Nee ik F5 wel eensquote:
Of je moet bij Sas zijnquote:
Ik eet nooit toetjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
hier staan nog puddinkjes als toetje/naatje
Dat vind ik net weer iets te ver gaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is is een Fok F1 manager 40+ subleague wellicht een leuk idee
Dat magquote:
Er rijden niet eens 40+ ers in de F1quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is is een Fok F1 manager 40+ subleague wellicht een leuk idee
Je stelt zelf een team samen (2 rijders, een motorblok, en een chassis)quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we dan voorspellen wie wint en zo ?
Sorry, maar ik begin er niet aan...quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je stelt zelf een team samen (2 rijders, een motorblok, en een chassis)
Je hebt een beperkt budget, dus gelijk alle toppers kopen zit er niet in
Hoe beter jouw onderdelen scoren hoe meer punten/geld je krijgt, waarna je je onderdelen kunt updaten.
Ik vind hem geniaal! Als mensen dat topic openen zouden ze automatisch je remix moeten horenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
Remix - Aankondiging Deisyy 40+ recordpoging topic vullen
Niet eens? Gaat zeker te snel anders voor zequote:
Zo snel zijn zequote:
Dan wordt het de R1.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet eens? Gaat zeker te snel anders voor ze
Jij hebt gewoon graag dat mensen naar jou luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem geniaal! Als mensen dat topic openen zouden ze automatisch je remix moeten horen:D
quote:Het gaat een keer niet om de inhoud
Je klimt op de TV kast?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Vanvond om 22:30 ben ik op de televisie hart van nederland sbs6
Dat gaat helaas niet, zo ver is Fok nog lang niet...quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem geniaal! Als mensen dat topic openen zouden ze automatisch je remix moeten horen:D
En dan heb je me nog niet eens horen zingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon graag dat mensen naar jou luisteren
Ik luister graag
Doe eens een linkjequote:Op woensdag 4 maart 2015 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan heb je me nog niet eens horen zingen.
Je hebt helemaal geen TVquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Doe nog eens een moppie zingen dan via het web...quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan heb je me nog niet eens horen zingen.
Niet meer. Schumacher was in 2012 de laatste. Maar er zijn wel een aantal coureurs geweest die 40+ waren toen ze wereldkampioen werden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet eens? Gaat zeker te snel anders voor ze
quote:
Laten we dat maar een andere keer doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe nog eens een moppie zingen dan via het web...
Was Friso al 40+?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet meer. Schumacher was in 2012 de laatste. Maar er zijn wel een aantal coureurs geweest die 40+ waren toen ze wereldkampioen werden.
Echt?! En wat is de reden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Er was een filmploeg hier filmen de zwanen dat ze de auto's spiegeltjes kapot pikken heel de tijd.quote:
Reed die ook al in autotjes?quote:
*mental note maaktquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Laten we dat maar een andere keer doen
Naast de agressieve UHU uit Purmerend ook zwaantjes uit Dordtquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er was een filmploeg hier filmen de zwanen dat ze de auto's spiegeltjes kapot pikken heel de tijd.
Wat is dat voor iets vreemds?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
Remix - Aankondiging Deisyy 40+ recordpoging topic vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |