dan koop je maar een selfie stokquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto gaat niet lukken, ik kan helemaal geen foto's van mezelf maken
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto gaat niet lukken, ik kan helemaal geen foto's van mezelf maken
daar heb je nog weinig aan, want ik kan met mijn simpele telefoon wel een foto maken, maar daar krijg ik 'm niet af, kabeltje is al jaren zoek. En of ik met die telefoon überhaupt een selfie zou kunnen maken betwijfel ik zelfs. Ben in dat opzicht totaal niet begaafd, camera aan de achterkant, beeld aan de voorkant, dan krijg ik mezelf niet in beeld.quote:
Wat een domme zeugquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Voor de Feesboekerts hier:
https://www.facebook.com/video.php?v=887326704620771
Laat maar, we hebben 'm nu toch al gezien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan alleen maar dicht op de spiegel staan, dan komt er zeker geen jurk op de foto
mijn telefoon kan niet onlinequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:59 schreef drakin het volgende:
Meerdere kabeltjes passen op verschillende apparaten en je kan ook direct met je telefoon hem online plempen zonder kabel. Moet je wel online zijn.
Deze exemplaren dan!quote:
ik heb mijn telefoon nooit bij me, waarom zou ik er dan mee online moeten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens een andere telefoon kopen in plaats van zo'n jurk?
Waarom heb je dan überhaupt een mobiele telefoon?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb mijn telefoon nooit bij me, waarom zou ik er dan mee online moeten?
om 3 sms'jes per maand te versturenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom heb je dan überhaupt een mobiele telefoon?
Ik geef het op...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
om 3 sms'jes per maand te versturen
ik moet er echt bij nadenken dat ik mijn telefoon meeneem als ik met een vriendin afspreek die met de trein komt, zodat ze me kan melden dat ze vertraging heeft. Verder ontvang ik er de tancodes van ING op en verbruik ik zo'n ¤5 per jaar aan beltegoed.quote:
Ik zeg niets meer over je eigen-aardigheden...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet er echt bij nadenken dat ik mijn telefoon meeneem als ik met een vriendin afspreek die met de trein komt, zodat ze me kan melden dat ze vertraging heeft. Verder ontvang ik er de tancodes van ING op en verbruik ik zo'n ¤5 per jaar aan beltegoed.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens een andere telefoon kopen in plaats van zo'n jurk?
ik mis mijn telefoon echt niet als ik onderweg ben. Op mijn werk kan ik er ook niks mee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer over je eigen-aardigheden...
ik kan alles voor 15 euro per maand en zou met een abo van 7,50 per maand ook nog uit de voeten kunnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik ook gewoon een stap terug ga nemen aan telefoon abo
Das veelquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet er echt bij nadenken dat ik mijn telefoon meeneem als ik met een vriendin afspreek die met de trein komt, zodat ze me kan melden dat ze vertraging heeft. Verder ontvang ik er de tancodes van ING op en verbruik ik zo'n ¤5 per jaar aan beltegoed.
Ik heb altijd die buitenlandse calls, maar die zou ik eigenlijk op mn vaste lijn moetenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan alles voor 15 euro per maand en zou met een abo van 7,50 per maand ook nog uit de voeten kunnen
waarom, skype je niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb altijd die buitenlandse calls, maar die zou ik eigenlijk op mn vaste lijn moeten
Het is zo makkelijk en het bespaart je geld.quote:
het zal je kind maar wezenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Voor de Feesboekerts hier:
https://www.facebook.com/video.php?v=887326704620771
OMFGquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze exemplaren dan!![]()
Ik zit met wat Filipijnse dames te chatten (en had er eentje hier een paar keer over de vloer die ff in Europa is), en dit filmpje aan hen laten zien!
Die verstuur ik in 1 jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
om 3 sms'jes per maand te versturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |