest leuke is er in ieder geval wel af maar als je terug denkt aan de tijden dat het leuk was is het gewoon kut.
Ups en downs inderdaad....quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb je ook deels zelf in de hand. Maar als mensen gaan bashen op je relatieproblemen zou ik dat nogal kansloos vinden.
Relaties zijn nooit constant leuk. Er zijn altijd wel dipjes. Soms moet je daar gewoon even doorheen. Het kan altijd weer beter worden, mits je ook wat inzet toont. De vraag is alleen in hoeverre je dat echt wil.
Klinkt misschien stom van mij. Maar als dit zo was dan zou geen enkele relatie sneuvelen tenzij de man (in dit geval) inzet zou tonen. Soms heb je het gewoon wel gezien en geen zin meer om nog extra dingen te doen voor haar en ja dan gaat het uiteindelijk mis. Je kan best gelijk hebben hoor dat het hierna alsnog beter wordt. Maar ik voel dat niet zo sterk zeg maar en ik heb al wel (voor mijn gevoel) dingen gedaan die goed waren om te doen. Maar soms blijk je uiteindelijk gewoon niet echt voor langere tijd bij elkaar te passen denk ik (vind ik trouwens niet prettig, ik zit zelf ook wel op een leeftijd dat ik een echt vast zielsmaatje wil).quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb je ook deels zelf in de hand. Maar als mensen gaan bashen op je relatieproblemen zou ik dat nogal kansloos vinden.
Relaties zijn nooit constant leuk. Er zijn altijd wel dipjes. Soms moet je daar gewoon even doorheen. Het kan altijd weer beter worden, mits je ook wat inzet toont. De vraag is alleen in hoeverre je dat echt wil.
DAAR kende ik je username van. Hehe, dat duurde een tering tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |