Wowowow. Zo blauw.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet hoe mensen elk jaar naar hetzelfde oord op vakantie gaan en niet de behoefte hebben om ^dit soort plekken te bezoeken.I mean, iedereen moet gewoon doen waar die zelf zin in heeft natuurlijk, maar ik begrijp het gewoon niet. En geld kan het niet zijn want tegenwoordig vliegt zelfs Corendon naar Curacao.
Done.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oké, is cool. App me maar als je de tickets hebt geboekt.
Ik bestel alvast zonnebrandcrčme. Heb wel een paar flessen nodig voor m'n blanke zolderautisthuid.quote:
Haha niet bruin van jezelf zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bestel alvast zonnebrandcrčme. Heb wel een paar flessen nodig voor m'n blanke zolderautisthuid.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
Aan het einde van onze vakantie werd ik wakker met een zwarte huid en lippen zo dik als een bavianen kont.
Moraal van het verhaal: gebruik tenminste labello met een spf.
Trager ;d Loop je ergens tegenaan? Im fucked ofzo! Geen hoofdvraag. Geen deelvragen. Vrijdag inleverenquote:
Heeeeel toevallig wel. Misschien ken ik je zelfsquote:
Wat moet je vrijdag inleveren?quote:Op donderdag 5 maart 2015 03:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Trager ;d Loop je ergens tegenaan? Im fucked ofzo! Geen hoofdvraag. Geen deelvragen. Vrijdag inleveren
[..]
Heeeeel toevallig wel. Misschien ken ik je zelfs
Milaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:32 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is een leuk plekje om eem citytrip te doen?
Madridquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:32 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is een leuk plekje om eem citytrip te doen?
There's no i in wequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
There's no i in weNee, dan ga ik wel met een ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paturijn das pas fijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:43 schreef Crip het volgende:
Ik was aanhet plannen om binnenkort naar turijn te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |