Ja, ik snap dat ook niet zo goed. Is zij zo goed dat ze zomaar zoveel geld kan vragen voor haar stuff? Meh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vond victoria Beckham altijd zo fine eruitzien, kijk ik naar der collectie,duizenden dollars voor een tasje
Haar bruidsjurk is echt lelijk tho.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo goed. Is zij zo goed dat ze zomaar zoveel geld kan vragen voor haar stuff? Meh.
Ik vind Oliva Palermo er altijd goed uitzien. Echt haar fashion sense is ongelofelijk. En die man van haar.Een van de knapste mannen ever. Als die twee niet de mooiste baby's op aarde krijgen dan weet ik het ook niet meer.
Had je trouwens die aanbieding gezien die ik hier gisteren had geplaatst?
Apart...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar bruidsjurk is echt lelijk tho.
Nee, ik vermijd de burger king als de pest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
ja, alleen dit is lekker
Heb je wel eens gegeten?
Probeer dit een xquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik vermijd de burger king als de pest.
Oh nou gelukkig maar dat er geen BK in de buurt is, had mij anders niet kunnen beheersen en als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel heet eten. pfiew.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer. Is beetje pittig oook, kan je daar tegen?
Kan tochquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nou gelukkig maar dat er geen BK in de buurt is, had mij anders niet kunnen beheersen en als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel heet eten. pfiew.
koelie tochquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet jij dan niet waar mijn roots liggen?
Zal ik een massagestoel kopenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
omg che, mijn prive. nu weet iedereen dat ik eigenlijk een kloon van amar ben.
Ze is wel een bitch. Vooral hoe ze deed tegen mijne half Turkse zuster Erin in The City.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
JFMM
http://www.vakantiepirate(...)aign=fb_1722_Majorca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |