Smooth.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, jou geef ik zelf massage![]()
Ik wil eentje kopen maar gelijk een goeie. Eentje waar je ook zo in slaap kunt vallen
hoezo zou stimo wat zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Smooth.Wel snel editten, wil geen problemz met stimo.
Ik heb volgens mij nog nooit in een massagestoel gezeten dus ik heb geen idee of het waard is om daar geld aan uit te geven.
Ow nee Stimo zegt niets. Ik zou niet durven je internet fok imago vam onbereikbare Koerd aan te tasten. Ga vooral door met het teasen van de dames hier. Wellicht happen ze een keer eindelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
hoezo zou stimo wat zeggen![]()
Kijk ik koop deze voor je
[ afbeelding ]
En dan krijg je mij er ook bij
Ik ben het meest gevoelig voor schouder en nekmassage. Voetmassage als je veel gestaan hebtquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik val al in slaap door naar dat plaatje te kijken.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee Stimo zegt niets. Ik zou niet durven je internet fok imago vam onbereikbare Koerd aan te tasten. Ga vooral door met het teasen van de dames hier. Wellicht happen ze een keer eindelijk.
Nou ik dacht daar ook aan maar the city was ook wel echt nep denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is wel een bitch. Vooral hoe ze deed tegen mijne half Turkse zuster Erin in The City.![]()
En deze:
[..]
quote:
SPOILER: Niet klikken als je Borte bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:53 schreef Crip het volgende:
Waar zijn haar handen van gemaakt. dafuq next level OG hier
https://www.facebook.com/video.php?v=743622712419038&pnref=story
quote:maybe there is a jaccuzzi jet in the pot and no fire under neath lol
yeah maar je betaalt wel een euro extra volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef xaban06 het volgende:
Kan je zonder OV chipkaart reizen met de trein?
Nee manquote:Op donderdag 5 maart 2015 03:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Trager ;d Loop je ergens tegenaan? Im fucked ofzo! Geen hoofdvraag. Geen deelvragen. Vrijdag inleveren
[..]
Heeeeel toevallig wel. Misschien ken ik je zelfs
Zeker zombie leven. De dag na je dienst is pas slopend. Dan heb je echt geen suf om ook maar iets te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:00 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Nee man. Had een sollicitatie/intake met die mickey maar zou veeels te laat komen door file dus uiteindelijk niet gegaan
. Bij nader inzien zag ik er ook echt van af, 23:00 tot 07:00 werken is toch wel echt zombie lifestyle. Bevalt 't wel een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |