Ik vind hem geniaal! Als mensen dat topic openen zouden ze automatisch je remix moeten horenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
Remix - Aankondiging Deisyy 40+ recordpoging topic vullen
Niet eens? Gaat zeker te snel anders voor zequote:
Zo snel zijn zequote:
Dan wordt het de R1.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet eens? Gaat zeker te snel anders voor ze
Jij hebt gewoon graag dat mensen naar jou luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem geniaal! Als mensen dat topic openen zouden ze automatisch je remix moeten horen:D
quote:Het gaat een keer niet om de inhoud
Je klimt op de TV kast?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Vanvond om 22:30 ben ik op de televisie hart van nederland sbs6
Dat gaat helaas niet, zo ver is Fok nog lang niet...quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem geniaal! Als mensen dat topic openen zouden ze automatisch je remix moeten horen:D
En dan heb je me nog niet eens horen zingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon graag dat mensen naar jou luisteren
Ik luister graag
Doe eens een linkjequote:Op woensdag 4 maart 2015 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan heb je me nog niet eens horen zingen.
Je hebt helemaal geen TVquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Doe nog eens een moppie zingen dan via het web...quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan heb je me nog niet eens horen zingen.
Niet meer. Schumacher was in 2012 de laatste. Maar er zijn wel een aantal coureurs geweest die 40+ waren toen ze wereldkampioen werden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet eens? Gaat zeker te snel anders voor ze
quote:
Laten we dat maar een andere keer doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe nog eens een moppie zingen dan via het web...
Was Friso al 40+?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet meer. Schumacher was in 2012 de laatste. Maar er zijn wel een aantal coureurs geweest die 40+ waren toen ze wereldkampioen werden.
Echt?! En wat is de reden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
Er was een filmploeg hier filmen de zwanen dat ze de auto's spiegeltjes kapot pikken heel de tijd.quote:
Reed die ook al in autotjes?quote:
*mental note maaktquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Laten we dat maar een andere keer doen
Naast de agressieve UHU uit Purmerend ook zwaantjes uit Dordtquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er was een filmploeg hier filmen de zwanen dat ze de auto's spiegeltjes kapot pikken heel de tijd.
Wat is dat voor iets vreemds?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:22 schreef MadMaster het volgende:
In de herkansing:
Remix - Aankondiging Deisyy 40+ recordpoging topic vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |