quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
wie heeft dat durven zeggen over jou
daten is wetenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga nu toch beetje twijfelen over die meet.
dan zorg je ervoor dat je niet hoeft uit te leggenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet het achteraf wel allemaal weer uitleggen.
Je kent 'm?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]ToT maakt er weer iets heel fraais van, dat weet ik zeker.
Dat zijn er hier wel meerquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, nou, ToT is tof en is goed met Photoshop, dus dat komt wel goed.
Daarom kan je nog wel met Photoshop aan de gang.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe hebben misschien geen trek in een recordpoging
Misschien werken ze wel gewoonquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom kan je nog wel met Photoshop aan de gang.
Hij heeft de laatste week ook slechts 120 postings ofzo hier gemaakt, dus logisch dat je hem niet kent.quote:
quote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Je had nu dus bezig kunnen zijn met soepen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werkende Photoshopper meldt zich...
Dat levert geen centen op, alles op z'n tijd en er is mij niks gevraagd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had nu dus bezig kunnen zijn met soepen.
FOK!ken toch ook niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat levert geen centen op, alles op z'n tijd en er is mij niks gevraagd.
Sowieso hier geen vaste plaatjes in OP en zo...
Stoer.quote:
De Griek ook weer blijquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik dus mooi mazzel gisteren, 1 minuut over 9
En dat allemaal met een leesbril....quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:47 schreef drakin het volgende:
Ik heb echt doordeweek nu zelfs een compleet topic gemist, wat zijn 40 plussers toch snel zeg.
Ja, kan ie lekker kabeltjes aanleggen vanvond, ik ben blij dat ik er dan niet benquote:
En nu maar wachten tot je gebeld wordtquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, kan ie lekker kabeltjes aanleggen vanvond, ik ben blij dat ik er dan niet ben![]()
gaar altijd gepaard met een hoop gevloek![]()
Maar ik heb een nieuwe ringtone uitgezocht![]()
mooi... lekker rustig
ja...quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu maar wachten tot je gebeld wordt
Ik wil je wel bellen.quote:
Te laatquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:50 schreef just me het volgende:
Nee daar ga ik het filmpje niet van opzoeken, dat mag pas op 5 december
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |