Volgende keer aardappels eten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
1 x pasta gegeten. Was gewoon heel raar
Wowowow.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er Niet bijzonder aan bedoel je.
Ik ben sws van de natural kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gaat wel beter poepen van volkoren, wij eten nooit die goedkopere zonder vezels.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
Volkoren pasta is ook al zo goor. Heb eens gekeken maar het verschil in koolhydraten en dat was bijna niets. Dus ik eet dat niet meer.
Is je vriendin Nederlands eigk?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je gaat wel beter poepen van volkoren, wij eten nooit die goedkopere zonder vezels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tas.![]()
Kost maar 1045 euro, btw. Koopje.
Nee heurquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen blond kakkermeisje? Dacht altijd dat jij zo'n type was.
Top! Niet drukken maar gewoon ontspannen, het laten lopen en genietenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
Nou Wammes hedde vandaag roggebrood gegeten en t rommelt flink
Vanwaar dequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef Atak het volgende:
[..]
Aight, kan ze Surinaams koken?Ik heb recent Surinaams eten geprobeerd. Het was zeer goed.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hij weet echt niet hoe hij die smiley moet gebruiken.
Echt hč.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hij weet echt niet hoe hij die smiley moet gebruiken.
Ging hier helemaal los op toen ik in groep 7 zat.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
vond victoria Beckham altijd zo fine eruitzien, kijk ik naar der collectie,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tas.![]()
Kost maar 1045 euro, btw. Koopje.duizenden dollars voor een tasje
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
En zij krijgt ze nog voor niks ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vond victoria Beckham altijd zo fine eruitzien, kijk ik naar der collectie,duizenden dollars voor een tasje
Ja, ik snap dat ook niet zo goed. Is zij zo goed dat ze zomaar zoveel geld kan vragen voor haar stuff? Meh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vond victoria Beckham altijd zo fine eruitzien, kijk ik naar der collectie,duizenden dollars voor een tasje
Haar bruidsjurk is echt lelijk tho.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo goed. Is zij zo goed dat ze zomaar zoveel geld kan vragen voor haar stuff? Meh.
Ik vind Oliva Palermo er altijd goed uitzien. Echt haar fashion sense is ongelofelijk. En die man van haar.Een van de knapste mannen ever. Als die twee niet de mooiste baby's op aarde krijgen dan weet ik het ook niet meer.
Had je trouwens die aanbieding gezien die ik hier gisteren had geplaatst?
Apart...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar bruidsjurk is echt lelijk tho.
Nee, ik vermijd de burger king als de pest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
ja, alleen dit is lekker
Heb je wel eens gegeten?
Probeer dit een xquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik vermijd de burger king als de pest.
Oh nou gelukkig maar dat er geen BK in de buurt is, had mij anders niet kunnen beheersen en als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel heet eten. pfiew.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer. Is beetje pittig oook, kan je daar tegen?
Kan tochquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nou gelukkig maar dat er geen BK in de buurt is, had mij anders niet kunnen beheersen en als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel heet eten. pfiew.
koelie tochquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet jij dan niet waar mijn roots liggen?
Zal ik een massagestoel kopenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
omg che, mijn prive. nu weet iedereen dat ik eigenlijk een kloon van amar ben.
Ze is wel een bitch. Vooral hoe ze deed tegen mijne half Turkse zuster Erin in The City.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
JFMM
http://www.vakantiepirate(...)aign=fb_1722_Majorca
Nee, jou geef ik zelf massagequote:
Smooth.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, jou geef ik zelf massage![]()
Ik wil eentje kopen maar gelijk een goeie. Eentje waar je ook zo in slaap kunt vallen
hoezo zou stimo wat zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Smooth.Wel snel editten, wil geen problemz met stimo.
Ik heb volgens mij nog nooit in een massagestoel gezeten dus ik heb geen idee of het waard is om daar geld aan uit te geven.
Ow nee Stimo zegt niets. Ik zou niet durven je internet fok imago vam onbereikbare Koerd aan te tasten. Ga vooral door met het teasen van de dames hier. Wellicht happen ze een keer eindelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
hoezo zou stimo wat zeggen![]()
Kijk ik koop deze voor je
[ afbeelding ]
En dan krijg je mij er ook bij
Ik ben het meest gevoelig voor schouder en nekmassage. Voetmassage als je veel gestaan hebtquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik val al in slaap door naar dat plaatje te kijken.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee Stimo zegt niets. Ik zou niet durven je internet fok imago vam onbereikbare Koerd aan te tasten. Ga vooral door met het teasen van de dames hier. Wellicht happen ze een keer eindelijk.
Nou ik dacht daar ook aan maar the city was ook wel echt nep denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is wel een bitch. Vooral hoe ze deed tegen mijne half Turkse zuster Erin in The City.![]()
En deze:
[..]
quote:
SPOILER: Niet klikken als je Borte bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:53 schreef Crip het volgende:
Waar zijn haar handen van gemaakt. dafuq next level OG hier
https://www.facebook.com/video.php?v=743622712419038&pnref=story
quote:maybe there is a jaccuzzi jet in the pot and no fire under neath lol
yeah maar je betaalt wel een euro extra volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef xaban06 het volgende:
Kan je zonder OV chipkaart reizen met de trein?
Nee manquote:Op donderdag 5 maart 2015 03:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Trager ;d Loop je ergens tegenaan? Im fucked ofzo! Geen hoofdvraag. Geen deelvragen. Vrijdag inleveren
[..]
Heeeeel toevallig wel. Misschien ken ik je zelfs
Zeker zombie leven. De dag na je dienst is pas slopend. Dan heb je echt geen suf om ook maar iets te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:00 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Nee man. Had een sollicitatie/intake met die mickey maar zou veeels te laat komen door file dus uiteindelijk niet gegaan
. Bij nader inzien zag ik er ook echt van af, 23:00 tot 07:00 werken is toch wel echt zombie lifestyle. Bevalt 't wel een beetje?
Net wakker of ging je slapen?quote:
Net wakker.quote:
Had je picket dienst?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Net wakker.Telkens wanneer ik vergeet m'n telefoon op stil te zetten word ik gestraft door mensen uit India.
Hoezo? Voor de simpele taken/processen is het wel handig, tijdens de middag stuur ik simpele werkzaamheden door en de volgende ochtend is alles af.quote:
Eens. Alleen een beetje jammer dat tegenwoordig ook programmeerwerk word uitbesteed aan toko's in India.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo? Voor de simpele taken/processen is het wel handig, tijdens de middag stuur ik simpele werkzaamheden door en de volgende ochtend is alles af.
Voor de lastigere taken is het wel minder omdat ze dan veel begeleiding nodig hebben.
Indiėrs zijn incompetent voor dat soort werkzaamheden op callservice diensten na.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:00 schreef mrstylo het volgende:
Hier pakken ze outsourcen heel goed aan. Hier heb je dat niet
Oh oke. Dat kan je echt zeggen over 1miljard mensen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Indiėrs zijn incompetent voor dat soort werkzaamheden op callservice diensten na.
Ze hebben een andere werkcultuur dan wij dat hebben. En nee, ik doel niet op 1 miljard mensen, zoveel werken er niet in de outsource wereld he.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Dat kan je echt zeggen over 1miljard mensen.
De cultuur verschilt enorm. In Nederland wordt van het uitvoerend personeel verwacht dat ze (een beetje) meedenken. In India is dat not done, waardoor je aan het einde van de rit letterlijk datgene krijgt opgeleverd wat je hebt gevraagd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Dat kan je echt zeggen over 1miljard mensen.
Nog steeds een hele domme uitspraak. Outsourcen bij de bedrijf waar ik werk (1 van de grootste van Nederland), heeft het outsourcen wel iets positief gebracht. Het is heel simpel om zo'n uitspraak te doen, terwijl je niet verder heb gekeken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze hebben een andere werkcultuur dan wij dat hebben. En nee, ik doel niet op 1 miljard mensen, zoveel werken er niet in de outsource wereld he.
Daarnaast simpel om te doen alsof ik over allemaal spreek.
Bij ons werken ze anders. Om de drie maanden komen hier paar Indiėrs werken en blijven hier voor drie maanden. Daardoor leren ze onze werkcultuur kennen. Alleen doen ze dat niet overal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De cultuur verschilt enorm. In Nederland wordt van het uitvoerend personeel verwacht dat ze (een beetje) meedenken. In India is dat not done, waardoor je aan het einde van de rit letterlijk datgene krijgt opgeleverd wat je hebt gevraagd.
De teamleiders/managers komen zo nu en dan ook op werkbezoek naar Nederland, maar het uitvoerend personeel niet. Voor de overdracht van de werkzaamheden is het simpelweg voordeliger om 2-3 mensen uit Nederland voor een bepaalde periode te stationeren in India.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons werken ze anders. Om de drie maanden komen hier paar Indiėrs werken en blijven hier voor drie maanden. Daardoor leren ze onze werkcultuur kennen. Alleen doen ze dat niet overal.
Hier komen het uitvoerende personeel ook. Is wel grappig om met ze te communiceren. Je verstaat er niets vanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De teamleiders/managers komen zo nu en dan ook op werkbezoek naar Nederland, maar het uitvoerend personeel niet. Voor de overdracht van de werkzaamheden is het simpelweg voordeliger om 2-3 mensen uit Nederland voor een bepaalde periode te stationeren in India.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |