Wowowow. Zo blauw.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet hoe mensen elk jaar naar hetzelfde oord op vakantie gaan en niet de behoefte hebben om ^dit soort plekken te bezoeken.I mean, iedereen moet gewoon doen waar die zelf zin in heeft natuurlijk, maar ik begrijp het gewoon niet. En geld kan het niet zijn want tegenwoordig vliegt zelfs Corendon naar Curacao.
Done.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oké, is cool. App me maar als je de tickets hebt geboekt.
Ik bestel alvast zonnebrandcrčme. Heb wel een paar flessen nodig voor m'n blanke zolderautisthuid.quote:
Haha niet bruin van jezelf zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bestel alvast zonnebrandcrčme. Heb wel een paar flessen nodig voor m'n blanke zolderautisthuid.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
Aan het einde van onze vakantie werd ik wakker met een zwarte huid en lippen zo dik als een bavianen kont.
Moraal van het verhaal: gebruik tenminste labello met een spf.
Trager ;d Loop je ergens tegenaan? Im fucked ofzo! Geen hoofdvraag. Geen deelvragen. Vrijdag inleverenquote:
Heeeeel toevallig wel. Misschien ken ik je zelfsquote:
Wat moet je vrijdag inleveren?quote:Op donderdag 5 maart 2015 03:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Trager ;d Loop je ergens tegenaan? Im fucked ofzo! Geen hoofdvraag. Geen deelvragen. Vrijdag inleveren
[..]
Heeeeel toevallig wel. Misschien ken ik je zelfs
Milaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:32 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is een leuk plekje om eem citytrip te doen?
Madridquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:32 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is een leuk plekje om eem citytrip te doen?
There's no i in wequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
There's no i in weNee, dan ga ik wel met een ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paturijn das pas fijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:43 schreef Crip het volgende:
Ik was aanhet plannen om binnenkort naar turijn te gaan
Nee, pilav gemaakt van puur bulgur (die bruine). Ouders eten het echt vaak maar ik nooit. Smaakt echt nergens naar imo maar blijkt wel gezond of gezonder te zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat bulgur met rijst?
Wij eten bulgur (sawar) wel vaak
En rode rijst
Ja, die bruine idd. Dat eten wij altijd zo, dacht dat dat de bedoeling was van bulgurquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, pilav gemaakt van puur bulgur (die bruine). Ouders eten het echt vaak maar ik nooit. Smaakt echt nergens naar imo maar blijkt wel gezond of gezonder te zijn.
Wat is rode rijst?
Jaaaa zo eten wij dat. Met pasta-achtig iets. Wij noemen dat sehriye.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, die bruine idd. Dat eten wij altijd zo, dacht dat dat de bedoeling was van bulgur
Rode rijst is volgens mij gwn rijst eerst bakken met tomatenpuree en daarna koken.
We hebben ook een gerecht met kikkererwten mix met iets dat lijkt op een kruising tussen bulgur en pasta-achtig iets. Weet niet hoe het heet
Ja, bulgur eten wij met sehriyequote:Op donderdag 5 maart 2015 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaaa zo eten wij dat. Met pasta-achtig iets. Wij noemen dat sehriye.
Woyow weet je hoe lekker!! Dan maken je ouders t niet lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, pilav gemaakt van puur bulgur (die bruine). Ouders eten het echt vaak maar ik nooit. Smaakt echt nergens naar imo maar blijkt wel gezond of gezonder te zijn.
Wat is rode rijst?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
Aan het einde van onze vakantie werd ik wakker met een zwarte
Wat is hier bijzonder aan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Crip het volgende:
Ik kan gewoon niet kiezen zit al een uur te staren, ladies help me.
Welke palette vinden jullie mooier.. chocolate bar palette 1 of 2. Weet niet zeker of ik die nieuwe versie wel zo awesome vind
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Neeheee, ik bedoel die ince bruine bulgur. Dus niet keskek bulgur. Ik maak vanavond wel een foto.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Woyow weet je hoe lekker!! Dan maken je ouders t niet lekker
Je bedoelt die grotere dikkere toch?
Ik gebruik geen oogschaduw dus heb echt geen idee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Crip het volgende:
Ik kan gewoon niet kiezen zit al een uur te staren, ladies help me.
Welke palette vinden jullie mooier.. chocolate bar palette 1 of 2. Weet niet zeker of ik die nieuwe versie wel zo awesome vind
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Pick one http://www.durubulgur.com(...)imiz.aspx?ParentID=1quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neeheee, ik bedoel die ince bruine bulgur. Dus niet keskek bulgur. Ik maak vanavond wel een foto.
Nee bedoel wrm verschilt dit met producten die men bij een drogisterij kan aanschaffen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er Niet bijzonder aan bedoel je.
Ik ben sws van de natural kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij die kara (esmerquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pick one http://www.durubulgur.com(...)imiz.aspx?ParentID=1
Kara is zwart en esmernis donker toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij die kara (esmer!) bulgur.
De oogschaduws in het bijzonder zijn echt 90% van de tijd niet van goede kwaliteit en de 10% die oke is moet je ook meer moeite voor gaan doen om het te laten werken hoe je wilt. Voor de rest heeft de drogisterij goede make up hoor maar oogschaduws van wat duurdere merken is niet aan te tippen 9/10 xquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee bedoel wrm verschilt dit met producten die men bij een drogisterij kan aanschaffen.
Kara = donker/zwart, siyah = zwart.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kara is zwart en esmernis donker toch?
Dit is volkoren toch
1 x pasta gegeten. Was gewoon heel raarquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
Oh dat vind ik weer niet. Normale pasta heb ik binnen een paar happen op, volkoren pasta moet je meer op kauwen en vult gewoon beter. Ik ben normaal gesproken ook wel te spreken over volkoren producten maar kara bulgur'a isinamadim gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |