quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Schattig is wat anders dan aantrekkelijk he. Schattig is schattig![]()
Omdat jij ook al postte toen ik poste vroegah... Dat maakt je misschien niet direct een cultheld maar wel iets wat erbij in de buurt komtquote:
Wie ben jij dan? Komt niet vaak voor dat mensen mij herkennen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:01 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat jij ook al postte toen ik poste vroegah... Dat maakt je misschien niet direct een cultheld maar wel iets wat erbij in de buurt komt
Onprofessioneel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens wat vinden jullie, in hoeverre is decolleté een afleidende factor als je iemand (bedrijfsmatig) staat te praten? Hoe professioneel is dat als je rondloopt met je tieten half uit je tshirt?
Beetje goedkoop. Een bescheiden decolleté zou nog wel kunnen, denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens wat vinden jullie, in hoeverre is decolleté een afleidende factor als je iemand (bedrijfsmatig) staat te praten? Hoe professioneel is dat als je rondloopt met je tieten half uit je tshirt?
Decolleté is iets anders dan tieten uit shirt, in mijn ogen is het of het een of het ander.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
Decolleté is decolleté. Ook een laag uitgesneden top kan heel mooi zijn (tieten half uit 't shirt). Maar zou er in de professionele werksfeer niet snel voor kiezen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Decolleté is iets anders dan tieten uit shirt, in mijn ogen is het of het een of het ander.
Oke, het is natuurlijk een figure of speech. Maar het is een dame die sowieso nogal een hoeveelheid tiet heeft, en dan ook nog eens een laag uitgesneden top, dat ik er zo een vuist tussen kon stoppen zonder moeite.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Decolleté is iets anders dan tieten uit shirt, in mijn ogen is het of het een of het ander.
Dat vraagt om een voorbeeldfotoquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, het is natuurlijk een figure of speech. Maar het is een dame die sowieso nogal een hoeveelheid tiet heeft, en dan ook nog eens een laag uitgesneden top, dat ik er zo een vuist tussen kon stoppen zonder moeite.
Vind ik niet netjes, alhoewel ik net haar facebook pagina heb gevonden, en daar staan wat carnavals foto's op. Tering.quote:
Het hoeft geen foto van haar te zijn, gewoon een random foto dat een idee geeft.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik niet netjes, alhoewel ik net haar facebook pagina heb gevonden, en daar staan wat carnavals foto's op. Tering.
Ik heb er ook geen moeite mee, maar het leid af.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:19 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb er totaal geen moeite mee, moeten ze lekker zelf weten maar dan niet gaan miepen als mensen er opmerkingen over gaan maken. Vrouwen hebben de luxe om meer casual gekleed te gaan dan mannen in veel beroepen dus als ze dat doen, groot gelijk hebben ze.
Vrouwen in mantelpakquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:20 schreef Samzz het volgende:
Ik hoefde op de receptie niet casual aan te komen, hoor. Kon ik weer naar huis om me om te kleden. Mantelpakje, hup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |