Ik vind dat juist leuk. Iets waar ik goed in ben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik heb vaak een beetje een hekel aan die tekenpractica.
Goed voor je inzicht, maar niet helemaal mijn ding.
Allemaal uit eigen zakquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eindhoven en Den Haag, je reist wat af zeg. Misschien een brutale vraag, maar krijg je die reiskosten ook vergoed?
We zijn eerst op het landgoed (school) gaan meten hoe diep het grondwater zit. Vervolgens dat in een tabel verwerkt. Toen gaf hij ons kopietjes van een kaart waar alle gemeten getallen op staan. Toen moesten we lijnen gaan trekken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doelde op het vergoeden van de reiskosten voor de interviews en dergelijke. Er was er een die mijn treinkaartje vergoedde, in Haarlem. Ik was daarover een beetje verbaasd, maar ik vroeg me dus af of dat gewoon was.
[..]
Ja, ging enorm goed. Leuke klas.
Succes met kleuren.
[..]
Half goed.
[..]
Wat is dat?
Dat heb ik persoonlijk alleen met het UWV meegemaakt...quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doelde op het vergoeden van de reiskosten voor de interviews en dergelijke. Er was er een die mijn treinkaartje vergoedde, in Haarlem. Ik was daarover een beetje verbaasd, maar ik vroeg me dus af of dat gewoon was.
Nee, dat gebeurt naar mijn weten nooit. Ik heb het nog nooit meegemaakt in ieder geval.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:56 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn eerst op het landgoed (school) gaan meten hoe diep het grondwater zit. Vervolgens dat in een tabel verwerkt. Toen gaf hij ons kopietjes van een kaart waar alle gemeten getallen op staan. Toen moesten we lijnen gaan trekken.
[ afbeelding ]
Krijg je zoiets.
Dat het UWV je een vergoeding gaf om naar het UWV te komen, of om naar gesprekken met potentiële werkgevers te komen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik persoonlijk alleen met het UWV meegemaakt...
Hmm, dan heb ik kennelijk mazzel gehad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt naar mijn weten nooit. Ik heb het nog nooit meegemaakt in ieder geval.
Een vergoeding omdat ik bij het UWV op gesprek moest komen.... potentiele werkgevers heb ik van het UWV niet gehad...quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij denk ik.
Maar leuk dat jij het zelf wel met plezier doet.
[..]
Dat het UWV je een vergoeding gaf om naar het UWV te komen, of om naar gesprekken met potentiële werkgevers te komen?
[..]
Hmm, dan heb ik kennelijk mazzel gehad.
Heel veel mazzelquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij denk ik.
Maar leuk dat jij het zelf wel met plezier doet.
[..]
Dat het UWV je een vergoeding gaf om naar het UWV te komen, of om naar gesprekken met potentiële werkgevers te komen?
[..]
Hmm, dan heb ik kennelijk mazzel gehad.
En 's ochtends als eerste een glas water naar binnen gooien werkt ook om je fitter te voelenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:03 schreef rival het volgende:
Ik ga al de hele week eerder naar bed dan wat ik gewend ben, voel me een stuk fitter.
Lekker schofterig weer ook die implementatie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Die nieuwe opiumwet slaat echt alles.
Wat is er dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Die nieuwe opiumwet slaat echt alles.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nu illegaal om potgrond te verkopen aan verdachte personen.
Het doet een beetje fascistisch aan allemaal.quote:
En wat definieert een verdacht persoon?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nu illegaal om potgrond te verkopen aan verdachte personen.
Ohja, dat begint ook weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |