Wel geinig om mensen mee te shockeren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die stel ik dan uiteraard niet in als beltoon...
In mijn omgeving zullen er weinig zijn die dat kunnen waarderen...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel geinig om mensen mee te shockeren.
hand in hand....quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel geinig om mensen mee te shockeren.
Dat laatste woordje twijfelde ik even, maar ben daar ook erg slecht in, accenten raden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets Rotterdams haal je er nog wel uit. Als mensen al iets van een accent aan mij koppelen, dan komen ze ook op Rotterdams uit
Ik heb dan ook heel hard mijn best gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
Goh, Die Dees klinkt heel anders dan het accent dat ze daar praten
ik kom er niet vandaan en klink ook niet zo, maar ja, sommige mensen kunnen dat heel licht-Zeeuwse niet plaatsen. Ik kan het Zeeuwse accent wel wat dikker aanzetten, maar dat zit er van nature niet in, dat is dan echt acteren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste woordje twijfelde ik even, maar ben daar ook erg slecht in, accenten raden.
En bij mij raden ze het meestal ook waar ik geboren ben. En dat alleen door mijn familie die het sprak. Rotterdams danwant ben er niet opgegroeid.
Laat eens horenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:23 schreef sacha het volgende:
Why do I sound like a Chipmunk/Optimus Prime?
vriendin klonk via Skype vorige week echt als een Chipmunk, ik lag helemaal in een deukquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:23 schreef sacha het volgende:
Why do I sound like a Chipmunk/Optimus Prime?
stond in de faqquote:
Deed het niet he...!?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:36 schreef sacha het volgende:
[..]
stond in de faq![]()
dit ook:
Help
For help using Vocaroo, please take a look at the Frequently Asked Questions page. For other kinds of help you may wish to consult your doctor or psychiatrist.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:36 schreef sacha het volgende:
[..]
stond in de faq![]()
dit ook:
Help
For help using Vocaroo, please take a look at the Frequently Asked Questions page. For other kinds of help you may wish to consult your doctor or psychiatrist.
'P' dag hierquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:48 schreef drakin het volgende:
Ik heb een brood gebakken, en nu zin in een stukkie
Ik heb net mn pasta achter de kiezen, dus nee dank jequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:48 schreef drakin het volgende:
Ik heb een brood gebakken, en nu zin in een stukkie
Geen wentelteefjes?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
'P' dag hier![]()
pizza, pannenkoeken, poffertjes, patat...
jij had ook 'P' dag!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net mn pasta achter de kiezen, dus nee dank je
Ik wilde eerst pizza doen, maar geen tomatensaus in huis en wil vandaag de deur niet uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
'P' dag hier![]()
pizza, pannenkoeken, poffertjes, patat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |