dan koop je maar een selfie stokquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto gaat niet lukken, ik kan helemaal geen foto's van mezelf maken
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto gaat niet lukken, ik kan helemaal geen foto's van mezelf maken
daar heb je nog weinig aan, want ik kan met mijn simpele telefoon wel een foto maken, maar daar krijg ik 'm niet af, kabeltje is al jaren zoek. En of ik met die telefoon überhaupt een selfie zou kunnen maken betwijfel ik zelfs. Ben in dat opzicht totaal niet begaafd, camera aan de achterkant, beeld aan de voorkant, dan krijg ik mezelf niet in beeld.quote:
Wat een domme zeugquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Voor de Feesboekerts hier:
https://www.facebook.com/video.php?v=887326704620771
Laat maar, we hebben 'm nu toch al gezien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan alleen maar dicht op de spiegel staan, dan komt er zeker geen jurk op de foto
mijn telefoon kan niet onlinequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:59 schreef drakin het volgende:
Meerdere kabeltjes passen op verschillende apparaten en je kan ook direct met je telefoon hem online plempen zonder kabel. Moet je wel online zijn.
Deze exemplaren dan!quote:
ik heb mijn telefoon nooit bij me, waarom zou ik er dan mee online moeten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens een andere telefoon kopen in plaats van zo'n jurk?
Waarom heb je dan überhaupt een mobiele telefoon?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb mijn telefoon nooit bij me, waarom zou ik er dan mee online moeten?
om 3 sms'jes per maand te versturenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom heb je dan überhaupt een mobiele telefoon?
Ik geef het op...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
om 3 sms'jes per maand te versturen
ik moet er echt bij nadenken dat ik mijn telefoon meeneem als ik met een vriendin afspreek die met de trein komt, zodat ze me kan melden dat ze vertraging heeft. Verder ontvang ik er de tancodes van ING op en verbruik ik zo'n ¤5 per jaar aan beltegoed.quote:
Ik zeg niets meer over je eigen-aardigheden...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet er echt bij nadenken dat ik mijn telefoon meeneem als ik met een vriendin afspreek die met de trein komt, zodat ze me kan melden dat ze vertraging heeft. Verder ontvang ik er de tancodes van ING op en verbruik ik zo'n ¤5 per jaar aan beltegoed.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens een andere telefoon kopen in plaats van zo'n jurk?
ik mis mijn telefoon echt niet als ik onderweg ben. Op mijn werk kan ik er ook niks mee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer over je eigen-aardigheden...
ik kan alles voor 15 euro per maand en zou met een abo van 7,50 per maand ook nog uit de voeten kunnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik ook gewoon een stap terug ga nemen aan telefoon abo
Das veelquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet er echt bij nadenken dat ik mijn telefoon meeneem als ik met een vriendin afspreek die met de trein komt, zodat ze me kan melden dat ze vertraging heeft. Verder ontvang ik er de tancodes van ING op en verbruik ik zo'n ¤5 per jaar aan beltegoed.
Ik heb altijd die buitenlandse calls, maar die zou ik eigenlijk op mn vaste lijn moetenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan alles voor 15 euro per maand en zou met een abo van 7,50 per maand ook nog uit de voeten kunnen
waarom, skype je niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb altijd die buitenlandse calls, maar die zou ik eigenlijk op mn vaste lijn moeten
Het is zo makkelijk en het bespaart je geld.quote:
het zal je kind maar wezenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Voor de Feesboekerts hier:
https://www.facebook.com/video.php?v=887326704620771
OMFGquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze exemplaren dan!![]()
Ik zit met wat Filipijnse dames te chatten (en had er eentje hier een paar keer over de vloer die ff in Europa is), en dit filmpje aan hen laten zien!
Die verstuur ik in 1 jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
om 3 sms'jes per maand te versturen
Ik wel veel maar lang niet alles, laptop is voor sommige dingen toch wel fijner en handiger. Tablet hoef ik niet want dat is niets voor mij.quote:
quote:
Wil ik net hier gaan zeggen dat MM wel een beetje heel snel opgeeft.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig, Drakin die de boel in MEN AKQ weet te verkloten...
Met een roeiboot zeker of eeuwen geleden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil ik net hier gaan zeggen dat MM wel een beetje heel snel opgeeft.
Maar ik heb echt gezien dat iemand uit Delfzijl eens naar Noorwegen vertrok.
Eemshaven-Borkum en Rotterdam-Hullquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig, Drakin die de boel in MEN AKQ weet te verkloten...
MEN / [AKQ] #3139 - hoihoi
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:35 schreef Kingstown het volgende:
Zondagavond vrijhouden in de agenda's:
40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging
Nee, jij daarentegen wel...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:35 schreef drakin het volgende:
Madmaster kijkt ook niet goed he?
Eerst geef ik het juiste antwoord, maar de persoon die me herhaalt krijgt goedkeuring.
Daarna gebeurt dus precies hetzelfde met de 2e plaats die hij zoekt.
Leesbril nodig MM?
ik sla overquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:35 schreef Kingstown het volgende:
Niet huilen, er gaat niemand dood en plag heeft je al op je nummer gezet...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb het topic al uit hoor, ga maar weer spelen met plag
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:35 schreef Kingstown het volgende:
Draai dat nummer dan ffquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet huilen, er gaat niemand dood en plag heeft je al op je nummer gezet...
ik ben dan gewoon alleen thuis hoor, maar zie er de lol niet van inquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt een leven, dus ik had niets anders verwacht.
In de trein kan ook .... Er is vast wel weer een autorace die Sas moet kijken....quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:43 schreef drakin het volgende:
Ik ben trouwens zondagavond waarschijnlijk niet op fok
hoelaat is het zondag dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
In de trein kan ook .... Er is vast wel weer een autorace die Sas moet kijken....
Niet helemaal, ik merk dat ik naar de brillendokter moet.quote:
Leuk, doe dr de grotejes van me!quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, krijg ik Doedezemaar aan de lijn...
Ja joh, ik ben ook al meer dan alleen 40+.quote:
Geen idee, dat moet je de rest vragen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige 40 plusser die geen leesbril heeft?
goedzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doedezemaar, de grote jes van Drakin!
formule 1 begint toch op 14 maart?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
In de trein kan ook .... Er is vast wel weer een autorace die Sas moet kijken....
Het wordt al bijgehouden wie er bril, laserogen en lenzen heeft en wie worteltjes vroeger lekker vondquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben ook al meer dan alleen 40+.
[..]
Geen idee, dat moet je de rest vragen.
Hier alleen een leesbril en altijd buiten een zonnebril licht of donker, regen of geen regen, boeit me niet ik heb mijn zonnebril.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het wordt al bijgehouden wie er bril, laserogen en lenzen heeft en wie worteltjes vroeger lekker vond
Vertel het maar aan Mona Deisyy.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit met een idioot probleem, beetje heel raar zelfs.
Hier gelaserd, leesbril nodig, lust graag worteltjes (met vis).quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het wordt al bijgehouden wie er bril, laserogen en lenzen heeft en wie worteltjes vroeger lekker vond
Nou, ik schiet los.....ik krijg mijn keukenlade niet meer open er zit iets klem ik denk een snijplank.quote:
Mes er tussen steken en de plank naar beneden drukken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik schiet los.....ik krijg mijn keukenlade niet meer open er zit iets klem ik denk een snijplank.
Ding zit gewoon klem.
een heel harde mep geven. Ik ben van de brute kracht bij dat soort problemen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik schiet los.....ik krijg mijn keukenlade niet meer open er zit iets klem ik denk een snijplank.
Ding zit gewoon klem.
En al die andere formules, of vast wel weer een andere sport?quote:
http://vocaroo.com/i/s0afqaKcDovaquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik merk dat ik naar de brillendokter moet.
Met een mes probeerde ik al, nu even rustig worden met een peukje en goed nadenken hoe ik het ding open ga krijgen zonder kapot te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mes er tussen steken en de plank naar beneden drukken.
Anders de lade niet meer gebruiken...
Of je keukenkastje inkruipen en via de achterkant in je lade proberen te komen om je snijplank of whatever weg te trekken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ding zit gewoon klem.
Dankje, nu weet ik weer hoelaat ik naar de trein vertrek(wat ik trouwens 2 minuten terug ook al ergens vertelde)quote:
Ik ook maar ik ken mezelf en ik wil niks slopen deze keer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een heel harde mep geven. Ik ben van de brute kracht bij dat soort problemen.
Dat is voor degene die de OP van het recordpogingstopic niet kunnen lezen.quote:
Peukje erin gooien, krijg je hem door je paniek snel genoeg openquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met een mes probeerde ik al, nu even rustig worden met een peukje en goed nadenken hoe ik het ding open ga krijgen zonder kapot te maken.
Heeft Dees zelf ingesproken voor mij, lief toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |