Klinkt wel chill. Een collega van mij heeft een broer wonen in dat deel en hij zegt dat het daar ook mooi is qua natuur..quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op vakantie! ben er 8 jaar geleden geweest en het was echt prachtig.
Aardige mensen, prachtig aan het water gelegen, walvissen kijken en de hele groene bossen in.
Hoop deze keer ook beren en wolven te zien buiten de stad.
Welke?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:47 schreef Crip het volgende:
Ik heb denk ik een goede sportschool gevonden. Hangen alleen oudere tatta's rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Welke?zeeeggkkknie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel beetje ver af maarja
Komt hard aan, dit. Beetje jammer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]
zeeeggkkknie.
Is wel beetje ver af maarja
Ik ben hartstikke lief geweest, hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief geweest, hoor.Noted dat ik jou nooitmeer van mijn leven iets laat zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk bij hotels als nachtreceptionistquote:
De melding van vanmorgen. Hoe gaat het met school?quote:
ik heb je wel door eyquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:41 schreef mrstylo het volgende:
Gisteren drie minuten overgewerkt dus was vandaag 16:57 klaar😎
Gelukkig maar. Kan nu gelukkig dood gaan.quote:
doe maar zoquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Kan nu gelukkig dood gaan.
Da's juist heel erg Turks, je moet ze nu een kopje thee aanbieden en vragen wat zij voor de kost doen, hoeveel kinderen etcquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
mensen op marktplaats die voor 50 cent gaan onderhandelen.
Traag...quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Werk bij hotels als nachtreceptionist
[..]
De melding van vanmorgen. Hoe gaat het met school?
Bij ivoren wachters toevallig?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Werk bij hotels als nachtreceptionist
JFMMquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat dat anders was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |