Met mayoquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook, maar het frietje pindasaus blijft lokken
Nog lange niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vroeger? Dan hoor jij nu dus in het 60+ topic thuis?
Een heerlijk paardenbiefstukquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
EIgenlijk nooit gehad dat paardenvlees. ooit paarderookvlees beleg ... maar nee ...
nee dat nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vroeger? Dan hoor jij nu dus in het 60+ topic thuis?
Vind paardenvlees eigenlijk een beetje te droogquote:
Je moet ook veulenvlees hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind paardenvlees eigenlijk een beetje te droog
Nog nooit gehad met een paardenbiefstuk, maar het zal er vast ook aan liggen hoe de biefstuk bereidt wordt denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind paardenvlees eigenlijk een beetje te droog
Kannibaal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef Karzai het volgende:
Vlees is vlees, paardenvlees, geitenvlees droog nat een mens heeft het gewoon nodig
Dat ligt hier nooit in de supermarkt. Wel kalfjes en lammetjes.quote:
Gegrilde geit smaakt ook prima.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef Karzai het volgende:
Vlees is vlees, paardenvlees, geitenvlees droog nat een mens heeft het gewoon nodig
Zodra jij op dat velletje naast je nagel bijt ben je zelluf een kannibaalquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van mensenvlees kan je ziek worden schijnt, maarja als je moet overleven
Schattigquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ligt hier nooit in de supermarkt. Wel kalfjes en lammetjes.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Zodra jij op dat velletje naast je nagel bijt ben je zelluf een kannibaal
Dat valt onder chemisch afval.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van mensenvlees kan je ziek worden schijnt, maarja als je moet overleven
Ja, maar hertjes zijn nog het lekkerstquote:
Op je lip dan?quote:
Als ze maar niet met die grote ogen naar je kijken als je ze op eetquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, maar hertjes zijn nog het lekkerst
Behalve bij vis zie je bij dieren nooit ogen op je bord liggen, koeien kunnen je ook zooo lief aankijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als ze maar niet met die grote ogen naar je kijken als je ze op eet
Bij krekels zie je de ogen ook nog...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Behalve bij vis zie je bij dieren nooit ogen op je bord liggen, koeien kunnen je ook zooo lief aankijken.
Toch eet ik ze daarna gewoon op.
Ik ben ook dol op vlees, heerlijk zo'n jong lammetjequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Behalve bij vis zie je bij dieren nooit ogen op je bord liggen, koeien kunnen je ook zooo lief aankijken.
Toch eet ik ze daarna gewoon op.
Krekels, dat is gewoon chipsquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij krekels zie je de ogen ook nog...
Ja ook zonder bril?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij krekels zie je de ogen ook nog...
Een krekel met bril heb ik nog nooit gegeten, zonder bril wel...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ook zonder bril?
Heb je ze ook gegeten?
Met chipskruiden of zonder?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een krekel met bril heb ik nog nooit gegeten, zonder bril wel...
Wat heb jij toch met die brillen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ook zonder bril?
Heb je ze ook gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ja natuurlijk, maarja je moet het wel goed kruiden. in aziatische landen eten ze alles vooral insectenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg van eet, voedt het ook nog...
Insecten zijn ook overal te vinden, en lopen niet zo snel wegquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maarja je moet het wel goed kruiden. in aziatische landen eten ze alles vooral insecten
Oehquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:48 schreef drakin het volgende:
Ik heb een brood gebakken, en nu zin in een stukkie
rest is voor ontbijt en misschien maak ik er 's middags wel wentelteefjes meequote:
En ze vermenigvuldigen zich snel, geen voedsel probleemquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Insecten zijn ook overal te vinden, en lopen niet zo snel weg
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
rest is voor ontbijt en misschien maak ik er 's middags wel wentelteefjes mee
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:29 schreef drakin het volgende:
En ook andere insecten?Meelwormen ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |