Van dat ik 24 ben?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
DAAR kende ik je username van. Hehe, dat duurde een tering tijd.
Wellicht kan je er dan maar beter een einde aan maken....quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom van mij. Maar als dit zo was dan zou geen enkele relatie sneuvelen tenzij de man (in dit geval) inzet zou tonen. Soms heb je het gewoon wel gezien en geen zin meer om nog extra dingen te doen voor haar en ja dan gaat het uiteindelijk mis. Je kan best gelijk hebben hoor dat het hierna alsnog beter wordt. Maar ik voel dat niet zo sterk zeg maar en ik heb al wel (voor mijn gevoel) dingen gedaan die goed waren om te doen. Maar soms blijk je uiteindelijk gewoon niet echt voor langere tijd bij elkaar te passen denk ik (vind ik trouwens niet prettig, ik zit zelf ook wel op een leeftijd dat ik een echt vast zielsmaatje wil).
Weet ik ook wel, maar omdat je mijn leeftijd quotte, wilde ik de grap even makenquote:
Maar dan kan ik ook niks winnenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wellicht kan je er dan maar beter een einde aan maken....
Aan je relatie dan he? Niet meteen gaan krassen...
Lokquote he?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar omdat je mijn leeftijd quotte, wilde ik de grap even maken
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lokquote he?![]()
Met me grote poten er intrapt![]()
Ik denk dat je wat ik zeg niet opvat zoals ik het bedoel. Natuurlijk gaan relaties over en natuurlijk is de koek soms gewoon op. Hell, dat weet ik waarschijnlijk als een van de beste.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom van mij. Maar als dit zo was dan zou geen enkele relatie sneuvelen tenzij de man (in dit geval) inzet zou tonen. Soms heb je het gewoon wel gezien en geen zin meer om nog extra dingen te doen voor haar en ja dan gaat het uiteindelijk mis. Je kan best gelijk hebben hoor dat het hierna alsnog beter wordt. Maar ik voel dat niet zo sterk zeg maar en ik heb al wel (voor mijn gevoel) dingen gedaan die goed waren om te doen. Maar soms blijk je uiteindelijk gewoon niet echt voor langere tijd bij elkaar te passen denk ik (vind ik trouwens niet prettig, ik zit zelf ook wel op een leeftijd dat ik een echt vast zielsmaatje wil).
Dan moet je verder ook niet zeuren, of begrijp ik het dan verkeerd?quote:
Hehe, was gewoon als grapje van als je niet krast kan je ook niets winnen. Ik was een keer niet serieus en direct begrijpt nog weer niemand mequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je verder ook niet zeuren, of begrijp ik het dan verkeerd?
Als hij niet krast, bedoelt ie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je verder ook niet zeuren, of begrijp ik het dan verkeerd?
Thanks, honeyquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als hij niet krast, bedoelt ie.
/helpful 'til the end :$
Dat is strafbaarquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar is Fylax als je em nodig hebt
12 is niet schattig, dat is engquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar is Fylax als je em nodig hebt
Ik snapte het. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hehe, was gewoon als grapje van als je niet krast kan je ook niets winnen. Ik was een keer niet serieus en direct begrijpt nog weer niemand me
How do you know?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bent niet een niemand vind ik hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |