Volgende keer aardappels eten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
1 x pasta gegeten. Was gewoon heel raar
Wowowow.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er Niet bijzonder aan bedoel je.
Ik ben sws van de natural kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gaat wel beter poepen van volkoren, wij eten nooit die goedkopere zonder vezels.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
Volkoren pasta is ook al zo goor. Heb eens gekeken maar het verschil in koolhydraten en dat was bijna niets. Dus ik eet dat niet meer.
Is je vriendin Nederlands eigk?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je gaat wel beter poepen van volkoren, wij eten nooit die goedkopere zonder vezels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tas.![]()
Kost maar 1045 euro, btw. Koopje.
Nee heurquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen blond kakkermeisje? Dacht altijd dat jij zo'n type was.
Top! Niet drukken maar gewoon ontspannen, het laten lopen en genietenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
Nou Wammes hedde vandaag roggebrood gegeten en t rommelt flink
Vanwaar dequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef Atak het volgende:
[..]
Aight, kan ze Surinaams koken?Ik heb recent Surinaams eten geprobeerd. Het was zeer goed.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hij weet echt niet hoe hij die smiley moet gebruiken.
Echt hè.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hij weet echt niet hoe hij die smiley moet gebruiken.
Ging hier helemaal los op toen ik in groep 7 zat.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
vond victoria Beckham altijd zo fine eruitzien, kijk ik naar der collectie,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tas.![]()
Kost maar 1045 euro, btw. Koopje.duizenden dollars voor een tasje
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
En zij krijgt ze nog voor niks ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vond victoria Beckham altijd zo fine eruitzien, kijk ik naar der collectie,duizenden dollars voor een tasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |