dan koop je maar een selfie stokquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto gaat niet lukken, ik kan helemaal geen foto's van mezelf maken
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto gaat niet lukken, ik kan helemaal geen foto's van mezelf maken
daar heb je nog weinig aan, want ik kan met mijn simpele telefoon wel een foto maken, maar daar krijg ik 'm niet af, kabeltje is al jaren zoek. En of ik met die telefoon überhaupt een selfie zou kunnen maken betwijfel ik zelfs. Ben in dat opzicht totaal niet begaafd, camera aan de achterkant, beeld aan de voorkant, dan krijg ik mezelf niet in beeld.quote:
Wat een domme zeugquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Voor de Feesboekerts hier:
https://www.facebook.com/video.php?v=887326704620771
Laat maar, we hebben 'm nu toch al gezien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan alleen maar dicht op de spiegel staan, dan komt er zeker geen jurk op de foto
mijn telefoon kan niet onlinequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:59 schreef drakin het volgende:
Meerdere kabeltjes passen op verschillende apparaten en je kan ook direct met je telefoon hem online plempen zonder kabel. Moet je wel online zijn.
Deze exemplaren dan!quote:
ik heb mijn telefoon nooit bij me, waarom zou ik er dan mee online moeten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens een andere telefoon kopen in plaats van zo'n jurk?
Waarom heb je dan überhaupt een mobiele telefoon?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb mijn telefoon nooit bij me, waarom zou ik er dan mee online moeten?
om 3 sms'jes per maand te versturenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom heb je dan überhaupt een mobiele telefoon?
Ik geef het op...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
om 3 sms'jes per maand te versturen
ik moet er echt bij nadenken dat ik mijn telefoon meeneem als ik met een vriendin afspreek die met de trein komt, zodat ze me kan melden dat ze vertraging heeft. Verder ontvang ik er de tancodes van ING op en verbruik ik zo'n ¤5 per jaar aan beltegoed.quote:
Ik zeg niets meer over je eigen-aardigheden...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet er echt bij nadenken dat ik mijn telefoon meeneem als ik met een vriendin afspreek die met de trein komt, zodat ze me kan melden dat ze vertraging heeft. Verder ontvang ik er de tancodes van ING op en verbruik ik zo'n ¤5 per jaar aan beltegoed.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens een andere telefoon kopen in plaats van zo'n jurk?
ik mis mijn telefoon echt niet als ik onderweg ben. Op mijn werk kan ik er ook niks mee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer over je eigen-aardigheden...
ik kan alles voor 15 euro per maand en zou met een abo van 7,50 per maand ook nog uit de voeten kunnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik ook gewoon een stap terug ga nemen aan telefoon abo
Das veelquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet er echt bij nadenken dat ik mijn telefoon meeneem als ik met een vriendin afspreek die met de trein komt, zodat ze me kan melden dat ze vertraging heeft. Verder ontvang ik er de tancodes van ING op en verbruik ik zo'n ¤5 per jaar aan beltegoed.
Ik heb altijd die buitenlandse calls, maar die zou ik eigenlijk op mn vaste lijn moetenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan alles voor 15 euro per maand en zou met een abo van 7,50 per maand ook nog uit de voeten kunnen
waarom, skype je niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb altijd die buitenlandse calls, maar die zou ik eigenlijk op mn vaste lijn moeten
Het is zo makkelijk en het bespaart je geld.quote:
het zal je kind maar wezenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Voor de Feesboekerts hier:
https://www.facebook.com/video.php?v=887326704620771
OMFGquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze exemplaren dan!![]()
Ik zit met wat Filipijnse dames te chatten (en had er eentje hier een paar keer over de vloer die ff in Europa is), en dit filmpje aan hen laten zien!
Die verstuur ik in 1 jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
om 3 sms'jes per maand te versturen
Ik wel veel maar lang niet alles, laptop is voor sommige dingen toch wel fijner en handiger. Tablet hoef ik niet want dat is niets voor mij.quote:
quote:
Wil ik net hier gaan zeggen dat MM wel een beetje heel snel opgeeft.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig, Drakin die de boel in MEN AKQ weet te verkloten...
Met een roeiboot zeker of eeuwen geleden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil ik net hier gaan zeggen dat MM wel een beetje heel snel opgeeft.
Maar ik heb echt gezien dat iemand uit Delfzijl eens naar Noorwegen vertrok.
Eemshaven-Borkum en Rotterdam-Hullquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig, Drakin die de boel in MEN AKQ weet te verkloten...
MEN / [AKQ] #3139 - hoihoi
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:35 schreef Kingstown het volgende:
Zondagavond vrijhouden in de agenda's:
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging
Nee, jij daarentegen wel...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:35 schreef drakin het volgende:
Madmaster kijkt ook niet goed he?
Eerst geef ik het juiste antwoord, maar de persoon die me herhaalt krijgt goedkeuring.
Daarna gebeurt dus precies hetzelfde met de 2e plaats die hij zoekt.
Leesbril nodig MM?
ik sla overquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:35 schreef Kingstown het volgende:
Niet huilen, er gaat niemand dood en plag heeft je al op je nummer gezet...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb het topic al uit hoor, ga maar weer spelen met plag
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:35 schreef Kingstown het volgende:
Draai dat nummer dan ffquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet huilen, er gaat niemand dood en plag heeft je al op je nummer gezet...
ik ben dan gewoon alleen thuis hoor, maar zie er de lol niet van inquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt een leven, dus ik had niets anders verwacht.
In de trein kan ook .... Er is vast wel weer een autorace die Sas moet kijken....quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:43 schreef drakin het volgende:
Ik ben trouwens zondagavond waarschijnlijk niet op fok
hoelaat is het zondag dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
In de trein kan ook .... Er is vast wel weer een autorace die Sas moet kijken....
Niet helemaal, ik merk dat ik naar de brillendokter moet.quote:
Leuk, doe dr de grotejes van me!quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, krijg ik Doedezemaar aan de lijn...
Ja joh, ik ben ook al meer dan alleen 40+.quote:
Geen idee, dat moet je de rest vragen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige 40 plusser die geen leesbril heeft?
goedzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doedezemaar, de grote jes van Drakin!
formule 1 begint toch op 14 maart?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
In de trein kan ook .... Er is vast wel weer een autorace die Sas moet kijken....
Het wordt al bijgehouden wie er bril, laserogen en lenzen heeft en wie worteltjes vroeger lekker vondquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben ook al meer dan alleen 40+.
[..]
Geen idee, dat moet je de rest vragen.
Hier alleen een leesbril en altijd buiten een zonnebril licht of donker, regen of geen regen, boeit me niet ik heb mijn zonnebril.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het wordt al bijgehouden wie er bril, laserogen en lenzen heeft en wie worteltjes vroeger lekker vond
Vertel het maar aan Mona Deisyy.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit met een idioot probleem, beetje heel raar zelfs.
Hier gelaserd, leesbril nodig, lust graag worteltjes (met vis).quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het wordt al bijgehouden wie er bril, laserogen en lenzen heeft en wie worteltjes vroeger lekker vond
Nou, ik schiet los.....ik krijg mijn keukenlade niet meer open er zit iets klem ik denk een snijplank.quote:
Mes er tussen steken en de plank naar beneden drukken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik schiet los.....ik krijg mijn keukenlade niet meer open er zit iets klem ik denk een snijplank.
Ding zit gewoon klem.
een heel harde mep geven. Ik ben van de brute kracht bij dat soort problemen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik schiet los.....ik krijg mijn keukenlade niet meer open er zit iets klem ik denk een snijplank.
Ding zit gewoon klem.
En al die andere formules, of vast wel weer een andere sport?quote:
http://vocaroo.com/i/s0afqaKcDovaquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik merk dat ik naar de brillendokter moet.
Met een mes probeerde ik al, nu even rustig worden met een peukje en goed nadenken hoe ik het ding open ga krijgen zonder kapot te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mes er tussen steken en de plank naar beneden drukken.
Anders de lade niet meer gebruiken...
Of je keukenkastje inkruipen en via de achterkant in je lade proberen te komen om je snijplank of whatever weg te trekken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ding zit gewoon klem.
Dankje, nu weet ik weer hoelaat ik naar de trein vertrek(wat ik trouwens 2 minuten terug ook al ergens vertelde)quote:
Ik ook maar ik ken mezelf en ik wil niks slopen deze keer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een heel harde mep geven. Ik ben van de brute kracht bij dat soort problemen.
Dat is voor degene die de OP van het recordpogingstopic niet kunnen lezen.quote:
Peukje erin gooien, krijg je hem door je paniek snel genoeg openquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met een mes probeerde ik al, nu even rustig worden met een peukje en goed nadenken hoe ik het ding open ga krijgen zonder kapot te maken.
Heeft Dees zelf ingesproken voor mij, lief toch?quote:
Geen zachte G, dat is dan weer een domper......quote:
Ook al probeer ik nog zo netjes te praten, ik krijg dat er op deze leeftijd niet meer uitquote:
Doe haar de grotejes van me...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft Dees zelf ingesproken voor mij, lief toch?
Ik ga 'm gebruiken als beltoon...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al probeer ik nog zo netjes te praten, ik krijg dat er op deze leeftijd niet meer uit
vroegah wel, nog altijd kleine zwaktequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
En al die andere formules, of vast wel weer een andere sport?
Kijk jij ook dat je dat weet?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef drakin het volgende:
Dees, de Grote Jes van Madmaster krijg je!
Zit ie vast naar te kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in Amerika hebben ze Nascar bv.. of Indy-cars.. Nascar is al begonnen...
Ik hield niet zo van wiskundequote:
je spreekt wel heel netjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al probeer ik nog zo netjes te praten, ik krijg dat er op deze leeftijd niet meer uit
Als ik de hele OP had voorgelezen had ik helemaal door de mand gevallen met mijn accentquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft Dees zelf ingesproken voor mij, lief toch?
Ik vond het keurig ingesproken en kon er niet uithalen wat je accent dan moet zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de hele OP had voorgelezen had ik helemaal door de mand gevallen met mijn accent
Dan kan ik misschien beter een Rotterdams bericht insprekenquote:
Thanks!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef drakin het volgende:
Dees, de Grote Jes van Madmaster krijg je!
Oh ja, je was Rotterdams, hoe kon ik dat nou vergeten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ik misschien beter een Rotterdams bericht inspreken
Die stel ik dan uiteraard niet in als beltoon...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ik misschien beter een Rotterdams bericht inspreken
iets Rotterdams haal je er nog wel uit. Als mensen al iets van een accent aan mij koppelen, dan komen ze ook op Rotterdams uitquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond het keurig ingesproken en kon er niet uithalen wat je accent dan moet zijn.
Wel geinig om mensen mee te shockeren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die stel ik dan uiteraard niet in als beltoon...
In mijn omgeving zullen er weinig zijn die dat kunnen waarderen...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel geinig om mensen mee te shockeren.
hand in hand....quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel geinig om mensen mee te shockeren.
Dat laatste woordje twijfelde ik even, maar ben daar ook erg slecht in, accenten raden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets Rotterdams haal je er nog wel uit. Als mensen al iets van een accent aan mij koppelen, dan komen ze ook op Rotterdams uit
Ik heb dan ook heel hard mijn best gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
Goh, Die Dees klinkt heel anders dan het accent dat ze daar praten
ik kom er niet vandaan en klink ook niet zo, maar ja, sommige mensen kunnen dat heel licht-Zeeuwse niet plaatsen. Ik kan het Zeeuwse accent wel wat dikker aanzetten, maar dat zit er van nature niet in, dat is dan echt acteren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste woordje twijfelde ik even, maar ben daar ook erg slecht in, accenten raden.
En bij mij raden ze het meestal ook waar ik geboren ben. En dat alleen door mijn familie die het sprak. Rotterdams danwant ben er niet opgegroeid.
Laat eens horenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:23 schreef sacha het volgende:
Why do I sound like a Chipmunk/Optimus Prime?
vriendin klonk via Skype vorige week echt als een Chipmunk, ik lag helemaal in een deukquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:23 schreef sacha het volgende:
Why do I sound like a Chipmunk/Optimus Prime?
stond in de faqquote:
Deed het niet he...!?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:36 schreef sacha het volgende:
[..]
stond in de faq![]()
dit ook:
Help
For help using Vocaroo, please take a look at the Frequently Asked Questions page. For other kinds of help you may wish to consult your doctor or psychiatrist.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:36 schreef sacha het volgende:
[..]
stond in de faq![]()
dit ook:
Help
For help using Vocaroo, please take a look at the Frequently Asked Questions page. For other kinds of help you may wish to consult your doctor or psychiatrist.
'P' dag hierquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:48 schreef drakin het volgende:
Ik heb een brood gebakken, en nu zin in een stukkie
Ik heb net mn pasta achter de kiezen, dus nee dank jequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:48 schreef drakin het volgende:
Geen wentelteefjes?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
'P' dag hier![]()
pizza, pannenkoeken, poffertjes, patat...
jij had ook 'P' dag!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net mn pasta achter de kiezen, dus nee dank je
Ik wilde eerst pizza doen, maar geen tomatensaus in huis en wil vandaag de deur niet uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
'P' dag hier![]()
pizza, pannenkoeken, poffertjes, patat...
Nee ik F5 wel eensquote:
Of je moet bij Sas zijnquote:
Ik eet nooit toetjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
hier staan nog puddinkjes als toetje/naatje
Dat vind ik net weer iets te ver gaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is is een Fok F1 manager 40+ subleague wellicht een leuk idee
Dat magquote:
Er rijden niet eens 40+ ers in de F1quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is is een Fok F1 manager 40+ subleague wellicht een leuk idee
Je stelt zelf een team samen (2 rijders, een motorblok, en een chassis)quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we dan voorspellen wie wint en zo ?
Sorry, maar ik begin er niet aan...quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je stelt zelf een team samen (2 rijders, een motorblok, en een chassis)
Je hebt een beperkt budget, dus gelijk alle toppers kopen zit er niet in
Hoe beter jouw onderdelen scoren hoe meer punten/geld je krijgt, waarna je je onderdelen kunt updaten.
Ik vind hem geniaal! Als mensen dat topic openen zouden ze automatisch je remix moeten horenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
Remix - Aankondiging Deisyy 40+ recordpoging topic vullen
Niet eens? Gaat zeker te snel anders voor zequote:
Zo snel zijn zequote:
Dan wordt het de R1.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet eens? Gaat zeker te snel anders voor ze
Jij hebt gewoon graag dat mensen naar jou luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem geniaal! Als mensen dat topic openen zouden ze automatisch je remix moeten horen:D
quote:Het gaat een keer niet om de inhoud
Je klimt op de TV kast?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Vanvond om 22:30 ben ik op de televisie hart van nederland sbs6
Dat gaat helaas niet, zo ver is Fok nog lang niet...quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem geniaal! Als mensen dat topic openen zouden ze automatisch je remix moeten horen:D
En dan heb je me nog niet eens horen zingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon graag dat mensen naar jou luisteren
Ik luister graag
Doe eens een linkjequote:Op woensdag 4 maart 2015 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan heb je me nog niet eens horen zingen.
Je hebt helemaal geen TVquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Doe nog eens een moppie zingen dan via het web...quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet meer. Schumacher was in 2012 de laatste. Maar er zijn wel een aantal coureurs geweest die 40+ waren toen ze wereldkampioen werden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet eens? Gaat zeker te snel anders voor ze
quote:
Laten we dat maar een andere keer doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe nog eens een moppie zingen dan via het web...
Was Friso al 40+?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet meer. Schumacher was in 2012 de laatste. Maar er zijn wel een aantal coureurs geweest die 40+ waren toen ze wereldkampioen werden.
Echt?! En wat is de reden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Er was een filmploeg hier filmen de zwanen dat ze de auto's spiegeltjes kapot pikken heel de tijd.quote:
Reed die ook al in autotjes?quote:
*mental note maaktquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Laten we dat maar een andere keer doen
Naast de agressieve UHU uit Purmerend ook zwaantjes uit Dordtquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er was een filmploeg hier filmen de zwanen dat ze de auto's spiegeltjes kapot pikken heel de tijd.
Wat is dat voor iets vreemds?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
Remix - Aankondiging Deisyy 40+ recordpoging topic vullen
Ja, zowel Friso als Schumi.quote:
Kom je zelf ook nog in beeld?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er was een filmploeg hier filmen de zwanen dat ze de auto's spiegeltjes kapot pikken heel de tijd.
Naar dat programma op die campingzender kijkt ik sowieso nooitquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Hoeft ook niet als ik die "remix" hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom ski ik niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De apres ski was voor beide niet zo best...
neequote:
De meningen verschillen daaroverquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als ik die "remix" hoor.
Jammer, anders moest je even zwaaien natuurlijk.quote:
In 40+ zijn we allesbehalve saai, daar zijn we lekker gekquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou de wereld saai zijn
Prettig gestoordquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In 40+ zijn we allesbehalve saai, daar zijn we lekker gek
Belangrijk nieuws voor SbSquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Naast de agressieve UHU uit Purmerend ook zwaantjes uit Dordt
Snurkte die nou?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
Hoor deze nachtegaal maar eens
http://picosong.com/2uPY/
de microphone is niet al te compatibelquote:
Wees blijquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de microphone is niet al te compatibel
iK HOU DER MEE OP DE BURENquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering, heb ik je een nieuw speeltje bezorgd...?
ik hoop dat ik dat haalquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Zo bijzonder is het nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dat haal![]()
*groot moe is*
groot moeftie dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grootmoe, wat heeft u grote... bloemkolen!
Nog een beetje op school lopen zeiken ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dat haal![]()
*groot moe is*
ik heb mijn best weer gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een beetje op school lopen zeiken ?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als ik die "remix" hoor.
Ben bang van wel....quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering, heb ik je een nieuw speeltje bezorgd...?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
wachten doe ik niet aan, gewoon doorgraven
Ach, als je bij PP zou wonen had je nu honger als een paard.quote:
Ik zou het paard slachten en deels opvreten jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, als je bij PP zou wonen had je nu honger als een paard.
Ik weet, ben zelf ook gek op paardenvlees, frietje zoervleisch heerlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou het paard slachten en deels opvreten ja
Dat krijg ik ook wel naar binnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, ben zelf ook gek op paardenvlees, frietje zoervleisch heerlijk.
Met mayoquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook, maar het frietje pindasaus blijft lokken
Nog lange niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vroeger? Dan hoor jij nu dus in het 60+ topic thuis?
Een heerlijk paardenbiefstukquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
EIgenlijk nooit gehad dat paardenvlees. ooit paarderookvlees beleg ... maar nee ...
nee dat nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vroeger? Dan hoor jij nu dus in het 60+ topic thuis?
Vind paardenvlees eigenlijk een beetje te droogquote:
Je moet ook veulenvlees hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind paardenvlees eigenlijk een beetje te droog
Nog nooit gehad met een paardenbiefstuk, maar het zal er vast ook aan liggen hoe de biefstuk bereidt wordt denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind paardenvlees eigenlijk een beetje te droog
Kannibaal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef Karzai het volgende:
Vlees is vlees, paardenvlees, geitenvlees droog nat een mens heeft het gewoon nodig
Dat ligt hier nooit in de supermarkt. Wel kalfjes en lammetjes.quote:
Gegrilde geit smaakt ook prima.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef Karzai het volgende:
Vlees is vlees, paardenvlees, geitenvlees droog nat een mens heeft het gewoon nodig
Zodra jij op dat velletje naast je nagel bijt ben je zelluf een kannibaalquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van mensenvlees kan je ziek worden schijnt, maarja als je moet overleven
Schattigquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ligt hier nooit in de supermarkt. Wel kalfjes en lammetjes.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Zodra jij op dat velletje naast je nagel bijt ben je zelluf een kannibaal
Dat valt onder chemisch afval.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van mensenvlees kan je ziek worden schijnt, maarja als je moet overleven
Ja, maar hertjes zijn nog het lekkerstquote:
Op je lip dan?quote:
Als ze maar niet met die grote ogen naar je kijken als je ze op eetquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, maar hertjes zijn nog het lekkerst
Behalve bij vis zie je bij dieren nooit ogen op je bord liggen, koeien kunnen je ook zooo lief aankijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als ze maar niet met die grote ogen naar je kijken als je ze op eet
Bij krekels zie je de ogen ook nog...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Behalve bij vis zie je bij dieren nooit ogen op je bord liggen, koeien kunnen je ook zooo lief aankijken.
Toch eet ik ze daarna gewoon op.
Ik ben ook dol op vlees, heerlijk zo'n jong lammetjequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Behalve bij vis zie je bij dieren nooit ogen op je bord liggen, koeien kunnen je ook zooo lief aankijken.
Toch eet ik ze daarna gewoon op.
Krekels, dat is gewoon chipsquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij krekels zie je de ogen ook nog...
Ja ook zonder bril?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij krekels zie je de ogen ook nog...
Een krekel met bril heb ik nog nooit gegeten, zonder bril wel...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ook zonder bril?
Heb je ze ook gegeten?
Met chipskruiden of zonder?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een krekel met bril heb ik nog nooit gegeten, zonder bril wel...
Wat heb jij toch met die brillen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ook zonder bril?
Heb je ze ook gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ja natuurlijk, maarja je moet het wel goed kruiden. in aziatische landen eten ze alles vooral insectenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg van eet, voedt het ook nog...
Insecten zijn ook overal te vinden, en lopen niet zo snel wegquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maarja je moet het wel goed kruiden. in aziatische landen eten ze alles vooral insecten
Oehquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:48 schreef drakin het volgende:
rest is voor ontbijt en misschien maak ik er 's middags wel wentelteefjes meequote:
En ze vermenigvuldigen zich snel, geen voedsel probleemquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Insecten zijn ook overal te vinden, en lopen niet zo snel weg
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
rest is voor ontbijt en misschien maak ik er 's middags wel wentelteefjes mee
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:29 schreef drakin het volgende:
En ook andere insecten?Meelwormen ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |