SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Oom van een collega doet daar leveren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
De kip bij Sumo heb jij gegeten jfm? Die is niet halal.
Sushi is ook niet halal. Zit alco in. Eet smakelijk.
In alle sushi? Lijkt me sterkquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
De kip bij Sumo heb jij gegeten jfm? Die is niet halal.
Sushi is ook niet halal. Zit alco in. Eet smakelijk.
Gewoon je ding blijven doen; naturelquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ZIE JE NOU. Dit soort shit krijgen we over ons heen wanneer we een keer naturel willen doen.
Heb t net opgezochtquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oom van een collega doet daar leveren.
Waarom verpest je allllos, kom met bronnen
link me dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb t net opgezochtZe gebruiken rijstwijn en doen alco in sauzen.
Jij mag mij altijd aanvallenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
gelijk weghalen he stylo.
je wist dat ik je zou aanvallen.
Ik zou t alsnog doen. Kijk wat ie suggereert.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
gelijk weghalen he stylo.
je wist dat ik je zou aanvallen.
Heb niet over haarquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heeft jfm sex voor t huwelijk gehad dan? Wat suggereer jij allemaal?
Niet stoken Stim.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou t alsnog doen. Kijk wat ie suggereert.
Wat stond er danquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou t alsnog doen. Kijk wat ie suggereert.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:32 schreef mrstylo het volgende:
Eentje in de trein vond het jammer dat ze geen Alevi was, toen de ander vroeg van waarom, zei ze dat ze het zat was steeds anaal te doen.
Moslims zijn grappig.
Ik vind jou domquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is niet stoken.
Maar Stylo is je zusje ook zo dan
Correndon gecheckt? Hun zijn ook altijd vet goedkoop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik dacht altijd dat vakantieveilingen goedkoop was enzono fucking way
je hebt niet eens zelf gelezen, je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind jou dom
Wat ga je voor iemand opnemen die het wel oke vindt wat hij tegen haar heeft gezegd
Dat stond er niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
Maar het gaat toch over niemand hier? Hij zegt alleen wat hij in de trein heeft gehoord?
yes yes inmiddels bijna everywhere. denk goedkope ticket en airbnb.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Correndon gecheckt? Hun zijn ook altijd vet goedkoop.
er stond niet moslimas.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat stond er niet.
Er stond dat moslimas niet zeiken over neuken voor t huwelijk maar wel over halal eten.
Sws neuken alevieten niet van achtwr. Meestal Marokkaanse chicks en die zijn soenniet eh.
Hahahahaha damn you zarGon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat stond er niet.
Er stond dat moslimas niet zeiken over neuken voor t huwelijk maar wel over halal eten.
Sws neuken alevieten niet van achtwr. Meestal Marokkaanse chicks en die zijn soenniet eh.
Zand in de kut ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
Maar het gaat toch over niemand hier? Hij zegt alleen wat hij in de trein heeft gehoord?
Ik weet wat er stondquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je hebt niet eens zelf gelezen, je weet niet eens waar het over gaat.
ik vind jou pas dom
stoker
dan had je gelezen dat het niet op mij was gericht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet wat er stond
jfm please..mij stoker noemen. hoe hypocriet kan je zijn
Check ook buitenlandse sites, otel.com was in mijn geval 10% goedkoper dan de goedkoopste wat ik op NL sites had gevonden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
yes yes inmiddels bijna everywhere. denk goedkope ticket en airbnb.
hoe was jouw airbnb ervaring
gaat de communicatie dan wel goed?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Check ook buitenlandse sites, otel.com was in mijn geval 10% goedkoper dan de goedkoopste wat ik op NL sites had gevonden.
Dat is het punt niet. Ik vind het dom dat ze bemoeit, wat ga je ongesteld doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dan had je gelezen dat het niet op mij was gericht.
Welke communicatie? Alles is digitaal toch.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
gaat de communicatie dan wel goed?
het is een SC en het is Stimorol. Wat doe je alsof je hier net komt kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik vind het dom dat ze bemoeit, wat ga je ongesteld doen
siktir aminaquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het is een SC en het is Stimorol. Wat doe je alsof je hier net komt kijken.
Ja, maar alsnog.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welke communicatie? Alles is digitaal toch.
Ik zeg tenminste de dingen zoals ze zijn ipv achterbaks. Met je het is Stimo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het is een SC en het is Stimorol. Wat doe je alsof je hier net komt kijken.
Ik heb ook niet gezegd dat dat anders was.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zeg tenminste de dingen zoals ze zijn ipv achterbaks. Met je het is Stimo.
Weten alevieten het van hunzelf wel? Ik maak ze in tig smaken en varianten mee. Of hebben ze bepaalde richtlijnen ofzo? Just curiousquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb fucking kaaskop. Je weet niet eens wat alevieten zijn a pannenkoek
Als het over andere gaat ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef ook geen fuck, eigenlijk. Gaat mij erom dat jij hier weer andere users aanvalt met je labiele hoofd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn airbnb ervaring was tof. Zat echt bij relaxte mensen. Wel was het zo dat ze opeens moesten overwerken en pas later thuis waren dan afgesproken. Dacht eerst wel thefuq zit ik daar 5 uur vast. Maar toen afgesproken dat ik langs haar werk zou gaan om de sleutels op te halen. Ze gaf instructies die ik moest doorgeven aan de taxichauffeur en aangezien ze in Manhattan werkte niet zo ver van haar huis was dat geen probleem. Uiteindelijk ook wel chill dat ze moesten overwerken want ik kon zo 'thuis' even alleen bijkomen van de reis zonder meteen sociaal te hoeven doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
yes yes inmiddels bijna everywhere. denk goedkope ticket en airbnb.
hoe was jouw airbnb ervaring
Ze weten t niet. Zoek de schuld maar bij de ouderlingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weten alevieten het van hunzelf wel? Ik maak ze in tig smaken en varianten mee. Of hebben ze bepaalde richtlijnen ofzo? Just curious
Dit heeft jou fucking veel geld bespaard he.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn airbnb ervaring was tof. Zat echt bij relaxte mensen. Wel was het zo dat ze opeens moesten overwerken en pas later thuis waren dan afgesproken. Dacht eerst wel thefuq zit ik daar 5 uur vast. Maar toen afgesproken dat ik langs haar werk zou gaan om de sleutels op te halen. Ze gaf instructies die ik moest doorgeven aan de taxichauffeur en aangezien ze in Manhattan werkte niet zo ver van haar huis was dat geen probleem. Uiteindelijk ook wel chill dat ze moesten overwerken want ik kon zo 'thuis' even alleen bijkomen van de reis zonder meteen sociaal te hoeven doen.. En verder waren ze gewoon heel chill, lieten mij met rust en zo. Ze waren zelf ook heel vaal weg van huis btw.
Hjb en ga kotsen om je kcal kwijt te zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geef ook geen fuck, eigenlijk. Gaat mij erom dat jij hier weer andere users aanvalt met je labiele hoofd.
Ouders die het niet correct doorgeven? Vervaagd dus een beetje?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze weten t niet. Zoek de schuld maar bij de ouderlingen.
Aparte vraag. Weet je hoeveel soorten er van alles bestaat.
Ja, zeker wel. Vooral als je nagaat waar ik zat. Ik heb btw geluk gehad dat twee van mijn reservering werden geannuleerd en ik 200 euro tegoed kreeg van airbnb.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit heeft jou fucking veel geld bespaard he.
Syyyyke i liedquote:
Ja. Ik heb t zelf uitgezocht en mij trekt het niet zo eigk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ouders die het niet correct doorgeven? Vervaagd dus een beetje?
Dat er ergens veel soorten van bestaat maakt mijn vraag toch niet apart? een geloof hoort toch niet tig varianten te hebben onder dezelfde naam.
Wallah mensen zoals jij. Ik dacht dat mannen weinig bitch in zich hadden maar jij bewijst totaal het tegendeel, bedankt voor deze verrijking though. Om even in te gaan op je gedoe: ik heb contact met fokkers van deze reeks, buiten deze reeks om en daar praat ik inderdaad mee ja, ook weleens over andere fokkers. De onderwerpen gaan jou in ieder geen flikker aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Syyyyke i lied
Faka je noemt mij stoker terwyl je achter schermen over fokkers uit deze reeks lult
#2015 #nieuwejaarnieuwerellen
Uhuquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wallah mensen zoals jij. Ik dacht dat mannen weinig bitch in zich hadden maar jij bewijst totaal het tegendeel, bedankt voor deze verrijking though. Om even in te gaan op je gedoe: ik heb contact met fokkers van deze reeks, buiten deze reeks om en daar praat ik inderdaad mee ja, ook weleens over andere fokkers. De onderwerpen gaan jou in ieder geen flikker aan.
Misbaksel man jij.
Goede comeback.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb en ga kotsen om je kcal kwijt te zijn.
Shit man, ik kijk nu airbnb in Sevilla, allemaal mooie dingen enzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Vooral als je nagaat waar ik zat. Ik heb btw geluk gehad dat twee van mijn reservering werden geannuleerd en ik 200 euro tegoed kreeg van airbnb.Ik had trouwens ook goedkoper kunnen maar ik wou heel graag in West Village.
Oh wat schattig om een diss uit te delen. Wat een wijf ook jij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Goede comeback.
Alleen jammer dat iedereen hier weet dat jij zelf overgewicht hebt, en dat jij mij om advies hebt gevraagd op het gebied van afvallen. Maakt het toch wat minder geloofwaardig.
Je kunt ook gewoon aan mij uitleggen wat ik volgens jou zou moeten weten om een geļnformeerde bijdrage te leveren aan de discussie, in plaats van persoonlijke aanvallen die meer op jou zelf slaan dan op mij. Maar goed, een excuus om labiel te doen neem jij blijkbaar graag met beide handen aan.
Ik ga ook even kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit man, ik kijk nu airbnb in Sevilla, allemaal mooie dingen enzo
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wallah mensen zoals jij. Ik dacht dat mannen weinig bitch in zich hadden maar jij bewijst totaal het tegendeel, bedankt voor deze verrijking though. Om even in te gaan op je gedoe: ik heb contact met fokkers van deze reeks, buiten deze reeks om en daar praat ik inderdaad mee ja, ook weleens over andere fokkers. De onderwerpen gaan jou in ieder geen flikker aan.
oh en jij doet dit TOTAAL niet trouwens. Pot verwijt ketel en shit.
Misbaksel man jij.
Idd. Zargon de betweter heeft t ook al geprobeerd.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik weet zeker dat Che en ik nu zeer beledigd zijn, nadat je hebt beweerd dat wij van hetzelfde geslacht zijn als jij, en de andere dames in dit topic.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
Haal je vinger uit je ass en neem dingen niet zo srs.
Pot, ketel, dit dat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nlers. Nvm.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:29 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ga stuk.
[..]
[..]
Pot, ketel, dit dat.
Jii begon ermee. Why?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:33 schreef zarGon het volgende:
Die plotselinge bitchfights zijn wel vermoeiend omdat het nooit doortastend is; op het moment dat er daadwerkelijk over de issue zelf wordt gesproken taait er eentje af. En dan ook niet eens interessant, omdat er altijd wel zaken uit het verleden erbij betrokken worden en/of er op de man wordt gespeeld, in plaats van de huidige issue.
Als je per se fittie wil, steek dan een beetje moeite in de discussie, zodat het kan leiden tot *iets*.
Maar goed, have fun hiero.
Ben al uitgekeken op dat liedjequote:Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Crip.
Ga je hier ook helemaal los op?
Vybz Kartelquote:
Zie jou al helemaal los gaan. Twerken, alles.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lukt het? Mij lukt echt niks meer de laatste tijd.
Jawel.. ga nu weer opbouwen naar dieet modus. Ik ben nu gewoon gestopt met frisdranken ( weet niet waarom maar was opeensv erslaafd aan pepsi light) en met zoetigheid enzo gestopt. Af en toe een snoepje ofzo is niet erg maar je weet wat ik bedoel.quote:
Jaa dit is goed. Is meestal ook de enige methode die bij mij helpt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:13 schreef Crip het volgende:
Ik ga denk ik mealplannen dus voor een hele week al mijn maaltijden ga klaarmaken op 1 dag bijv zondag ofzo ga ik voor de hele week mijn lunch en avondeten klaarmaken en in van die tupperware bakjes doen. Weet ik meteen hoeveel ik mag hebben en hoeveel kcal. Ik word gek van elke dag die kcal tellen als ik druk ben met school en stage.
Ik weet niet of je instagram hebt, maar het volgen van fitte instagrams helpt ECHTquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Jawel.. ga nu weer opbouwen naar dieet modus. Ik ben nu gewoon gestopt met frisdranken ( weet niet waarom maar was opeensv erslaafd aan pepsi light) en met zoetigheid enzo gestopt. Af en toe een snoepje ofzo is niet erg maar je weet wat ik bedoel.
Ik ga denk ik mealplannen dus voor een hele week al mijn maaltijden ga klaarmaken op 1 dag bijv zondag ofzo ga ik voor de hele week mijn lunch en avondeten klaarmaken en in van die tupperware bakjes doen. Weet ik meteen hoeveel ik mag hebben en hoeveel kcal. Ik word gek van elke dag die kcal tellen als ik druk ben met school en stage.
Van die chicks word ik altijd chaggiequote:Op woensdag 4 maart 2015 16:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je instagram hebt, maar het volgen van fitte instagrams helpt ECHT
Dan hoef ik tenminste niet te gaan wegen en shit bij elke maaltijd zo annoyingquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa dit is goed. Is meestal ook de enige methode die bij mij helpt.
Ik wou laatst een Anastasia kit bestellen maar die maken die kits alleen voor blonde en niet-zwarte chicks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:23 schreef Crip het volgende:
Ik ga deze dingen bestellen:
Anastasia contour kit
Naked 2
Real techniques kwasten
Makeup forever HD foundation
Too faced chocolate bar palette
Nars orgasm/laguna duo
Nars radiant creamy concealer
Is er nog iets wat jullie me aanraden?
jezus hoeveel betaal je hiervoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:23 schreef Crip het volgende:
Ik ga deze dingen bestellen:
Anastasia contour kit
Naked 2
Real techniques kwasten
Makeup forever HD foundation
Too faced chocolate bar palette
Nars orgasm/laguna duo
Nars radiant creamy concealer
Is er nog iets wat jullie me aanraden?
Plan maken idd. Dat helptquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Jawel.. ga nu weer opbouwen naar dieet modus. Ik ben nu gewoon gestopt met frisdranken ( weet niet waarom maar was opeensv erslaafd aan pepsi light) en met zoetigheid enzo gestopt. Af en toe een snoepje ofzo is niet erg maar je weet wat ik bedoel.
Neee die light-medium is goed voor onze ''huidtype''. Die contourkleuren zijn donker en echt goed gepigmenteerd dat ze hem aansmeren aan lichte huid vind ik wel weird want ze moeten echt ermee opassen. Maar ze zouden nog eentje uitbrengen. Je hebt ook nog versies in tan en deep maar die gaan al te donker voor ons.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wou laatst een Anastasia kit bestellen maar die maken die kits alleen voor blonde en niet-zwarte chicks.
tegen de 300 euro denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jezus hoeveel betaal je hiervoor
veel geld men.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Neee die light-medium is goed voor onze ''huidtype''. Die contourkleuren zijn donker en echt goed gepigmenteerd dat ze hem aansmeren aan lichte huid vind ik wel weird want ze moeten echt ermee opassen. Maar ze zouden nog eentje uitbrengen. Je hebt ook nog versies in tan en deep maar die gaan al te donker voor ons.
Verder kan je op de anastasia site zelf een palet customizen met de kleuren die je wilt voor 40$
[..]
tegen de 300 euro denk ik
Iknowww maar heb al heel lang geen make up meer gekocht en sws lang niet echt iets gekocht voor mezelf. Dus ik ga even los hhhquote:
Is dat zo hmm. Ik weet niet. Denk dat ik hem toch eerst irl wil uitproberen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Neee die light-medium is goed voor onze ''huidtype''. Die contourkleuren zijn donker en echt goed gepigmenteerd dat ze hem aansmeren aan lichte huid vind ik wel weird want ze moeten echt ermee opassen. Maar ze zouden nog eentje uitbrengen. Je hebt ook nog versies in tan en deep maar die gaan al te donker voor ons.
Verder kan je op de anastasia site zelf een palet customizen met de kleuren die je wilt voor 40$
[..]
tegen de 300 euro denk ik
Wat moet je in Seattle dannquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijkende op Airbnb bij de duurste huizen in Seattle... Echte droomhuizen om te wonen zeg.. Helemaal perfect
Op vakantie! ben er 8 jaar geleden geweest en het was echt prachtig.quote:
Gewoon veel natuur.. Limburg van murica alleen op grote schaal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:39 schreef Che_ het volgende:
Was ooit een MTV's Real World in Seattle toch. Valt wel mee qua saaiheid
Weet je wat apart is aan de steden in USA.. een stad met evenveel inwoners als een Haarlem, Eindhoven, Almere etc. heeft al een dikke skylinequote:Op woensdag 4 maart 2015 16:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon veel natuur.. Limburg van murica alleen op grote schaal.
Ze houden van hoge gebouwen daar hhhquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet je wat apart is aan de steden in USA.. een stad met evenveel inwoners als een Haarlem, Eindhoven, Almere etc. heeft al een dikke skyline
Klinkt wel chill. Een collega van mij heeft een broer wonen in dat deel en hij zegt dat het daar ook mooi is qua natuur..quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op vakantie! ben er 8 jaar geleden geweest en het was echt prachtig.
Aardige mensen, prachtig aan het water gelegen, walvissen kijken en de hele groene bossen in.
Hoop deze keer ook beren en wolven te zien buiten de stad.
Welke?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:47 schreef Crip het volgende:
Ik heb denk ik een goede sportschool gevonden. Hangen alleen oudere tatta's rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Welke?zeeeggkkknie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel beetje ver af maarja
Komt hard aan, dit. Beetje jammer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]
zeeeggkkknie.
Is wel beetje ver af maarja
Ik ben hartstikke lief geweest, hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief geweest, hoor.Noted dat ik jou nooitmeer van mijn leven iets laat zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk bij hotels als nachtreceptionistquote:
De melding van vanmorgen. Hoe gaat het met school?quote:
ik heb je wel door eyquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:41 schreef mrstylo het volgende:
Gisteren drie minuten overgewerkt dus was vandaag 16:57 klaar😎
Gelukkig maar. Kan nu gelukkig dood gaan.quote:
doe maar zoquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Kan nu gelukkig dood gaan.
Da's juist heel erg Turks, je moet ze nu een kopje thee aanbieden en vragen wat zij voor de kost doen, hoeveel kinderen etcquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
mensen op marktplaats die voor 50 cent gaan onderhandelen.
Traag...quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Werk bij hotels als nachtreceptionist
[..]
De melding van vanmorgen. Hoe gaat het met school?
Bij ivoren wachters toevallig?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Werk bij hotels als nachtreceptionist
JFMMquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat dat anders was.
Wowowow. Zo blauw.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet hoe mensen elk jaar naar hetzelfde oord op vakantie gaan en niet de behoefte hebben om ^dit soort plekken te bezoeken.I mean, iedereen moet gewoon doen waar die zelf zin in heeft natuurlijk, maar ik begrijp het gewoon niet. En geld kan het niet zijn want tegenwoordig vliegt zelfs Corendon naar Curacao.
Done.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oké, is cool. App me maar als je de tickets hebt geboekt.
Ik bestel alvast zonnebrandcrčme. Heb wel een paar flessen nodig voor m'n blanke zolderautisthuid.quote:
Haha niet bruin van jezelf zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bestel alvast zonnebrandcrčme. Heb wel een paar flessen nodig voor m'n blanke zolderautisthuid.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
Aan het einde van onze vakantie werd ik wakker met een zwarte huid en lippen zo dik als een bavianen kont.
Moraal van het verhaal: gebruik tenminste labello met een spf.
Trager ;d Loop je ergens tegenaan? Im fucked ofzo! Geen hoofdvraag. Geen deelvragen. Vrijdag inleverenquote:
Heeeeel toevallig wel. Misschien ken ik je zelfsquote:
Wat moet je vrijdag inleveren?quote:Op donderdag 5 maart 2015 03:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Trager ;d Loop je ergens tegenaan? Im fucked ofzo! Geen hoofdvraag. Geen deelvragen. Vrijdag inleveren
[..]
Heeeeel toevallig wel. Misschien ken ik je zelfs
Milaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:32 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is een leuk plekje om eem citytrip te doen?
Madridquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:32 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is een leuk plekje om eem citytrip te doen?
There's no i in wequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
There's no i in weNee, dan ga ik wel met een ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paturijn das pas fijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:43 schreef Crip het volgende:
Ik was aanhet plannen om binnenkort naar turijn te gaan
Nee, pilav gemaakt van puur bulgur (die bruine). Ouders eten het echt vaak maar ik nooit. Smaakt echt nergens naar imo maar blijkt wel gezond of gezonder te zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat bulgur met rijst?
Wij eten bulgur (sawar) wel vaak
En rode rijst
Ja, die bruine idd. Dat eten wij altijd zo, dacht dat dat de bedoeling was van bulgurquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, pilav gemaakt van puur bulgur (die bruine). Ouders eten het echt vaak maar ik nooit. Smaakt echt nergens naar imo maar blijkt wel gezond of gezonder te zijn.
Wat is rode rijst?
Jaaaa zo eten wij dat. Met pasta-achtig iets. Wij noemen dat sehriye.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, die bruine idd. Dat eten wij altijd zo, dacht dat dat de bedoeling was van bulgur
Rode rijst is volgens mij gwn rijst eerst bakken met tomatenpuree en daarna koken.
We hebben ook een gerecht met kikkererwten mix met iets dat lijkt op een kruising tussen bulgur en pasta-achtig iets. Weet niet hoe het heet
Ja, bulgur eten wij met sehriyequote:Op donderdag 5 maart 2015 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaaa zo eten wij dat. Met pasta-achtig iets. Wij noemen dat sehriye.
Woyow weet je hoe lekker!! Dan maken je ouders t niet lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, pilav gemaakt van puur bulgur (die bruine). Ouders eten het echt vaak maar ik nooit. Smaakt echt nergens naar imo maar blijkt wel gezond of gezonder te zijn.
Wat is rode rijst?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
Aan het einde van onze vakantie werd ik wakker met een zwarte
Wat is hier bijzonder aan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Crip het volgende:
Ik kan gewoon niet kiezen zit al een uur te staren, ladies help me.
Welke palette vinden jullie mooier.. chocolate bar palette 1 of 2. Weet niet zeker of ik die nieuwe versie wel zo awesome vind
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Neeheee, ik bedoel die ince bruine bulgur. Dus niet keskek bulgur. Ik maak vanavond wel een foto.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Woyow weet je hoe lekker!! Dan maken je ouders t niet lekker
Je bedoelt die grotere dikkere toch?
Ik gebruik geen oogschaduw dus heb echt geen idee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Crip het volgende:
Ik kan gewoon niet kiezen zit al een uur te staren, ladies help me.
Welke palette vinden jullie mooier.. chocolate bar palette 1 of 2. Weet niet zeker of ik die nieuwe versie wel zo awesome vind
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Pick one http://www.durubulgur.com(...)imiz.aspx?ParentID=1quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neeheee, ik bedoel die ince bruine bulgur. Dus niet keskek bulgur. Ik maak vanavond wel een foto.
Nee bedoel wrm verschilt dit met producten die men bij een drogisterij kan aanschaffen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er Niet bijzonder aan bedoel je.
Ik ben sws van de natural kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij die kara (esmerquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pick one http://www.durubulgur.com(...)imiz.aspx?ParentID=1
Kara is zwart en esmernis donker toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij die kara (esmer!) bulgur.
De oogschaduws in het bijzonder zijn echt 90% van de tijd niet van goede kwaliteit en de 10% die oke is moet je ook meer moeite voor gaan doen om het te laten werken hoe je wilt. Voor de rest heeft de drogisterij goede make up hoor maar oogschaduws van wat duurdere merken is niet aan te tippen 9/10 xquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee bedoel wrm verschilt dit met producten die men bij een drogisterij kan aanschaffen.
Kara = donker/zwart, siyah = zwart.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kara is zwart en esmernis donker toch?
Dit is volkoren toch
1 x pasta gegeten. Was gewoon heel raarquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
Oh dat vind ik weer niet. Normale pasta heb ik binnen een paar happen op, volkoren pasta moet je meer op kauwen en vult gewoon beter. Ik ben normaal gesproken ook wel te spreken over volkoren producten maar kara bulgur'a isinamadim gewoon.
Volgende keer aardappels eten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
1 x pasta gegeten. Was gewoon heel raar
Wowowow.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er Niet bijzonder aan bedoel je.
Ik ben sws van de natural kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gaat wel beter poepen van volkoren, wij eten nooit die goedkopere zonder vezels.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
Volkoren pasta is ook al zo goor. Heb eens gekeken maar het verschil in koolhydraten en dat was bijna niets. Dus ik eet dat niet meer.
Is je vriendin Nederlands eigk?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je gaat wel beter poepen van volkoren, wij eten nooit die goedkopere zonder vezels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tas.![]()
Kost maar 1045 euro, btw. Koopje.
Nee heurquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen blond kakkermeisje? Dacht altijd dat jij zo'n type was.
Top! Niet drukken maar gewoon ontspannen, het laten lopen en genietenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
Nou Wammes hedde vandaag roggebrood gegeten en t rommelt flink
Vanwaar dequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef Atak het volgende:
[..]
Aight, kan ze Surinaams koken?Ik heb recent Surinaams eten geprobeerd. Het was zeer goed.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hij weet echt niet hoe hij die smiley moet gebruiken.
Echt hč.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hij weet echt niet hoe hij die smiley moet gebruiken.
Ging hier helemaal los op toen ik in groep 7 zat.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
vond victoria Beckham altijd zo fine eruitzien, kijk ik naar der collectie,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tas.![]()
Kost maar 1045 euro, btw. Koopje.duizenden dollars voor een tasje
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
En zij krijgt ze nog voor niks ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vond victoria Beckham altijd zo fine eruitzien, kijk ik naar der collectie,duizenden dollars voor een tasje
Ja, ik snap dat ook niet zo goed. Is zij zo goed dat ze zomaar zoveel geld kan vragen voor haar stuff? Meh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vond victoria Beckham altijd zo fine eruitzien, kijk ik naar der collectie,duizenden dollars voor een tasje
Haar bruidsjurk is echt lelijk tho.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo goed. Is zij zo goed dat ze zomaar zoveel geld kan vragen voor haar stuff? Meh.
Ik vind Oliva Palermo er altijd goed uitzien. Echt haar fashion sense is ongelofelijk. En die man van haar.Een van de knapste mannen ever. Als die twee niet de mooiste baby's op aarde krijgen dan weet ik het ook niet meer.
Had je trouwens die aanbieding gezien die ik hier gisteren had geplaatst?
Apart...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar bruidsjurk is echt lelijk tho.
Nee, ik vermijd de burger king als de pest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
ja, alleen dit is lekker
Heb je wel eens gegeten?
Probeer dit een xquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik vermijd de burger king als de pest.
Oh nou gelukkig maar dat er geen BK in de buurt is, had mij anders niet kunnen beheersen en als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel heet eten. pfiew.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer. Is beetje pittig oook, kan je daar tegen?
Kan tochquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nou gelukkig maar dat er geen BK in de buurt is, had mij anders niet kunnen beheersen en als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel heet eten. pfiew.
koelie tochquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet jij dan niet waar mijn roots liggen?
Zal ik een massagestoel kopenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
omg che, mijn prive. nu weet iedereen dat ik eigenlijk een kloon van amar ben.
Ze is wel een bitch. Vooral hoe ze deed tegen mijne half Turkse zuster Erin in The City.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
JFMM
http://www.vakantiepirate(...)aign=fb_1722_Majorca
Nee, jou geef ik zelf massagequote:
Smooth.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, jou geef ik zelf massage![]()
Ik wil eentje kopen maar gelijk een goeie. Eentje waar je ook zo in slaap kunt vallen
hoezo zou stimo wat zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Smooth.Wel snel editten, wil geen problemz met stimo.
Ik heb volgens mij nog nooit in een massagestoel gezeten dus ik heb geen idee of het waard is om daar geld aan uit te geven.
Ow nee Stimo zegt niets. Ik zou niet durven je internet fok imago vam onbereikbare Koerd aan te tasten. Ga vooral door met het teasen van de dames hier. Wellicht happen ze een keer eindelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
hoezo zou stimo wat zeggen![]()
Kijk ik koop deze voor je
[ afbeelding ]
En dan krijg je mij er ook bij
Ik ben het meest gevoelig voor schouder en nekmassage. Voetmassage als je veel gestaan hebtquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik val al in slaap door naar dat plaatje te kijken.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee Stimo zegt niets. Ik zou niet durven je internet fok imago vam onbereikbare Koerd aan te tasten. Ga vooral door met het teasen van de dames hier. Wellicht happen ze een keer eindelijk.
Nou ik dacht daar ook aan maar the city was ook wel echt nep denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is wel een bitch. Vooral hoe ze deed tegen mijne half Turkse zuster Erin in The City.![]()
En deze:
[..]
quote:
SPOILER: Niet klikken als je Borte bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:53 schreef Crip het volgende:
Waar zijn haar handen van gemaakt. dafuq next level OG hier
https://www.facebook.com/video.php?v=743622712419038&pnref=story
quote:maybe there is a jaccuzzi jet in the pot and no fire under neath lol
yeah maar je betaalt wel een euro extra volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef xaban06 het volgende:
Kan je zonder OV chipkaart reizen met de trein?
Nee manquote:Op donderdag 5 maart 2015 03:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Trager ;d Loop je ergens tegenaan? Im fucked ofzo! Geen hoofdvraag. Geen deelvragen. Vrijdag inleveren
[..]
Heeeeel toevallig wel. Misschien ken ik je zelfs
Zeker zombie leven. De dag na je dienst is pas slopend. Dan heb je echt geen suf om ook maar iets te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:00 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Nee man. Had een sollicitatie/intake met die mickey maar zou veeels te laat komen door file dus uiteindelijk niet gegaan
. Bij nader inzien zag ik er ook echt van af, 23:00 tot 07:00 werken is toch wel echt zombie lifestyle. Bevalt 't wel een beetje?
Net wakker of ging je slapen?quote:
Net wakker.quote:
Had je picket dienst?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Net wakker.Telkens wanneer ik vergeet m'n telefoon op stil te zetten word ik gestraft door mensen uit India.
Hoezo? Voor de simpele taken/processen is het wel handig, tijdens de middag stuur ik simpele werkzaamheden door en de volgende ochtend is alles af.quote:
Eens. Alleen een beetje jammer dat tegenwoordig ook programmeerwerk word uitbesteed aan toko's in India.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo? Voor de simpele taken/processen is het wel handig, tijdens de middag stuur ik simpele werkzaamheden door en de volgende ochtend is alles af.
Voor de lastigere taken is het wel minder omdat ze dan veel begeleiding nodig hebben.
Indiėrs zijn incompetent voor dat soort werkzaamheden op callservice diensten na.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:00 schreef mrstylo het volgende:
Hier pakken ze outsourcen heel goed aan. Hier heb je dat niet
Oh oke. Dat kan je echt zeggen over 1miljard mensen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Indiėrs zijn incompetent voor dat soort werkzaamheden op callservice diensten na.
Ze hebben een andere werkcultuur dan wij dat hebben. En nee, ik doel niet op 1 miljard mensen, zoveel werken er niet in de outsource wereld he.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Dat kan je echt zeggen over 1miljard mensen.
De cultuur verschilt enorm. In Nederland wordt van het uitvoerend personeel verwacht dat ze (een beetje) meedenken. In India is dat not done, waardoor je aan het einde van de rit letterlijk datgene krijgt opgeleverd wat je hebt gevraagd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Dat kan je echt zeggen over 1miljard mensen.
Nog steeds een hele domme uitspraak. Outsourcen bij de bedrijf waar ik werk (1 van de grootste van Nederland), heeft het outsourcen wel iets positief gebracht. Het is heel simpel om zo'n uitspraak te doen, terwijl je niet verder heb gekeken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze hebben een andere werkcultuur dan wij dat hebben. En nee, ik doel niet op 1 miljard mensen, zoveel werken er niet in de outsource wereld he.
Daarnaast simpel om te doen alsof ik over allemaal spreek.
Bij ons werken ze anders. Om de drie maanden komen hier paar Indiėrs werken en blijven hier voor drie maanden. Daardoor leren ze onze werkcultuur kennen. Alleen doen ze dat niet overal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De cultuur verschilt enorm. In Nederland wordt van het uitvoerend personeel verwacht dat ze (een beetje) meedenken. In India is dat not done, waardoor je aan het einde van de rit letterlijk datgene krijgt opgeleverd wat je hebt gevraagd.
De teamleiders/managers komen zo nu en dan ook op werkbezoek naar Nederland, maar het uitvoerend personeel niet. Voor de overdracht van de werkzaamheden is het simpelweg voordeliger om 2-3 mensen uit Nederland voor een bepaalde periode te stationeren in India.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons werken ze anders. Om de drie maanden komen hier paar Indiėrs werken en blijven hier voor drie maanden. Daardoor leren ze onze werkcultuur kennen. Alleen doen ze dat niet overal.
Hier komen het uitvoerende personeel ook. Is wel grappig om met ze te communiceren. Je verstaat er niets vanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De teamleiders/managers komen zo nu en dan ook op werkbezoek naar Nederland, maar het uitvoerend personeel niet. Voor de overdracht van de werkzaamheden is het simpelweg voordeliger om 2-3 mensen uit Nederland voor een bepaalde periode te stationeren in India.
Vannacht vond ik dat minder grappig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel grappig om met ze te communiceren. Je verstaat er niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |