Geen zachte G, dat is dan weer een domper......quote:
Ook al probeer ik nog zo netjes te praten, ik krijg dat er op deze leeftijd niet meer uitquote:
Doe haar de grotejes van me...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft Dees zelf ingesproken voor mij, lief toch?
Ik ga 'm gebruiken als beltoon...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al probeer ik nog zo netjes te praten, ik krijg dat er op deze leeftijd niet meer uit
vroegah wel, nog altijd kleine zwaktequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
En al die andere formules, of vast wel weer een andere sport?
Kijk jij ook dat je dat weet?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef drakin het volgende:
Dees, de Grote Jes van Madmaster krijg je!
Zit ie vast naar te kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in Amerika hebben ze Nascar bv.. of Indy-cars.. Nascar is al begonnen...
Ik hield niet zo van wiskundequote:
je spreekt wel heel netjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al probeer ik nog zo netjes te praten, ik krijg dat er op deze leeftijd niet meer uit
Als ik de hele OP had voorgelezen had ik helemaal door de mand gevallen met mijn accentquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft Dees zelf ingesproken voor mij, lief toch?
Ik vond het keurig ingesproken en kon er niet uithalen wat je accent dan moet zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de hele OP had voorgelezen had ik helemaal door de mand gevallen met mijn accent
Dan kan ik misschien beter een Rotterdams bericht insprekenquote:
Thanks!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef drakin het volgende:
Dees, de Grote Jes van Madmaster krijg je!
Oh ja, je was Rotterdams, hoe kon ik dat nou vergeten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ik misschien beter een Rotterdams bericht inspreken
Die stel ik dan uiteraard niet in als beltoon...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ik misschien beter een Rotterdams bericht inspreken
iets Rotterdams haal je er nog wel uit. Als mensen al iets van een accent aan mij koppelen, dan komen ze ook op Rotterdams uitquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond het keurig ingesproken en kon er niet uithalen wat je accent dan moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |