Bert van Ernie?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was aan het meezingen met Bert
quote:
En ben je al geweest?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik nog maar even naar de Lidl wandel, dan hoef ik dat vrijdag niet meer te doen.
Heb je die al?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat allemaal met een leesbril....
En de rest van de dag was het natuurlijk droogquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, natuurlijk net tijdens een regenbui
Ben ik dan de enige 40 plusser die geen leesbril heeft?quote:
Ik heb een zonnebril, telt dat ook?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige 40 plusser die geen leesbril heeft?
Ik heb bifocaalquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef drakin het volgende:
[..]
wij zijn de jonkies hierquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees je er mee?quote:
Heb je wel een gewone bril of die ook niet?quote:
gelaserdquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel een gewone bril of die ook niet?
Blijft dat goed gaan? Je oogspier wordt immers losser naarmate je ouder wordt.quote:
Geen (lees)bril hier. Ook geen lenzen. Ook niet gelaserd. Vroeger veel worteltjes gegeten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:49 schreef drakin het volgende:
niet alleen je oogspier hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Blijft dat goed gaan? Je oogspier wordt immers losser naarmate je ouder wordt.
ik heb het 12 jaar geleden laten doen volgens mij, nog geen verandering gemerktquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Blijft dat goed gaan? Je oogspier wordt immers losser naarmate je ouder wordt.
Ik vrees dat ik te weinig worteltjes heb gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen (lees)bril hier. Ook geen lenzen. Ook niet gelaserd. Vroeger veel worteltjes gegeten.
De rest heb je geen leesbril voor, wel steunkousen en allemaal van dat strakzittende ondergoed enzo.quote:
heb je het wel eens laten opmeten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen (lees)bril hier. Ook geen lenzen. Ook niet gelaserd. Vroeger veel worteltjes gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |